Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AEL 2.5 140 KM] Pompa wtryskiwaczy cieknie

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
OOOOA6C4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 23 sty 2011, 10:24
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: OOOOA6C4 » 25 lis 2011, 20:12

macrainbow, oj żebyś wiedział, że ma to związek i to duży, ja wczoraj też się konkretnie zdziwiłem. Noo to nieźle Cię szarpnęło, ale dziwię się że robiłeś to na raty. Ja wolałem mieć to już z głowy, bo pewności niema kiedy w innym miejscu zacznie ciec. Moim problemem jest teraz radio, gdzieś przesrałem papiery od radia z kodem i teraz radio cisza.
A6

keri11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 98
Rejestracja: 07 sie 2010, 16:24
Lokalizacja: kielce

Re: Pompa wtryskiwaczy cieknie

Post autor: keri11 » 29 gru 2011, 11:10

macrainbow pisze:Witam.
Załozyłem nowy temat bo nie znalazłem podobnego, w jednych tematach jest napisane ze lepiej samemu tam nie zagladac w innych ze wszystko łato sie robi.

Zaczeło mi ciec paliwo prawdopodobnie z pompy wtryskowej w Audi A6 2.5dti 140KM, zbiera się na łapie silnika w załebieniu na srubę pod pompą, no i oczywiście leci niżej na miske olejowa.
Poczatkowo sam wymienilem zaciski, wężyk powrony i doproadzający paliwo poniewaz było tam tłusto. Szczęśliwy że to nic poważnego wróciłem do domu, patrze pod maske mokro.
Dalej wymieniłem uszczelki miedziane oraz w czujniku dwa okrągłe oringi i dalej cieknie.

Zabrałem się za wymiane uszczelek pod deklem ale do jednej sruby potrzebny jest klucz serwisowy, więc wnerwiony pojechałem do mechanika i za wymiane dwuch uszczelek pod deklem oraz zerkniecie do czarnego pudełeczka wielkości zapałek z którego odchodzi przwdód (pewnie elektryczny) usłyszałem cene 500zł.

Czy to normalna cena za wymiane tych uszczelek. Nie da sie tego zrobić samemu?
Usłyszałem do mechaniora że po odkręceniu tych deklow bedzie trzeba regulować pompe.
Obecnie pompa zapocona/mokra jest przy tym czarnym pudełeczku od strony silika ale trudno mi stwierdzić czy wyciek jest nad pudełeczkiem czy pod nim (dekiel składa sie z dwuch cześci) czy z samego pudełka.

Auta u mechanika nie zostawiłem bo obecnie nie posiadam kasy na jego reperacje.

Dodam jeszcze że auto jeździ/zapala nomalnie, czyli od 3-4 lat jak nim jeżdze to nic sie nie zmieniło.

Edit: przebieg to 330.000



w kielcach taka usługo to koszt 100 zł
pogon swojego mechanika bo zdzierca

Benek1410
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 19 lut 2012, 12:43
Lokalizacja: podlasie

Post autor: Benek1410 » 19 lut 2012, 13:15

witam mam problem z pompą w audi na ciepłym silniku dymi i nie równo pracuje po odłączeniu wtyczki od czujnika u dołu pompy problem znika pali na dotyk zimny i ciepły nie wiem od czego jest ten czujnik i czy można jezdzić z odłączonym? chodzi o czujnik z przewodami czarnym i brązowym.

krzysiekjx1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 460
Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
Imię: Krzysiek
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnosląski

Post autor: krzysiekjx1 » 19 lut 2012, 14:14

nie kojarzę gdzie tam masz czujnik przy pompie od którego można coś wypiąć??? ale po objawach obstawiam w ciemno że po odłączeniu nie podaje sygnału wzrostu temperatury i dlatego znika twój problem a przyczyną jest słaba już pompa,i jeżeli tak właśnie jest to możesz tak jeździć ale naprawa i tak cie nie ominie - przyjdzie lato i ona sie upomni o nią <uoee>
nikt za darmo ci nie da
Obrazek

Benek1410
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 19 lut 2012, 12:43
Lokalizacja: podlasie

Post autor: Benek1410 » 19 lut 2012, 14:46

ten czujnik jest u dołu pompy od strony przewodów wtryskowych mocowany dwoma torxami wtyczkę odpiełem na przegrodzie gdzie są inne połączenia do tej pory nie było problemu w maju miałem czyszczony nastawnik i mechanik powiedział że pompa jeszcze jest ok. Nie wiesz czy podłączenie do komputera pokaże uszkodzenie tego czujnika? przy czyszczeniu nastawnika był wymieniony czujnik temperatury paliwa znajdujący się wewnątrz nastawnika

Awatar użytkownika
vario
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 102
Rejestracja: 29 lip 2011, 20:37
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: vario » 19 lut 2012, 21:55

To nie czujnik tylko przestawiacz kąta wtrysku.

Benek1410
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 19 lut 2012, 12:43
Lokalizacja: podlasie

Post autor: Benek1410 » 20 lut 2012, 14:21

czy jest możliwość sprawdzenia tego ustawiacza np. miernikiem??? :(

Awatar użytkownika
Hincó
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 759
Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Hincó » 20 lut 2012, 17:10

Benek1410, tam jest cewka więc chyba powinno być przejscie i jakiś opór, ale mogę się mylić ;)
Czy działa sprawdzisz vagiem wykonując test elementów wykonawczych, któryś z rzędu będzie przestawiacz i będzie słychac różnice w twardości pracy silnika, przynajmniej powinno być słychać ;)
Obrazek TDI +

Mietek286
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 10 sty 2009, 22:24
Imię: Mieczysław
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Mietek286 » 20 lut 2012, 17:35

Można zlogować statycznie grupę 004 w BS, wtedy przestawiacz powinien wyprzedzać/opóźniać kąt na max późny i max wczesny. Lub jak mówi Hincó, wykonując test elementów wykonawczych.

Awatar użytkownika
Hincó
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 759
Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Hincó » 20 lut 2012, 18:05

Mietek286, w setce nie ma grupy 004 ;p wiec tylko output test <luzik>
Obrazek TDI +

Mietek286
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 10 sty 2009, 22:24
Imię: Mieczysław
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Mietek286 » 20 lut 2012, 18:10

A faktycznie, zapomniałem o tym.

Awatar użytkownika
Hincó
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 759
Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Hincó » 22 lut 2012, 13:38

Output tests u mnie działa <mysli>
Obrazek TDI +

mazio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 05 mar 2010, 11:26
Lokalizacja: okolice Koszalina

Post autor: mazio » 26 lut 2012, 19:19

OOOOA6C4 pisze:autko zrobione <radocha> , a więc : wymienione 3 świece żarowe, dziś dowiedziałem się, że chodziło o jakiś inny przekaźnik, który częściowo podaje prąd na przekaźnik do świec żarowych, a nie sam przekaźnik świec żarowych, coś tam było lekko nadpalone i raz się grzanie świeciło a raz nie. Regulacja i ustawienie dawki no i ludziska cuuuud, auto już nie kopci <okok>
a możesz powiedzieć mi o jaki dokładnie chodziło przekaźnik w twoim samochodzie, bo mam podobny problem, lekko zapocona pompa, świecę wymienione, a z rana ciężko pali- szczególnie za pierwszym odpaleniem. Do tego dochodzi spore zadymienie przy odpaleniu, i odczuwalnie jest jakby słabszy.
pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga