Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AWX 1.9 131 KM] dziwne cykanie na zimnym zaraz po ruszeni

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
pajejek27
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 35
Rejestracja: 22 kwie 2009, 13:23
Lokalizacja: debica

[ AWX 1.9 131 KM] dziwne cykanie na zimnym zaraz po ruszeni

Post autor: pajejek27 » 06 mar 2012, 01:20

Witam wszystkich i prosze o porade.
po odpaleniu samochodu ,zaraz po ruszeniu slysze dziwne cykanie z prawej strony pod kierownica (wersja uk) .
Moze mi ktos wyjasni co to tak cyka .
Dodam ze nie jest to cykliczne cykanie , raczej w nie okreslonych odstepach czasu.
Mam rowniez problem z ruszaniem , mianowicie podczas ruszania wydaje sie jakby nie mial sily ,strasznie przymulony, ale tylko podczas ruszania pozniej ok,moze jakos jest to ze soba powiazane .
Prosze o odpowiedz.

Awatar użytkownika
TheWitcher
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 215
Rejestracja: 19 sty 2011, 21:09
Lokalizacja: Northamptonshire

Post autor: TheWitcher » 06 mar 2012, 09:23

Niewiele, da sie wywnioskowac z Twojego opisu. Podlanczales vaga/vcds?
Masz jakies bledy?
Jestes z UK?
Jak tak to napisz skad, moze ktos bedzie mogl ci pomoc.
Pozdrawiam
Byla: Audi 80 1.6, A6 2.4 V6, A6 1.9Tdi Saloon, Coupe Quattro typ 85, jest jak w opisie :)

yaro_mir
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 03 maja 2011, 18:43
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: yaro_mir » 06 mar 2012, 12:39

Prawdopodobnie masz problem z podciśnieniem, nieszczelne przewody i/lub padająca pompa vacum.

Czy pedał hamulca nie wydaje Ci się za twardy?

Ja maiłem podobny problem z mocą przy ruszaniu i okazało się, że po prostu zwykle ruszam pod górkę bez użycia ręcznego zdejmując nogę z hamulca, którego wspomaganie jest powiązane poprzez podciśnienie ze zmienną geometrią w turbo i to powodowało że kierownice spalin w turbinie (VNT) nie ustawiały się prawidłowo.

Zrób prosty test ruszając pod wzniesienia tylko z ręcznego, bo jeśli masz vacum na wykoĂączeniu to nie nadąża po prostu wytworzyć odpowiedniego podciśnienia.

Ale najpierw trzeba posprawdzać wężyki podciśnienia od vacum->serwo hamulca->EGR->Turbo

Najlepiej jednak zmierzyć wartość podciśnienia Vacuo-metrem (nowe maję -1 BAR)

Co do cykania to nie wiem być może jest to powiązane z tym co powyżej napisałem

W każdym razie jeśli masz twardawy pedał hamulca to idź tropem który Ci podałem.

pozdr

pajejek27
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 35
Rejestracja: 22 kwie 2009, 13:23
Lokalizacja: debica

Post autor: pajejek27 » 06 mar 2012, 23:32

dzieki za odpowiedz przetestuje opcje z recznym.
A tak na marginesie czy moze to byc niesprawny n75 i stad te klopoty z moca przy ruszaniu?
jest jakas opcja sprawdzenia go vagiem, dodam ze nie mam zadnych bledow .

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja