[ C5+LPG] Przełącza z LPG na Pb przy 140-180km/h przy mocnym
[ C5+LPG] Przełącza z LPG na Pb przy 140-180km/h przy mocnym
Od razu zaznaczę, że szukajka nie dała mi odpowiedzi dokładnie pasującej do mojego problemu. Samochód przełącza się z LPG na Pb przy mocniejszym depnięciu przy przedziale prędkości 140-180km/h. Jeżeli zacznę go cisnąć od 1 do 5 biegu na maksa to wtedy nie przerzuca z LPG na Pb nawet przy 200km/h. Dziwne to, bo jeżeli by parownik nie utrzymywał ciśnienia, to powinien się przełączać za każdym mocnym obciążeniem pedałem gazu. Proszę o rady.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Kolego przy "stałej prędkości" 140km/h - 180km/h potrzebujesz określonej dawki gazu.
Jeżeli wciśniesz wtedy pedał do oporu to jej zbraknie ponieważ:
a- za mały parownik do mocy, przy tym obciążeniu
b- złe ustawienie gazu, potrzebne testy drogowe
Jeżeli stopniowo i rytmicznie dodajesz gazu od samego początku to i tak zbraknie ci tego gazu przy wyższych prędkościach. Powód ten sam co powyższe!
Ewentualnie gaz jest na tyle dobrze ustawiony, ze starczy do odcinki ale watpie
Jeżeli wciśniesz wtedy pedał do oporu to jej zbraknie ponieważ:
a- za mały parownik do mocy, przy tym obciążeniu
b- złe ustawienie gazu, potrzebne testy drogowe
Jeżeli stopniowo i rytmicznie dodajesz gazu od samego początku to i tak zbraknie ci tego gazu przy wyższych prędkościach. Powód ten sam co powyższe!
Ewentualnie gaz jest na tyle dobrze ustawiony, ze starczy do odcinki ale watpie

Sprawdziłem i jest to typ N reduktora, więc stanowczo za mało. Teraz pytanie, co wsadzić zamiast niego? Wtryski to VALTEK type 30 BRC, jeśli nie pomyliłem kolejności ostatnich liter. VAG-iem będę miał sprawdzanego we wtorek tak się umówiłem. Powiedzcie coś o tych valtekach, bo przyznam że nie uśmiecha mi się wymieniać całej instalacji, a z taką go kupiłem. Wczoraj byłem u gościa od którego kupiłem samochód i dla niego przełączanie z lpg na pb było normalne przy takich prędkościach.....kosmos. Inna sprawa że żaden gazownik nie powiedział mu że jest to za mały reduktor do takiej mocy auta. ÂŚrednicę postaram się sprawdzić dzisiaj.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa