
[ A6 C6] kierownica multifunkcyjna+ dolozenie samego podgrze
[ A6 C6] kierownica multifunkcyjna+ dolozenie samego podgrze
Witam mam kierownice wielofunkcyjna a chcialbym takze zeby byla podgrzewana co trzeba zrobic poza kupnem kierownicy i jak zrobic zeby podgrzewanie kierownicy dzialalo
?

tak sie sklada kolego ze szukalem ale tam ogolnie sa opisane tematy jak ktos zmienia zwykla na multi a nie multi na multi z grzaniem;)fenomenalny pisze:Borert, temat ten byl juz poruszany. Z tegoi co pamietam to wymieniasz kierownice + tasme i chyba musisz zakodowac. Poszukaj na forum bo gdzies to bylo
a ten temat w ktorym zreszta zadales to samo pytanie to niby co jest?Borert pisze: tak sie sklada kolego ze szukalem ale tam ogolnie sa opisane tematy jak ktos zmienia zwykla na multi a nie multi na multi z grzaniem;)
a6-c6-kierownica-multifunkcyjna-tiptron ... 486,75.htm
koles powiem ci tyle ze chyba nie masz mozgu poniewasz nie umiesz czytac ze zrozumieniem czytalem tamten temat i wiele innych i nie otrzymalem odpowiedzi na to konkretne pytanie to po pierwsze dlatego zalozylem nowy temat po czym ktos mnie skierowal do tamtego tematu ale tam mimo to dalej nic nie pisze na ten temat TAM jest wyraznie oppisane zmiana kierownicy ZWYKLEJ na MULTI Z GRZANIEM a ten temat dotyczy ZMIANY KIEROWNICY MULTI NA MULTI+GRZANIE? ale niektorym czytanie ze zrozumieniem sprawia trudnosci...Rosemeyer pisze:a ten temat w ktorym zreszta zadales to samo pytanie to niby co jest?Borert pisze: tak sie sklada kolego ze szukalem ale tam ogolnie sa opisane tematy jak ktos zmienia zwykla na multi a nie multi na multi z grzaniem;)
a6-c6-kierownica-multifunkcyjna-tiptron ... 486,75.htm
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 512
- Rejestracja: 15 cze 2011, 08:07
- Imię: Jacek
- Rocznik: 2000
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 155KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kozienice
że tak powiem nie podnoście sobie ciśnienia, jeśli chcesz zamontować kierownicę podgrzewaną z multifunkcją mając takową bez podgrzewania to musisz zgodnie z początkiem postu podanego wyżej wymienić moduł na 4F0 953 549 C jeśli masz u siebie 4F0 953 549 A uważając przy tym aby w samym module w złączce o kształcie litery L były dwa piny w tej jej krótszej części. następnie będzie tobie potrzebna nowa taśma, która w złączu o kształcie szerokiej litery V będzie miała wyprowadzone 2 piny. jeśli to masz zamontuj załóż kierownice poskręcaj i czas na vcdsa.
wchodzimy w 16 grupę i przechodzimy do kodowania:
Otwieramy sterownik Steering wheel
x?xxxxx: L/P
0 = Kierownica po lewej stronie konsoli
1 = Kierownica po prawej stronie konsoli
xx?xxxx: Rodzaj sterowania kolumny
0 = Kolumna manualna
1 = Kolumna regulowana elektrycznie
xxx?xxx: Funkcje kierownicy
0 = Standardowa (bez multi funkcji - 4 ramienna)
1 = Sportowa (bez multi funkcji - 3 ramienna)
2 = Komfortowa (z multi funkcjami - 4 ramienna)
3 = Sportowa (z multi funkcjami - 3 ramienna)
xxxx?xx: Doposażenie
1 = z łopatkami Tiptronic +/-
2 = ogrzewana
3 = z łopatkami Tiptronic +/- oraz ogrzewana
xxxxx?x: Komputer pokładowy FIS / Tempomat (CCS) / Adaptive Cruise Control - RADAR (ACC)
0 = Bez komputera FIS, bez tempomatu CCS, bez radaru ACC
1 = Z komputerem FIS, bez tempomatu CCS, bez radaru ACC
2 = Bez komputera FIS, z tempomatem CCS, bez radaru ACC
3 = Bez komputera FIS, bez tempomatu CCS, z radarem ACC
4 = Z komputerem FIS, z tempomatem CCS, bez radaru ACC
5 = Z komputerem FIS, bez tempomatu CCS, z radarem ACC
xxxxxx?: Nadwozie
1 = Sedan (bez tylnej wycieraczki)
2 = Avant (z tylną wycieraczką)
czyli z twojego opisu będzie to samochód z kierą po lewej stronie czyli 0 kierownica jest regulowana manualnie czyli 0 w przeciwnym razie 1, multifunkcja czteroramienna bo kiery podgrzewanej w innym zestawieniu nie było a więc 2, podgrzewana a więc 2, najprawdopodobniej z tempomatem i komputerem pokładowym ale bez radaru czyli 4 - jeśli nie miałbyś tempomatu ale miałbyś komputer pokładowy to 1, jeśli nie miałbyś komputera pokładowego a miał tempomat to 2, no i na koniec wersja twojego nadwozia czyli sedan 1.
zatem najprawdopodobniej kodowanie będzie 0002241
wchodzimy w 16 grupę i przechodzimy do kodowania:
Otwieramy sterownik Steering wheel
x?xxxxx: L/P
0 = Kierownica po lewej stronie konsoli
1 = Kierownica po prawej stronie konsoli
xx?xxxx: Rodzaj sterowania kolumny
0 = Kolumna manualna
1 = Kolumna regulowana elektrycznie
xxx?xxx: Funkcje kierownicy
0 = Standardowa (bez multi funkcji - 4 ramienna)
1 = Sportowa (bez multi funkcji - 3 ramienna)
2 = Komfortowa (z multi funkcjami - 4 ramienna)
3 = Sportowa (z multi funkcjami - 3 ramienna)
xxxx?xx: Doposażenie
1 = z łopatkami Tiptronic +/-
2 = ogrzewana
3 = z łopatkami Tiptronic +/- oraz ogrzewana
xxxxx?x: Komputer pokładowy FIS / Tempomat (CCS) / Adaptive Cruise Control - RADAR (ACC)
0 = Bez komputera FIS, bez tempomatu CCS, bez radaru ACC
1 = Z komputerem FIS, bez tempomatu CCS, bez radaru ACC
2 = Bez komputera FIS, z tempomatem CCS, bez radaru ACC
3 = Bez komputera FIS, bez tempomatu CCS, z radarem ACC
4 = Z komputerem FIS, z tempomatem CCS, bez radaru ACC
5 = Z komputerem FIS, bez tempomatu CCS, z radarem ACC
xxxxxx?: Nadwozie
1 = Sedan (bez tylnej wycieraczki)
2 = Avant (z tylną wycieraczką)
czyli z twojego opisu będzie to samochód z kierą po lewej stronie czyli 0 kierownica jest regulowana manualnie czyli 0 w przeciwnym razie 1, multifunkcja czteroramienna bo kiery podgrzewanej w innym zestawieniu nie było a więc 2, podgrzewana a więc 2, najprawdopodobniej z tempomatem i komputerem pokładowym ale bez radaru czyli 4 - jeśli nie miałbyś tempomatu ale miałbyś komputer pokładowy to 1, jeśli nie miałbyś komputera pokładowego a miał tempomat to 2, no i na koniec wersja twojego nadwozia czyli sedan 1.
zatem najprawdopodobniej kodowanie będzie 0002241