[ AFB 2.5 150 KM] Awaria pompy VP44 - nie zapala
- loko86
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 48
- Rejestracja: 18 cze 2010, 10:38
- Lokalizacja: Chrzanów / Małopolska
przy czujniku g210 powinieś dostać błąd to 1
mowisz ze jak podłaczysz pompke kabelkiem z aku do bezpiecznika to słyszysz jak startuje? a czy w sytuacji kiedy samochód chodzi na wolnych obrotach i jak mowisz faluje Ci obrotami sprawdzales czy w przeźroczystym przewodzie przed pompa VP44 masz pecherzyki powietrza?
mowisz ze jak podłaczysz pompke kabelkiem z aku do bezpiecznika to słyszysz jak startuje? a czy w sytuacji kiedy samochód chodzi na wolnych obrotach i jak mowisz faluje Ci obrotami sprawdzales czy w przeźroczystym przewodzie przed pompa VP44 masz pecherzyki powietrza?
Pozdrawiam
loko
loko
Tak przy podłonczeniu na krutko słychać pompke,tak faluje ale była to kwestia do minuty jak sie nagrzał i trzymał juz swoje obroty kwestia dlaczego niechciał sie wkręcać na obroty na kazdym biegu tylko do 2tys rpm na luzie 2200rpm i kwestia mojego powrotu z pracy gdzie złapałem kapcia zgasiłem zmieniłem na zapas i silnik już nie odpalił krecił ale nie odpalił . To była kwestia 4dni przy stanie paliwa ponizej połowy gdy auto mi zgasło 35-40litrów ropki teraz jest dlamnie rezerwą zalałem za 100zł odpaliłem na zapych i auto od tamtej pory nie wkręcało sie na obroty po wyzej 2tys rpm falowało z rana na obr 1000-1100rpm i co jest nie tak ze auto gasło przy takim stanie paliwa . Mechanik stwierdził ze moze to być filter w kturym był syf+woda i to zamarzło dopiero mi w czwartek zajrzy do auta chciałbym zeby to był tylko filter ale mam złe przeczucie ze to nie bedzie filter
- loko86
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 48
- Rejestracja: 18 cze 2010, 10:38
- Lokalizacja: Chrzanów / Małopolska
kolego jazda wypadałoby zrobić logi jak nie masz vag'a ciężko strzelać w powietrze.
Jeżeli boisz sie filtra to możesz podać paliwo z baĂąki.
PS. Pamiętaj FILTR nie jakoś inaczej
--------------
Przy okazji powiedzcie mi możliwe jest żeby auto paliło na samym plaku bez paliwa ? Pytam poważnie
Jeżeli boisz sie filtra to możesz podać paliwo z baĂąki.
PS. Pamiętaj FILTR nie jakoś inaczej
--------------
Przy okazji powiedzcie mi możliwe jest żeby auto paliło na samym plaku bez paliwa ? Pytam poważnie
Pozdrawiam
loko
loko
ceny smiesznie niskie poniewaz polscy niby mechanicy sami morduja ten motor, glowna przyczyna to zly olej. Na samym poczatku dalem samochod do wymiany oleju mial powyzej 200k przebiegu, zalany byl polsyntetyk po roku auto mialem juz z lekko startymi walkami. Przez niewiedze mechanika auto nie jest juz tak sprawne jak wczesniej. Teraz sam sie tym zajumuje i leje 5W-40. Inna sprawa to jakosc polskiego paliwa.
Ale jak pisalem wczesniej najgorsze to niewiedza na temat silnika V6, powiem tylko ze w niemczech V6 chodza drozej od 1,9. Poniewaz tam wszyscy praktycznie serwisuje w serwisach i daja tylko zalecane plyny.
Ale jak pisalem wczesniej najgorsze to niewiedza na temat silnika V6, powiem tylko ze w niemczech V6 chodza drozej od 1,9. Poniewaz tam wszyscy praktycznie serwisuje w serwisach i daja tylko zalecane plyny.
- loko86
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 48
- Rejestracja: 18 cze 2010, 10:38
- Lokalizacja: Chrzanów / Małopolska
dyskusja na temat najlepszego oleju do tego motoru to temat wciąż goracy i nie do koĂąca rozstrzygnięty na tym forum więc proponuje tutaj nie mieszać z olejami chociaż tezy wysunięte przez kolege lgorek mogą być "bardzo szeroko" rozumiane
BTW. wracając do VP44
Powiedzcie mi spotkał się ktoś z zestawieniem trzech błędów:
00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)
30-00 - Open or Short to B+
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)
30-00 - Open or Short to B+
01268 - Quantity Adjuster (N146)
37-10 - Faulty - Intermittent
Co do 1268 37-10 mimo że sporadyczny wskazuje na VP44 ale dwa pozostałe? Spotkał się ktoś, bo kopie po forum i dokopać się nie moge
BTW. wracając do VP44
Powiedzcie mi spotkał się ktoś z zestawieniem trzech błędów:
00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)
30-00 - Open or Short to B+
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)
30-00 - Open or Short to B+
01268 - Quantity Adjuster (N146)
37-10 - Faulty - Intermittent
Co do 1268 37-10 mimo że sporadyczny wskazuje na VP44 ale dwa pozostałe? Spotkał się ktoś, bo kopie po forum i dokopać się nie moge
Pozdrawiam
loko
loko
- loko86
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 48
- Rejestracja: 18 cze 2010, 10:38
- Lokalizacja: Chrzanów / Małopolska
tx-didi, dzięki nie no żadnych testów jedynie zastanawiam sie czy one mogą mieć jakikolwiek wpływ na VP44 a dokładnie na to, że VP44 mimo dobrego ciśnienia nie startuje silnika
Przy okazji można przełożyć VP44 z jednego samochodu do drugiego (ten sam typ silników ten sam rocznik) bez adaptacji czy zawsze trzeba adaptować ? (od razu przyznaje się ze nie szukałem jeszcze na forum)
Przy okazji można przełożyć VP44 z jednego samochodu do drugiego (ten sam typ silników ten sam rocznik) bez adaptacji czy zawsze trzeba adaptować ? (od razu przyznaje się ze nie szukałem jeszcze na forum)
Pozdrawiam
loko
loko
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
loko86,
00522 ma wplyw, lecz zdecydowanie mniejszego kalibru niz 01268 - z ktorym samochodu na pewno nie uruchomisz... (oczywiscie ten u Ciebie jest jeszcze sporadyczny, ale to raczej on odpowiada za obecne klopoty)
Co do przekladki musisz poszukac jednak, niestety nie wiem (ale wiem ze na forum bylo to juz niejednokrotnie poruszane)
00522 ma wplyw, lecz zdecydowanie mniejszego kalibru niz 01268 - z ktorym samochodu na pewno nie uruchomisz... (oczywiscie ten u Ciebie jest jeszcze sporadyczny, ale to raczej on odpowiada za obecne klopoty)
Co do przekladki musisz poszukac jednak, niestety nie wiem (ale wiem ze na forum bylo to juz niejednokrotnie poruszane)
- loko86
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 48
- Rejestracja: 18 cze 2010, 10:38
- Lokalizacja: Chrzanów / Małopolska
Wielkie dzięki za odpowiedź
Mam tylko jedną wątpliwość bo potrzebny do tej czynności jest PIN tylko ze nie wiem czy to jest pin ściągany VAG Commanderem od licznika czy to jest ten który jest kodem silnika (z regóły jeden z 26231, 26281, 26282, 26252, 26232, 26281, 26242, 26241, 26282, 26252, 26261, 26262) - chyba ze to są te same jezeli tak to przepraszam za moja niewiedze
Pytam bo PIN'u od licznika nie mam (przynajmiej jeszcze) a kod posiadam (jeden z powyzszych pasuje nie pamiętam, który).
Mam tylko jedną wątpliwość bo potrzebny do tej czynności jest PIN tylko ze nie wiem czy to jest pin ściągany VAG Commanderem od licznika czy to jest ten który jest kodem silnika (z regóły jeden z 26231, 26281, 26282, 26252, 26232, 26281, 26242, 26241, 26282, 26252, 26261, 26262) - chyba ze to są te same jezeli tak to przepraszam za moja niewiedze
Pytam bo PIN'u od licznika nie mam (przynajmiej jeszcze) a kod posiadam (jeden z powyzszych pasuje nie pamiętam, który).
Pozdrawiam
loko
loko
- loko86
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 48
- Rejestracja: 18 cze 2010, 10:38
- Lokalizacja: Chrzanów / Małopolska
Spoko dziękuje za sprostowanie bo już miałem się brać za adaptacje dzieki Wam bo oszczędziłem sobie troszkę pracy.
Ale przy okazji dokształcenia pytanie, czy mimo pompy od AFB musiałbym robić adaptacje po zmianie sterownika (powiedzmy, że sterownik jest tez dla pompy z '99 roku). Teraz będe miał już cały obraz
Ale przy okazji dokształcenia pytanie, czy mimo pompy od AFB musiałbym robić adaptacje po zmianie sterownika (powiedzmy, że sterownik jest tez dla pompy z '99 roku). Teraz będe miał już cały obraz
Pozdrawiam
loko
loko
- loko86
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 48
- Rejestracja: 18 cze 2010, 10:38
- Lokalizacja: Chrzanów / Małopolska
OK dzięki za odpowiedź zaznaczam, że było to pytanie czysto teoretyczne
[ Dodano: 2012-03-27, 14:12 ]
Siema wszystkim,
Z powodzeniem udało mi się "naprawić" pompę VP 44 za pomocą regeneracji w serwisie BOSH ÂŚmietana w Kobiórze na ÂŚląsku. Koszt regeneracji 2300 zł, po wymianie dawki paliwa, z którymi miałem problem w poprzedniej pompie są poprawione (normalne)
Przy okazji do wiadomości niektórych ten serwis nie bawi sie w regeneracje sterownika - zawsze dają nowy stary na zyczenie klienta zostawiają klientowi na "pamiątke"
[ Dodano: 2012-03-27, 14:12 ]
Siema wszystkim,
Z powodzeniem udało mi się "naprawić" pompę VP 44 za pomocą regeneracji w serwisie BOSH ÂŚmietana w Kobiórze na ÂŚląsku. Koszt regeneracji 2300 zł, po wymianie dawki paliwa, z którymi miałem problem w poprzedniej pompie są poprawione (normalne)
Przy okazji do wiadomości niektórych ten serwis nie bawi sie w regeneracje sterownika - zawsze dają nowy stary na zyczenie klienta zostawiają klientowi na "pamiątke"
Pozdrawiam
loko
loko
Cześć. A czy samemu mogę zregenerować vp44?? wymienię tranzystor w sterowniku, tłoczek na nowy i czy to wystarczy??? Dodam, że miałem od roku objawy braku mocy i po zgaszeniu było ok i po chwili znowu jedzie ok. A najlepsze, że jak raz na 70L ON dolałem uszlachetniacza to auto się nie wieszało a następne tankowanie znowu lipa. Teraz audi jeździ na innej pompie z innym sterownikiem ale wiadomo się nie zgrywa bo inna pompa tzn. od nowszego audi i nie ma mocy. Czyli pytam czy mogę sam ją zregenerować.?> PZDRo
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga