Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BLB 2.0 103 KM] Modyfikacja napędu pompy olejowej. Gdzie ?

Silniki wysokoprężne
MikeeNHa

[ BLB 2.0 103 KM] Modyfikacja napędu pompy olejowej. Gdzie ?

Post autor: MikeeNHa » 27 lut 2012, 12:13

Witam Wszystkich,
Mam pytanie do osób, które już miały z taką modyfikacją do czynienia. Przeczytałem sporo postów na ten temat i wiem, że polecaną firmą na forum, która posiada w swojej ofercie taki zabieg jest Firam AZ z GdaĂąska.

Z Krakowa mam spory kawałek drogi i to jest chyba jedyny minus, gdyż obowiązki służbowe mocno ograniczają możliwość urlopu :( Taka specyfika pracy.. :(

Czy ktoś może mi polecić jakąś bliższą i co najważniejsze sprawdzoną alternatywę, jeżeli chodzi o modyfikację napędu pompy olejowej w silniki 2.0 Tdi BLB ? Najlepiej Kraków lub okolice :)

andu_000
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 16 mar 2011, 18:56
Lokalizacja: Kraków

Post autor: andu_000 » 28 lut 2012, 23:15

hmm.. nie jestem pewna czy o to chodzi ale ja ostatnio przerabiałam pompe tzn. był wydłużany "dzyndzel" jesli chodzi ci o to samo mam namiar na gościa który robi to na ul.wielickiej. ja tez miałam wysyłać pompe do gdaĂąska ale kolega polecił mi tego faceta. to co miał zrobić zrobił ale auto pozniej sie zepsuło ale nic zwiazanego z ta naprawa wiec ciezko mi okreslic czy usługa została dobrze wykonana.

MikeeNHa

Post autor: MikeeNHa » 29 lut 2012, 11:05

andu_000
Chodzi o całkowitą modyfikację napędu pompy w taki sposób jak opisał użytkownik Piero z GdaĂąska :

""Całkowita przeróbka napędu pompy oleju czego efektem jest usunięcie wszystkich wad fabrycznych. W skrócie wygląda to tak: wywala się wałki wyrównoważające, wywala się zabierak, wywala się koło zębate na wale korbowym czyli to na którym wycierają się zęby, wymienia się napinacz który pęka, wymienia się łaĂącuch który pęka, dodatkowo robi się kilka innych patentów, aby to wszystko działało, ponieważ nie montujemy części dedykowanych do 2.0 TDi BLB tylko stosujemy mechanizm napędu pompy oleju znany z silników 1.9 TDI (i 2.0 TDI BKD)..""

Ten sposób z tego co jest opisywane na forum całowicie wyklucza możliwość zatarcia się silnika i olbrzymich kosztów związanych z zakupem nowego silnika :)

dajan23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 28 cze 2011, 08:01
Lokalizacja: Końskie

Post autor: dajan23 » 02 mar 2012, 18:39

Jaki jest koszt tak +/- takiej przeróbki na pompe z 1.9?

satch
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 180
Rejestracja: 10 mar 2009, 07:57
Lokalizacja: wrocław

Post autor: satch » 02 mar 2012, 19:34

2 tys zł , poczytaj na a4 klub , dowiesz się wszystkiego ..
GPW

Peter22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
Imię: Piotrek
Rocznik: 2011
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Liftback
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Peter22 » 02 mar 2012, 20:59


MikeeNHa

Post autor: MikeeNHa » 03 mar 2012, 08:42

Panowie,

Prosze o trzymanie sie tematu. Zalozylem go w celu uzyskania informacji od osobo ktore juz taka modyfikacje maja za soba.

1. Gdzie taka modyfikacja byla robiona ?
2. Jak oceniaja zaklad, ktory dokonal modyfikacji ? Czas, obsluga, pomoc ?
3. Ile juz przejechali po wymianie napedu pompy i jak sie ten uklad sprawuje ?
( tak wiem, ze uzytkownik Piero pisal, ze juz po Polsce jezdzi kilkanascie A4 po takiej przerobce, ale lepiej miec info od zrodla )
4. Jesli ktos modyfikowal w innym miejscu niz firma AZ to moze podac przyblizone koszta i ogolna opinie o zakladzie :)

Pozdrawiam :)

qplanetq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 18 gru 2011, 13:26
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: qplanetq » 31 mar 2012, 14:33

Ja osobiscie wymienialem swoja pompe zabieg jak dla mnie malo skomplikowany najlepiej wymienic przy tym rozrzad i przedni oring:) Jak cos zapraszam:)

Greedy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 14 lis 2012, 22:22
Lokalizacja: Kraków/małopolskie

Post autor: Greedy » 14 lis 2012, 22:55

Witam wszystkich,
czy możecie podac namiary na warsztat w małopolsce, albo na śląsku ewentulanie podkarpackim gdzie ktoś zajmuje się naprawą "cudownych" pomp olejowych w silnikach BLB?

pozdrawiam

Greedy

matz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 35
Rejestracja: 13 cze 2012, 18:23
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: matz » 15 lis 2012, 21:40

Przyłączam się do pytania (Warszawa)

Greedy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 14 lis 2012, 22:22
Lokalizacja: Kraków/małopolskie

Post autor: Greedy » 05 gru 2012, 11:11

Cześć, znalazłem warsztat w pobliżu Warszawy, który zna temat związany z wymianą napędu pompy olejowej oraz warsztat na śląsku. Ja osobiście robiłem na śląsku, nie wymieniałem całej pompy tylko napęd. Czy to dobre rozwiązanie - to Wam napiszę za jakiś czas jak pojeżdże na tym trochę. Jest jeszcze kolega z małopolski - z tego forum, który deklarował że jest w stanie wykonac wymianę tej pompy. Namiary na W-we i ÂŚląsk podam na PW zainteresowanym (oprócz koegi z forum, który musiałby na to zgodę wyrazić). To dla tych którzy nie mają możlwości podjechać na północ.

Teraz szukam mechanika od klimy bo sk... ogłupiał i wali goracym powietrzem z nawiewów bocznych i tylnego a delikatnie chłodnym ze środkowego, w dodatku jak mu włacze tryb"ECONOMY" to dalej ładuje goracym powietrzem. Oszaleć można z tym modelem auta.

Oczywiście wiem ze moga to być zabrudzone zaworki nagrzewnicy na podszybiu, ale dlaczego w trybie economy tez daje gorące? - nie wiem i nawet nie chce się domyślac :[

Może ktoś z Was miał ten problem i rozwiązał go gdzieś w małopolsce albo na ślasku? Jak macie jakiś sprawdzony serwis klimy to dajcie prosze namiary...


pzdr
Greedy

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 05 gru 2012, 11:17

Greedy pisze:Oczywiście wiem ze moga to być zabrudzone zaworki nagrzewnicy na podszybiu, ale dlaczego w trybie economy tez daje gorące? - nie wiem i nawet nie chce się domyślac
Ano dlatego, że elektrozawory sterują rozdziałem powietrza zarówno z klimatyzacji (zimnego), jak i z ogrzewania (ciepłego)...
Trzeba je rozebrać i wyczyścić (wypolerować np. pastą polerską)...


P.S. Zmień model auta... masz C6 <okok>

fer
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 29 lip 2012, 22:42
Lokalizacja: Kraków

Post autor: fer » 05 gru 2012, 20:08

witam, w Krakowie namierzyłem dwa serwisy gdzie ogarniaja temat pompy oleju w TDI,

1. to TTC tuning na Biskupinskiej 22, glownie tuninguja ale robia tez naprawy kazdej marki, wymieniaja naped pompy na ten znany z 1.9 TDI. nie korzystalem z ich serwisu, ale po kolejkach do nich mniemam ze sa dobrzy:)

2. speed serwis wojciech wlodek z ul. mokrej 2 (uwaga- sa tam 2 serwisy vw naprzeciw siebie) - na forum vw polecja ten zaklad. Tu regeneruja sam walek, podobno robili to juz wielekrotnie i auta smigaja juz po kilkadziesiat tys. Wg mnie sa uczciwi, za podpiecie do kompa+sprawdzenie wtryskow powiedzieli 50PLN, podjechalem, sprawdzilismy na biegu jalowym i pozniej sie przejachilismy kawalek - koszt 20PLN, a poniewaz nie mialem drobnych to NIC nie wzieli (szok:)

Nie robilem u zadego z nich pompy bo narazie sie z tym wstrzymalem, wiec nie moge powiedziec z mojego doswiadczenia, ale mozna do nich zadzwonic i doradzic sie i ew. zdecydowac

boberek

Post autor: boberek » 10 gru 2012, 14:31

matz pisze:Przyłączam się do pytania (Warszawa)

Proponuje

Jesli macie silniki BLB to OK mozna wsadzić pompę od 1.9 bo w BLB jest wiecej dłubania :)
jesli macie silnik BRE proponuje wymianę wałka na nowy (regenerowany) nie taki jak jest w ASO tylko regeneracje chyba u pana Tomka z Gdańska ja u niego robiłem taką regeneracje wałka koszt około 700 zł
Wymieniłem sobie sam w warsztacie u Taty, oczywiście możemy tez taką wymiane przeprowadzić jesli ktoś chce namiary na PW oczywście z okolic warszawy.

Czas jaki to trwa to
-wyjęcie starego wałka
-trzeba go wysłać do gdańska
-i po regeneracji wałek zostaje odesłany wszytsko zalezy jak się dogadaćie z panem Tomkiem :)

matz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 35
Rejestracja: 13 cze 2012, 18:23
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: matz » 10 gru 2012, 22:39

No tak ale regeneracja nie rozwiązuje tego problemu na stałe jak mniemam...

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja