[ ACK 2.8 193 KM] Wymiana silnika
[ ACK 2.8 193 KM] Wymiana silnika
Po problemach z jakimi się potykam, postanowiłem skoĂączyć z potencjalnymi reanimacjami wymiana (wymiana wałków, panewek itp.) . Zamierzam wymienić motor 2.8. Tutaj pojawia się pytanie do was. Jakie są różnice pomiędzy motorami ALG AMX APR AQD oraz, czy wymiana jakiegokolwiek z wyżej wymienionych w miejsce potencjalnego ACK ( nie jestem dokładnie pewien) będzie się wiązała z dodatkowymi innymi wydatkami(komputer etc. jestem laikiem) jak przy okazji sprawdzić obecny model motoru? wlep w miejscu koła zapasowego i pod maską nie posiadam, a nie wiem gdzie dokładnie na motorze szukać tego oznaczenia. posiadam A6 dokładnie jak w opisie, i wymiana motoru nie ominie mnie na 100%.
- marek [a6]
- Forum Audi A6 / A7
- Imię: Marek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Kontakt:
- marek [a6]
- Forum Audi A6 / A7
- Kontakt:
witam. kod silnika AQD
Vehicle Identification No. WAUZZZ4BZYN019655
Model Designation audi a6 qu. 2.8
Model A6Q
Date of production 12.08.1999
Model year 2000
Sales type 4B20Q5
Engine code AQD
Transmission code EFC
Axle drive 5S
Interior trim code BZ
Roof color 4Z
Exterior color / Paint Code 4Z / Z9W
pozdro
Vehicle Identification No. WAUZZZ4BZYN019655
Model Designation audi a6 qu. 2.8
Model A6Q
Date of production 12.08.1999
Model year 2000
Sales type 4B20Q5
Engine code AQD
Transmission code EFC
Axle drive 5S
Interior trim code BZ
Roof color 4Z
Exterior color / Paint Code 4Z / Z9W
pozdro
tylko quatrro
!

- marek [a6]
- Forum Audi A6 / A7
- Kontakt:
witam. każdy silnik jeśli ma inne oznaczenie różni sie czymś między sobą . z tych które podałeś odpada ACK APR bo różni się najbardziej od twojego z racji np. wtórnej pompy powietrza pozostałe można brać pod uwagę ale po co kombinować jeśli chcesz zmienić tu masz takie same jak u ciebie http://moto.allegro.pl/listing.php/sear ... gory=50850 . pozdro