[ AEL 2.5 140 KM] Pompa wtryskiwaczy cieknie
macrainbow, oj żebyś wiedział, że ma to związek i to duży, ja wczoraj też się konkretnie zdziwiłem. Noo to nieźle Cię szarpnęło, ale dziwię się że robiłeś to na raty. Ja wolałem mieć to już z głowy, bo pewności niema kiedy w innym miejscu zacznie ciec. Moim problemem jest teraz radio, gdzieś przesrałem papiery od radia z kodem i teraz radio cisza.
A6
Re: Pompa wtryskiwaczy cieknie
macrainbow pisze:Witam.
Załozyłem nowy temat bo nie znalazłem podobnego, w jednych tematach jest napisane ze lepiej samemu tam nie zagladac w innych ze wszystko łato sie robi.
Zaczeło mi ciec paliwo prawdopodobnie z pompy wtryskowej w Audi A6 2.5dti 140KM, zbiera się na łapie silnika w załebieniu na srubę pod pompą, no i oczywiście leci niżej na miske olejowa.
Poczatkowo sam wymienilem zaciski, wężyk powrony i doproadzający paliwo poniewaz było tam tłusto. Szczęśliwy że to nic poważnego wróciłem do domu, patrze pod maske mokro.
Dalej wymieniłem uszczelki miedziane oraz w czujniku dwa okrągłe oringi i dalej cieknie.
Zabrałem się za wymiane uszczelek pod deklem ale do jednej sruby potrzebny jest klucz serwisowy, więc wnerwiony pojechałem do mechanika i za wymiane dwuch uszczelek pod deklem oraz zerkniecie do czarnego pudełeczka wielkości zapałek z którego odchodzi przwdód (pewnie elektryczny) usłyszałem cene 500zł.
Czy to normalna cena za wymiane tych uszczelek. Nie da sie tego zrobić samemu?
Usłyszałem do mechaniora że po odkręceniu tych deklow bedzie trzeba regulować pompe.
Obecnie pompa zapocona/mokra jest przy tym czarnym pudełeczku od strony silika ale trudno mi stwierdzić czy wyciek jest nad pudełeczkiem czy pod nim (dekiel składa sie z dwuch cześci) czy z samego pudełka.
Auta u mechanika nie zostawiłem bo obecnie nie posiadam kasy na jego reperacje.
Dodam jeszcze że auto jeździ/zapala nomalnie, czyli od 3-4 lat jak nim jeżdze to nic sie nie zmieniło.
Edit: przebieg to 330.000
w kielcach taka usługo to koszt 100 zł
pogon swojego mechanika bo zdzierca
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 460
- Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
- Imię: Krzysiek
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnosląski
nie kojarzę gdzie tam masz czujnik przy pompie od którego można coś wypiąć??? ale po objawach obstawiam w ciemno że po odłączeniu nie podaje sygnału wzrostu temperatury i dlatego znika twój problem a przyczyną jest słaba już pompa,i jeżeli tak właśnie jest to możesz tak jeździć ale naprawa i tak cie nie ominie - przyjdzie lato i ona sie upomni o nią
ten czujnik jest u dołu pompy od strony przewodów wtryskowych mocowany dwoma torxami wtyczkę odpiełem na przegrodzie gdzie są inne połączenia do tej pory nie było problemu w maju miałem czyszczony nastawnik i mechanik powiedział że pompa jeszcze jest ok. Nie wiesz czy podłączenie do komputera pokaże uszkodzenie tego czujnika? przy czyszczeniu nastawnika był wymieniony czujnik temperatury paliwa znajdujący się wewnątrz nastawnika
a możesz powiedzieć mi o jaki dokładnie chodziło przekaźnik w twoim samochodzie, bo mam podobny problem, lekko zapocona pompa, świecę wymienione, a z rana ciężko pali- szczególnie za pierwszym odpaleniem. Do tego dochodzi spore zadymienie przy odpaleniu, i odczuwalnie jest jakby słabszy.OOOOA6C4 pisze:autko zrobione , a więc : wymienione 3 świece żarowe, dziś dowiedziałem się, że chodziło o jakiś inny przekaźnik, który częściowo podaje prąd na przekaźnik do świec żarowych, a nie sam przekaźnik świec żarowych, coś tam było lekko nadpalone i raz się grzanie świeciło a raz nie. Regulacja i ustawienie dawki no i ludziska cuuuud, auto już nie kopci
pozdrawiam
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga