Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ ACK 2.8 193 KM] Wymiana silnika

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
fedjoy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

[ ACK 2.8 193 KM] Wymiana silnika

Post autor: fedjoy » 25 lut 2012, 22:49

Po problemach z jakimi się potykam, postanowiłem skoĂączyć z potencjalnymi reanimacjami wymiana (wymiana wałków, panewek itp.) . Zamierzam wymienić motor 2.8. Tutaj pojawia się pytanie do was. Jakie są różnice pomiędzy motorami ALG AMX APR AQD oraz, czy wymiana jakiegokolwiek z wyżej wymienionych w miejsce potencjalnego ACK ( nie jestem dokładnie pewien) będzie się wiązała z dodatkowymi innymi wydatkami(komputer etc. jestem laikiem) jak przy okazji sprawdzić obecny model motoru? wlep w miejscu koła zapasowego i pod maską nie posiadam, a nie wiem gdzie dokładnie na motorze szukać tego oznaczenia. posiadam A6 dokładnie jak w opisie, i wymiana motoru nie ominie mnie na 100%.

Awatar użytkownika
marek [a6]
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Imię: Marek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Kontakt:

Post autor: marek [a6] » 26 lut 2012, 00:35

witam. podaj vin to sie sprawdzi jaki masz silnik i wtedy będziesz podejmował decyzję . pozdro
tylko quatrro !!!

Awatar użytkownika
fedjoy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

Post autor: fedjoy » 26 lut 2012, 12:42

WAUZZZ4BZYN019655 - dzięki z góry :)

Awatar użytkownika
marek [a6]
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Kontakt:

Post autor: marek [a6] » 26 lut 2012, 12:46

witam. kod silnika AQD

Vehicle Identification No. WAUZZZ4BZYN019655
Model Designation audi a6 qu. 2.8
Model A6Q
Date of production 12.08.1999
Model year 2000
Sales type 4B20Q5
Engine code AQD
Transmission code EFC
Axle drive 5S
Interior trim code BZ
Roof color 4Z
Exterior color / Paint Code 4Z / Z9W
pozdro
tylko quatrro !!!

Awatar użytkownika
fedjoy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7