Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5] Nie działa tylny klimatronic

Układ chłodzenia, ogrzewanie i klimatyzacja
ODPOWIEDZ
McKansy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 135
Rejestracja: 27 paź 2008, 14:02
Lokalizacja: Katowice

[A6 C5] Nie działa tylny klimatronic

Post autor: McKansy » 24 lis 2008, 15:31

Witam,

A więc nie jestem pewien, czy na pewno nie działa tylne ogrzewanie w samochodzie (chodzi o klimatronic z tyłu dla pasażerów).

Obojętnie jaką temperaturę nie nastawię - z kratek nie leci nic, ani ciepłe ani zimne powietrze nawet przy dmuchawie na max. :-( Czy może to oznaczać awarię klimatronic'a, może kanały nie są otwarte? Nie znam się na tym, bo moje Audi mam dopiero 3 tydzień :-)

Jeśli już było na forum, to przepraszam, ale nie znalazłem, przy okazji proszę o napisanie - który wskaźnik temperatury na panelu klimatronic'a odpowiada za którą strefę (regulacja temp. z lewej strony panelu jest od przodu samochodu, a regulacja temp. z prawej od tyłu) ?

Dzięki za odpowiedź, Pozdrawiam!

McKansy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 135
Rejestracja: 27 paź 2008, 14:02
Lokalizacja: Katowice

Post autor: McKansy » 24 lis 2008, 15:47

W jaki sposób można je naprawić, ew. czy trzeba coś wymieniać?

zalcer
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 30 paź 2008, 21:17
Lokalizacja: słupsk\Bad Nauhaim

Post autor: zalcer » 26 lis 2008, 00:41

no to ja se odpowiem pierwsza pomoc moja