paput pisze:oraz widzę piorunki na cewce
przebicia z układu zapłonowego ujawniają się niedomaganiem silnika najczęściej w środowisku wilgotnego powietrza.. Jest pewne prawdopodobieństwo, że to jest główna przyczyna bo jak sam mówisz trzeba trochę pojeździć tzn do czasu kiedy silnik nie zagrzeje komory.. instalacji LPG to nie przeszkadza bo włącza Ci się już w chwili gdy komora silnika jest ogrzana ciepłym bardziej suchym powietrzem..paput pisze:gdyby była to któraś z w/w przyczyn to objawiałaby sie także a nawet bardziej na gazie
Proponuję zrobić taki test.. weź kolegę który Ci pomoże.. Jeden niech sprawdza korekty na już rozgrzanym silniku gdzie wszystko jest ok.. a drugi niech pryska jakimś zraszaczem w okolice tych cewek (tylko ostrożnie bo z prądami nie ma żartów) i po kablach zapłonowych.. Jestem w stanie założyć się, że korekty krótkie pójdą ostro na minus.. ÂŚwiece mogą być ok jeśli auto chodzi równo po dłuższej jeździe..