Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AFB 2.5 150 KM] pompa paliwa vp44 pomocy

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
rebok23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 97
Rejestracja: 29 kwie 2011, 12:54
Lokalizacja: Olsztyn

[ AFB 2.5 150 KM] pompa paliwa vp44 pomocy

Post autor: rebok23 » 08 mar 2012, 13:48

Witam. Po trasie strzeliła mi pompa paliwa o nr: 0470506002 : 059130106A

Założyłem pompę vp44 ,która nie miała numerów, jest taka sama wizualnie nawet kable do wtrysków pasują lecz auto nie chodzi jak trzeba. Ma tak jakby zanik mocy powyżej 2tyś ob/min. Teraz znalazłem firmę :

PHU PANDORA

Garbów

21-080 ul. Wola Przybysławska 333b,

Telefon: 796473999 , 790702514
E-mail: phupandora@wp.pl
Gadu-Gadu gg:5787319
WWW: pandoraextreme.gratka.pl

Która ma taką pompę ,tylko muszę im wysłać starą koszt 1200zł rok gwarancji.

Moje pytanko brzmi czy ta pompa którą mam noname można sprzedać?? np: za 1200zł??? POZDRAWIAM

Awatar użytkownika
krzycho0110
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 298
Rejestracja: 27 wrz 2008, 09:54
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: krzycho0110 » 09 mar 2012, 15:27

Jak trafisz na jelenia co da za pompę no name + niewiadomy stan 1200zł to sprzedaj
osobiście dokładam 800zł i mam pewniaka po regeneracji w serwisie Bosch ;)

Awatar użytkownika
rebok23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 97
Rejestracja: 29 kwie 2011, 12:54
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: rebok23 » 10 mar 2012, 17:43

Ale to nie jest no name to pompa bosch tylko produkcji czeskiej ma numer jak odczytam to podam.

Przepływomierz wymieniony.

Mam pytanko potrzebuje jakiegoś gościa od pomp w okolicach giżycka mrągowa kętrzyna. POZDRO

Awatar użytkownika
hemiV8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 466
Rejestracja: 29 maja 2011, 17:06
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: hemiV8 » 10 mar 2012, 18:24

rebok23, jeżeli nie potrzebujesz pompy "na mus" to polecam poszukać serwisu Bosch nie koniecznie w Twojej okolicy a takiego, który wykona swoją pracę na 100% możliwości, bo jak wiadomo nie wszyscy się przykładają do naprawy a szkoda potem czasu tracić na reklamacje. To taka moja sugestia z tego, co wiem to warto oddać do Bosch-ÂŚmietan, Kobiór, ale jeszcze się zorientuj w temacie.

Awatar użytkownika
rebok23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 97
Rejestracja: 29 kwie 2011, 12:54
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: rebok23 » 11 mar 2012, 19:27

A jeszcze jedno czy to normalne, że po zmianie pompy vp44 na vp44 o innych oznaczeniach auto jeździ pali jak trzeba a nie ma mocy?? czym to jest spowodowane??? POZD

Awatar użytkownika
hemiV8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 466
Rejestracja: 29 maja 2011, 17:06
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: hemiV8 » 11 mar 2012, 20:52

Sterownik każdej pompy jest przypisany do danego ECU w samochodzie, jeżeli zmieniasz VP44 to musisz kupić o takich samych oznaczeniach. ECU,VP44 i wtryskiwacze stanowią jedność.

Awatar użytkownika
rebok23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 97
Rejestracja: 29 kwie 2011, 12:54
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: rebok23 » 12 mar 2012, 07:11

Tak właśnie myślałem, ale czy to normalne, że to wszystko jeździ?? <lol>

Awatar użytkownika
hemiV8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 466
Rejestracja: 29 maja 2011, 17:06
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: hemiV8 » 12 mar 2012, 12:59

rebok23 <luzik> według mnie, jeżeli masz immo wyłączone to możliwe jest odpalenie czy jeżdżenie autem, ale mogą być problemy z mocą tak jak pisałeś, problem z falującymi obrotami czy szarpanim podczas jazdy.
Ty masz silnik AFB on ma komunikację K-linią, jeśli masz pompę, która lata po Can-ie to raczej sukcesu nie osiągniesz :| . Jeszcze odnośnie komunikacji - sterownik pompy ma zapisane w sobie tzw. mapy i one muszą się zgadzać z mapami ECU. Jeżeli masz VP z innego silnika to wydaje się mi, że wsady z ECU od obu silników różnią się nawet adresami poszczególnych map. Może, jak wrzucisz do ECU AFB wsad z ECU od (tego, z którego masz pompę) i zgadasz to z zegarami to wszystko zagada...ale raczej wątpię, bo AFB miały sterowniki na dwóch epromach, a np. AYM na jednym flash. Wydaje mi się, że najlepiej podłącza VAG-a odczytaj błędy wrzuć na forum napisz, jaką masz dokładnie nową pompę, z jakiego silnika i może ktoś pomoże bo ja zbytnio się nie znam na tym a nie chcę Ciebie wprowadzić w błąd. <milczek>

Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
rebok23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 97
Rejestracja: 29 kwie 2011, 12:54
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: rebok23 » 12 mar 2012, 14:09

O to chodzi, że nie ma żadnych błędów. Zero. Na początku wskakiwał serwis i do 3tyś się kręciła ale podkręciłem sztangę turbo 2mm w górę i nie ma żadnych błędów a przejechałem nim 600km. Sprawa wygląda następująco autko do sprzedaży. Niech nowy właściciel zrobi sobie pompę starą i niech śmiga bo auto jest naprawdę zadbane. Oleju nie bierze, jeździ na półsyntetyku 10w40 przebieg około380tyś bo sprawdziłem po vin. Serwisowane do 2005r. Wszystko wymianiam w aucie na czas ale nie mogę sobie pozwolić na wydatek rzędu2200zł więc oddam w dobre ręce. Auto jest bezwypadkowe. POZDRO

[ Dodano: 2012-03-26, 17:24 ]
Witam mam pytanko. Założyłem pompę i jest na niej numer taki

0419054301186412
0553

co to za numer i od czego. POZDRO

adambarczyk6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 24 mar 2018, 07:34
Lokalizacja: Katowice

Post autor: adambarczyk6 » 24 mar 2018, 07:37

PHU PANDORA Wola Przybysławska 333B 21-080 Garbów, lubelskie

Uprzedzam/przestrzegam!!! przed tą firmą! pompa VP44 dwa razy odsyłana.Dwa razy uszkodzony sterownik! koszta wymiany i sprawdzenia przekroczyły konkurencyjną

cenę tej pseudo firmy.Jeżeli ktoś ma za dużo pieniędzy lub umie wymienić pompę sam to można się bawić z tą firmą w odsyłanie.Nie mają urządzeń do testowania regenerowanej pompy.Wysyłają chybił trafił tak regenerować to umie nawet piekarz(bez obrazy do tego zawodu).Moja przygoda z tą firmą to 1500zł w plecy.

Polecam odważnym. ps. lepiej zapłacić troszkę więcej a regenerować w sprawdzonym warsztacie i ten adres firmy śmiechu warte szopa.(nigdzie niema zdjęć nic na temat tej firmy połasiłem się przez allegro niestety czas minoł na dodanie odpowiedniego komentarza

Kontakt ze mną to mogę ściślej wytłumaczyć moją przygodę:adambarczyk24@gmail.com Pozdrawiam
adammody

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga