Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AFN 1.9 110 KM] Pomozcie bo niewiem co robic nieodpala

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
cieply111
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 27 lut 2010, 14:39
Lokalizacja: Pruszków Mazowieckie

[ AFN 1.9 110 KM] Pomozcie bo niewiem co robic nieodpala

Post autor: cieply111 » 15 lut 2012, 18:57

Witam koledzy doradzcie cos bo rece juz rozkladam od paru dni byl problem z odpalaniem,na samostart odpalal,pokusilem sie o zalanie paliwa na kiepskiej stacji i na drugi dzien umarl.W filtrze byla gruda lodu,filtr wymieniony zalane paliwo,do baku wlalem jakis niemiecki specyfik oraz mixol i nic,krceci kreci i nie odpala.Stoj w garazu auto i sa wlaczone dmuchawy cieple.Zdjalem przewod ten przy filtrze co od baku idzie i nie leci paliwo.Co robic?
CIEPLY111

krzysiek1972
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 88
Rejestracja: 16 paź 2011, 11:19
Lokalizacja: białystok

Post autor: krzysiek1972 » 15 lut 2012, 19:10

Witam kolego.
może byś spróbował na razie taki patent-odłącz przewody paliwowe co idą do baku i włóż je do kanistra z ropą próbuj odpalić jednocześnie niech ktoś poluzowuje delikatnie wtrysk by odpowietrzyć jak zaskoczy to przyczyny szukaj w przewodach a z tym samostartem to ostrożnie

Awatar użytkownika
cieply111
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 27 lut 2010, 14:39
Lokalizacja: Pruszków Mazowieckie

Post autor: cieply111 » 15 lut 2012, 19:17

dziwne jest to ze w filtre jest pelno paliwa a pompa wtryskowa niechce go zaciagnac.To mowisz zrobic tak podlaczyc bezposrednio pompe wtryskowa przewodem do karnistra?
CIEPLY111

Awatar użytkownika
cieply111
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 27 lut 2010, 14:39
Lokalizacja: Pruszków Mazowieckie

Post autor: cieply111 » 15 lut 2012, 19:19

czy tak zeby ominac pompe paliwa w baku?
CIEPLY111

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 15 lut 2012, 19:20

sprawdż zawór ciśnieniowy na pompie (ten w dekielek wkręcony czyli powrót) jak jest zasyfiony i puszcza paliwo to nigdy nie odpalisz ten silnik ma odpalić przez kręcenie rozrusznikiem nie ma potrzeby odpowietrzać . do skontrolowania także zaworek na filtrze i przewody. jak paliwo zamarzło to mogło coś rozsadzić
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 15 lut 2012, 19:27 przez szczerba2, łącznie zmieniany 1 raz.

krzysiek1972
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 88
Rejestracja: 16 paź 2011, 11:19
Lokalizacja: białystok

Post autor: krzysiek1972 » 15 lut 2012, 19:21

tak spróbuj odpływowy też jeśli masz przytkane przewody to ci pompa niepociągnie ropa może iść ale za małe ciśnienie warto sprawdzić

Awatar użytkownika
cieply111
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 27 lut 2010, 14:39
Lokalizacja: Pruszków Mazowieckie

Post autor: cieply111 » 15 lut 2012, 19:24

zawor na filtrze nowy jest tez zmienlem,a gdzie jest ten zawor cisnieniowy na pompie moze jakies zdjecie jak bys dal rade.Przewody jak sprawdzic?
CIEPLY111

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 15 lut 2012, 19:29


Awatar użytkownika
cieply111
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 27 lut 2010, 14:39
Lokalizacja: Pruszków Mazowieckie

Post autor: cieply111 » 15 lut 2012, 19:33

niemoge powiekszyc tych zdjec kurcze:))) o teraz juz git widze
Rozumiem ze mam go wykrecic?
Ostatnio zmieniony 15 lut 2012, 19:39 przez cieply111, łącznie zmieniany 1 raz.
CIEPLY111

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 15 lut 2012, 19:38

tu link o zaworku -afn-19-110-km-przyczyna-moich-problemo ... t43214.htm
a paliwówki we dwóch trzeba sprawdzać najlepiej jeden koniec zaślepić a drugi niestety w usta i zasysać powietrze mają trzymac na podciśnieniu-od filrta do zbiornika sprawdzać pojedyĂączo -wypięte

Awatar użytkownika
cieply111
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 27 lut 2010, 14:39
Lokalizacja: Pruszków Mazowieckie

Post autor: cieply111 » 15 lut 2012, 19:44

no dobra to tak jak pisalem wczesniej zrobie tak podam paliwo z karnistra bezposrednio do pompy wtryskowej wtedy wyeliminuje ten zaworek cisnieniowy jak zassa paliwo jak nie zassa to co ten zaworek do wymiany czy cos innego w pompie? A moze jest jakis kolega z forum z Pruszkowa lub okolic i by podjechal mi pomoc:)))
Ostatnio zmieniony 15 lut 2012, 19:52 przez cieply111, łącznie zmieniany 1 raz.
CIEPLY111

Kamilvti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 287
Rejestracja: 30 lip 2010, 18:03
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Kamilvti » 15 lut 2012, 19:51

Zaworek raczej odpada w twoim przypadku.

Zrob z tym kanistrem jak ci koledzy radzili.Zalatw sobie 2 osobe i niech ona kreci rozrusznikiem a ty luzujesz nakretki na wtryskach az bedzie leciec ropa.potem nastepne wtryski przy 2 powinien odpalic jak leci ropa.Roboty na 10 min.Wezyki powrotu i odplywu latwo sprawdzic rozpinasz je w komorze tam gdzie masz win przy podszybiu i dmuchasz i sprawdzasz.
Jesli pomoglem wcisnij Pomógł :)

szczygiel189
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 78
Rejestracja: 14 kwie 2010, 16:51
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Post autor: szczygiel189 » 15 lut 2012, 19:53

krzysiek1972 pisze:Witam kolego.
może byś spróbował na razie taki patent-odłącz przewody paliwowe co idą do baku i włóż je do kanistra z ropą próbuj odpalić jednocześnie niech ktoś poluzowuje delikatnie wtrysk by odpowietrzyć jak zaskoczy to przyczyny szukaj w przewodach a z tym samostartem to ostrożnie
zrób jak pisze kolega krzysiek1972 ten sposób z karnistrem, jak nie odpali to dopiero szukaj usterki w czym innym.
Było:
Audi 80 B3 1.8S 90PS B+G

Jest:
Audi A6 C4 2.5TDI 140PS

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 15 lut 2012, 19:56

Kamilvti, wcale nie odpada kolego jak puszcza calkowicie to nawet z karnistra nie odpali bo jego zadaniem jest utrzymanie wysokiego cisnienia w pompie a jak nie ma cisnienia to wtryski nie dają dawki na prace

Kamilvti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 287
Rejestracja: 30 lip 2010, 18:03
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Kamilvti » 15 lut 2012, 20:00

Ten zaworek ze swojego doswiadczenia wiem ze nie psuje sie z dnia na dzien.
Tam niema sie co zepsuc ewentualnie lekko sie zuzywa i przepuszcza cisnienie po kilkunastogodzinnym postoju.Sprawdzic mozna wyjecie to 3 min.
kolega pisal ze mu cos zamarzlo pewnie nie dostal ropy i sie zapowietrzyl.
Odpowietrzy wtryski i bedzie jezdzilo , paliwo w filtrze moze byc a w pompie sucho i nie odpali nawet jakby godzine krecil.
Jesli pomoglem wcisnij Pomógł :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga