Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ C5+LPG] Przełącza z LPG na Pb przy 140-180km/h przy mocnym

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
ODPOWIEDZ
Wojtas3
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 11 lut 2012, 08:43
Lokalizacja: Chrzanów

[ C5+LPG] Przełącza z LPG na Pb przy 140-180km/h przy mocnym

Post autor: Wojtas3 » 07 mar 2012, 23:02

Od razu zaznaczę, że szukajka nie dała mi odpowiedzi dokładnie pasującej do mojego problemu. Samochód przełącza się z LPG na Pb przy mocniejszym depnięciu przy przedziale prędkości 140-180km/h. Jeżeli zacznę go cisnąć od 1 do 5 biegu na maksa to wtedy nie przerzuca z LPG na Pb nawet przy 200km/h. Dziwne to, bo jeżeli by parownik nie utrzymywał ciśnienia, to powinien się przełączać za każdym mocnym obciążeniem pedałem gazu. Proszę o rady.

Awatar użytkownika
arkadiuso
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
Imię: Arkadiusz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arkadiuso » 08 mar 2012, 00:32

Jakie graty pod maską możesz jeszcze zrobić zdjęcie.. masz gdzieś dostęp do Vag-a??
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 08 mar 2012, 07:53

Bez pliku oscyloskopu (danych z jazdy) z instalacji gazowej to raczej niczego się nie wywróży.

artur1979
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 12 maja 2011, 00:23
Lokalizacja: Łęczna/Lublin

Post autor: artur1979 » 08 mar 2012, 14:26

Kolego przy "stałej prędkości" 140km/h - 180km/h potrzebujesz określonej dawki gazu.
Jeżeli wciśniesz wtedy pedał do oporu to jej zbraknie ponieważ:
a- za mały parownik do mocy, przy tym obciążeniu
b- złe ustawienie gazu, potrzebne testy drogowe

Jeżeli stopniowo i rytmicznie dodajesz gazu od samego początku to i tak zbraknie ci tego gazu przy wyższych prędkościach. Powód ten sam co powyższe!

Ewentualnie gaz jest na tyle dobrze ustawiony, ze starczy do odcinki ale watpie :>

Wojtas3
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 11 lut 2012, 08:43
Lokalizacja: Chrzanów

Post autor: Wojtas3 » 08 mar 2012, 20:46

Graty pod maską to:
parownik ZAVOLI TYPE ZETA
wielozawór TOMASETTO
zawór gazowy BRC
komputer STAG 300+
wtryski są czerwone ale nie znalazłem jak na razie ich nazwy

Może coś Wam rozjaśnią.

benny6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 28 sty 2012, 12:02
Lokalizacja: Lubuskie FSU

Post autor: benny6 » 08 mar 2012, 22:17

A przewód miedziany jakiej masz średnicy?
i czy masz prawidłowo zamontowaną butlę tzn. czy w dobrym kierunku, czy do jazdy na wstecznym <mysli>

Awatar użytkownika
arkadiuso
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
Imię: Arkadiusz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arkadiuso » 08 mar 2012, 22:24

Reduktor Zavoli Zeta ale N czy S jak N to zdecydowanie za mało S na styk..
Spróbuj odczytać jakie wtryski może masz papiery od instalacji powinno być napisane.
Masz dostęp do Vaga ewentualnie kabelek od Staga??
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice

Wojtas3
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 11 lut 2012, 08:43
Lokalizacja: Chrzanów

Post autor: Wojtas3 » 09 mar 2012, 11:18

Sprawdziłem i jest to typ N reduktora, więc stanowczo za mało. Teraz pytanie, co wsadzić zamiast niego? Wtryski to VALTEK type 30 BRC, jeśli nie pomyliłem kolejności ostatnich liter. VAG-iem będę miał sprawdzanego we wtorek tak się umówiłem. Powiedzcie coś o tych valtekach, bo przyznam że nie uśmiecha mi się wymieniać całej instalacji, a z taką go kupiłem. Wczoraj byłem u gościa od którego kupiłem samochód i dla niego przełączanie z lpg na pb było normalne przy takich prędkościach.....kosmos. Inna sprawa że żaden gazownik nie powiedział mu że jest to za mały reduktor do takiej mocy auta. ÂŚrednicę postaram się sprawdzić dzisiaj.

Awatar użytkownika
arkadiuso
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
Imię: Arkadiusz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arkadiuso » 09 mar 2012, 13:47

Jak chcesz to zrobić poprawnie to reduktor i wtryski do wymiany.. valteki to kiepskie wtryski mało precyzyjne i lubią się rozkalibrować.. a do tego wszystkiego poszukaj kumatego gazownika żeby wystroił porządnie..
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice

Wojtas3
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 11 lut 2012, 08:43
Lokalizacja: Chrzanów

Post autor: Wojtas3 » 09 mar 2012, 14:43

Zastanawiam się nad redukotrem Scorpion ST oraz wtryski HANA czerwone, zielone podobno mogłoby być za mocne do tego silnika, tak wyczytałem na forach. Co myślisz?

Awatar użytkownika
arkadiuso
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
Imię: Arkadiusz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arkadiuso » 09 mar 2012, 14:47

Załóż kme Gold ewentualnie na styk zavoli zeta S.. czerwone hany będą ok..
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice

Wojtas3
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 11 lut 2012, 08:43
Lokalizacja: Chrzanów

Post autor: Wojtas3 » 09 mar 2012, 18:34

Nie wystarczyłby KME Silver? Nie chodzi o kasę, ale jeżeli miałbym zapas, zakładając że Silver jest do 200KM, to po co pakować Gold? Chciałbym poznać rzeczowe powody, więc nie myśl że jestem upierdliwy :)

Awatar użytkownika
arkadiuso
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
Imię: Arkadiusz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arkadiuso » 09 mar 2012, 19:09

Jak dla mnie trochę mało silver to tak do 150KM.. z przeróbką może się sprawdzić, ale lepiej mieć trochę zapasu..
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice

Wojtas3
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 11 lut 2012, 08:43
Lokalizacja: Chrzanów

Post autor: Wojtas3 » 09 mar 2012, 20:18

Znalazłem coś takowego, z dodatkowym filtrem, cena wydaje się być rozsądna. Czy warto kupić z tym dodatkowym filtrem czy może on wpływać negatywnie na przepływ gazu?
Było: Audi 80 2.0E 115 KM Pb+LPG
Jest: Audi A4 B5 1,9 TDI, Audi A6 C5 2.4 PB+LPG

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 09 mar 2012, 20:32

Z Jak nie jeździsz spokojnie to raczej bym Silvera nie wkładał chociaż sporo zależy jaką masz rurkę od zbiornika do reduktora, jaki masz elektrozawór i jaki wielozawór na zbiorniku.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja