Witam wszystkich i prosze o porade.
po odpaleniu samochodu ,zaraz po ruszeniu slysze dziwne cykanie z prawej strony pod kierownica (wersja uk) .
Moze mi ktos wyjasni co to tak cyka .
Dodam ze nie jest to cykliczne cykanie , raczej w nie okreslonych odstepach czasu.
Mam rowniez problem z ruszaniem , mianowicie podczas ruszania wydaje sie jakby nie mial sily ,strasznie przymulony, ale tylko podczas ruszania pozniej ok,moze jakos jest to ze soba powiazane .
Prosze o odpowiedz.
[ AWX 1.9 131 KM] dziwne cykanie na zimnym zaraz po ruszeni
- TheWitcher
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 215
- Rejestracja: 19 sty 2011, 21:09
- Lokalizacja: Northamptonshire
Prawdopodobnie masz problem z podciśnieniem, nieszczelne przewody i/lub padająca pompa vacum.
Czy pedał hamulca nie wydaje Ci się za twardy?
Ja maiłem podobny problem z mocą przy ruszaniu i okazało się, że po prostu zwykle ruszam pod górkę bez użycia ręcznego zdejmując nogę z hamulca, którego wspomaganie jest powiązane poprzez podciśnienie ze zmienną geometrią w turbo i to powodowało że kierownice spalin w turbinie (VNT) nie ustawiały się prawidłowo.
Zrób prosty test ruszając pod wzniesienia tylko z ręcznego, bo jeśli masz vacum na wykoĂączeniu to nie nadąża po prostu wytworzyć odpowiedniego podciśnienia.
Ale najpierw trzeba posprawdzać wężyki podciśnienia od vacum->serwo hamulca->EGR->Turbo
Najlepiej jednak zmierzyć wartość podciśnienia Vacuo-metrem (nowe maję -1 BAR)
Co do cykania to nie wiem być może jest to powiązane z tym co powyżej napisałem
W każdym razie jeśli masz twardawy pedał hamulca to idź tropem który Ci podałem.
pozdr
Czy pedał hamulca nie wydaje Ci się za twardy?
Ja maiłem podobny problem z mocą przy ruszaniu i okazało się, że po prostu zwykle ruszam pod górkę bez użycia ręcznego zdejmując nogę z hamulca, którego wspomaganie jest powiązane poprzez podciśnienie ze zmienną geometrią w turbo i to powodowało że kierownice spalin w turbinie (VNT) nie ustawiały się prawidłowo.
Zrób prosty test ruszając pod wzniesienia tylko z ręcznego, bo jeśli masz vacum na wykoĂączeniu to nie nadąża po prostu wytworzyć odpowiedniego podciśnienia.
Ale najpierw trzeba posprawdzać wężyki podciśnienia od vacum->serwo hamulca->EGR->Turbo
Najlepiej jednak zmierzyć wartość podciśnienia Vacuo-metrem (nowe maję -1 BAR)
Co do cykania to nie wiem być może jest to powiązane z tym co powyżej napisałem
W każdym razie jeśli masz twardawy pedał hamulca to idź tropem który Ci podałem.
pozdr