[ AFN 1.9 110 KM] Pomozcie bo niewiem co robic nieodpala
- cieply111
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 71
- Rejestracja: 27 lut 2010, 14:39
- Lokalizacja: Pruszków Mazowieckie
[ AFN 1.9 110 KM] Pomozcie bo niewiem co robic nieodpala
Witam koledzy doradzcie cos bo rece juz rozkladam od paru dni byl problem z odpalaniem,na samostart odpalal,pokusilem sie o zalanie paliwa na kiepskiej stacji i na drugi dzien umarl.W filtrze byla gruda lodu,filtr wymieniony zalane paliwo,do baku wlalem jakis niemiecki specyfik oraz mixol i nic,krceci kreci i nie odpala.Stoj w garazu auto i sa wlaczone dmuchawy cieple.Zdjalem przewod ten przy filtrze co od baku idzie i nie leci paliwo.Co robic?
CIEPLY111
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 88
- Rejestracja: 16 paź 2011, 11:19
- Lokalizacja: białystok
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1099
- Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.
sprawdż zawór ciśnieniowy na pompie (ten w dekielek wkręcony czyli powrót) jak jest zasyfiony i puszcza paliwo to nigdy nie odpalisz ten silnik ma odpalić przez kręcenie rozrusznikiem nie ma potrzeby odpowietrzać . do skontrolowania także zaworek na filtrze i przewody. jak paliwo zamarzło to mogło coś rozsadzić
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 15 lut 2012, 19:27 przez szczerba2, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 88
- Rejestracja: 16 paź 2011, 11:19
- Lokalizacja: białystok
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1099
- Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.
tu link o zaworku -afn-19-110-km-przyczyna-moich-problemo ... t43214.htm
a paliwówki we dwóch trzeba sprawdzać najlepiej jeden koniec zaślepić a drugi niestety w usta i zasysać powietrze mają trzymac na podciśnieniu-od filrta do zbiornika sprawdzać pojedyĂączo -wypięte
a paliwówki we dwóch trzeba sprawdzać najlepiej jeden koniec zaślepić a drugi niestety w usta i zasysać powietrze mają trzymac na podciśnieniu-od filrta do zbiornika sprawdzać pojedyĂączo -wypięte
- cieply111
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 71
- Rejestracja: 27 lut 2010, 14:39
- Lokalizacja: Pruszków Mazowieckie
no dobra to tak jak pisalem wczesniej zrobie tak podam paliwo z karnistra bezposrednio do pompy wtryskowej wtedy wyeliminuje ten zaworek cisnieniowy jak zassa paliwo jak nie zassa to co ten zaworek do wymiany czy cos innego w pompie? A moze jest jakis kolega z forum z Pruszkowa lub okolic i by podjechal mi pomoc:)))
Ostatnio zmieniony 15 lut 2012, 19:52 przez cieply111, łącznie zmieniany 1 raz.
CIEPLY111
Zaworek raczej odpada w twoim przypadku.
Zrob z tym kanistrem jak ci koledzy radzili.Zalatw sobie 2 osobe i niech ona kreci rozrusznikiem a ty luzujesz nakretki na wtryskach az bedzie leciec ropa.potem nastepne wtryski przy 2 powinien odpalic jak leci ropa.Roboty na 10 min.Wezyki powrotu i odplywu latwo sprawdzic rozpinasz je w komorze tam gdzie masz win przy podszybiu i dmuchasz i sprawdzasz.
Zrob z tym kanistrem jak ci koledzy radzili.Zalatw sobie 2 osobe i niech ona kreci rozrusznikiem a ty luzujesz nakretki na wtryskach az bedzie leciec ropa.potem nastepne wtryski przy 2 powinien odpalic jak leci ropa.Roboty na 10 min.Wezyki powrotu i odplywu latwo sprawdzic rozpinasz je w komorze tam gdzie masz win przy podszybiu i dmuchasz i sprawdzasz.
Jesli pomoglem wcisnij Pomógł
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 78
- Rejestracja: 14 kwie 2010, 16:51
- Lokalizacja: Radzyń Podlaski
zrób jak pisze kolega krzysiek1972 ten sposób z karnistrem, jak nie odpali to dopiero szukaj usterki w czym innym.krzysiek1972 pisze:Witam kolego.
może byś spróbował na razie taki patent-odłącz przewody paliwowe co idą do baku i włóż je do kanistra z ropą próbuj odpalić jednocześnie niech ktoś poluzowuje delikatnie wtrysk by odpowietrzyć jak zaskoczy to przyczyny szukaj w przewodach a z tym samostartem to ostrożnie
Było:
Audi 80 B3 1.8S 90PS B+G
Jest:
Audi A6 C4 2.5TDI 140PS
Audi 80 B3 1.8S 90PS B+G
Jest:
Audi A6 C4 2.5TDI 140PS
Ten zaworek ze swojego doswiadczenia wiem ze nie psuje sie z dnia na dzien.
Tam niema sie co zepsuc ewentualnie lekko sie zuzywa i przepuszcza cisnienie po kilkunastogodzinnym postoju.Sprawdzic mozna wyjecie to 3 min.
kolega pisal ze mu cos zamarzlo pewnie nie dostal ropy i sie zapowietrzyl.
Odpowietrzy wtryski i bedzie jezdzilo , paliwo w filtrze moze byc a w pompie sucho i nie odpali nawet jakby godzine krecil.
Tam niema sie co zepsuc ewentualnie lekko sie zuzywa i przepuszcza cisnienie po kilkunastogodzinnym postoju.Sprawdzic mozna wyjecie to 3 min.
kolega pisal ze mu cos zamarzlo pewnie nie dostal ropy i sie zapowietrzyl.
Odpowietrzy wtryski i bedzie jezdzilo , paliwo w filtrze moze byc a w pompie sucho i nie odpali nawet jakby godzine krecil.
Jesli pomoglem wcisnij Pomógł
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga