[ TIP+Q] Szarpanie skrzyni przy gwałtownym przypieszaniu
[ TIP+Q] Szarpanie skrzyni przy gwałtownym przypieszaniu
Witam
Od niedawna posiadam Audi a6 c5 4,2 Q w tiptronicu i ostatnio zauważyłem , że występuje pojedyĂącze szarpnięcie przy bardzo gwałtownym przypieszaniu z pedałem do koĂąca i kick downie. np jadę na 4 deptam w podłogę skrzynia redukuje bieg do 2 ładnie przypiesza , zmienia na 3 przypiesza i chyba między 3 i 4 jest pojedyĂącze szarpnięcie (jakby paliwa na chwilę brakło) po czym dalej na 4 przyspiesza i zmienia ładnie na 5.
Efekt nie występuje przy przypieszaniu "delikatnie" wciskając pedał
Na Vagu nie wywala błędów , ani w tipie ani w silniku. Skrzynia chodzi płynnie bez żadnych szarpnięć (poza w/w wymienionymi) biegi przerzucają się wręcz nieodczuwalnie.
Ktoś ma jakiś pomysł o co może chodzić ?
Od niedawna posiadam Audi a6 c5 4,2 Q w tiptronicu i ostatnio zauważyłem , że występuje pojedyĂącze szarpnięcie przy bardzo gwałtownym przypieszaniu z pedałem do koĂąca i kick downie. np jadę na 4 deptam w podłogę skrzynia redukuje bieg do 2 ładnie przypiesza , zmienia na 3 przypiesza i chyba między 3 i 4 jest pojedyĂącze szarpnięcie (jakby paliwa na chwilę brakło) po czym dalej na 4 przyspiesza i zmienia ładnie na 5.
Efekt nie występuje przy przypieszaniu "delikatnie" wciskając pedał
Na Vagu nie wywala błędów , ani w tipie ani w silniku. Skrzynia chodzi płynnie bez żadnych szarpnięć (poza w/w wymienionymi) biegi przerzucają się wręcz nieodczuwalnie.
Ktoś ma jakiś pomysł o co może chodzić ?
- arkadiuso
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 543
- Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
- Imię: Arkadiusz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
Sprawdzić ciśnienie lpg a najlepiej to musisz dołożyć drugi reduktor bo jeden sobie nie poradzi z taką mocą.. jak masz dostęp do Vaga to sprawdź korekty a najlepiej wklej tutaj.. powiedz żeby zgrał plik osc. z jazdy na lpg z różnym stylem jazdy but też wtedy powiemy co jest nie tak..
co do korekt to blok silnika
kanał 032 to są korekty długie (kratka 1 strona lewa silnika korekta biegu jałowego, kratka 3 strona lewa silnika korekta biegu jałowego, kratka 2 strona lewa silnika korekta średniego obciążenia, kratka 4 strona lewa silnika korekta średniego obciążenia).
kanał 033 to są korekty krótkie i napięcia z sond przed katalizatorami (kratka 1 i2 strona lewa, kratka 3 i 4 strona prawa).
Mają być takie same na PB jak i na LPG.
co do korekt to blok silnika
kanał 032 to są korekty długie (kratka 1 strona lewa silnika korekta biegu jałowego, kratka 3 strona lewa silnika korekta biegu jałowego, kratka 2 strona lewa silnika korekta średniego obciążenia, kratka 4 strona lewa silnika korekta średniego obciążenia).
kanał 033 to są korekty krótkie i napięcia z sond przed katalizatorami (kratka 1 i2 strona lewa, kratka 3 i 4 strona prawa).
Mają być takie same na PB jak i na LPG.
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice