Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ A6 C5] Problemy z chłodnicą

Układ chłodzenia, ogrzewanie i klimatyzacja
MARCINcichocki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 95
Rejestracja: 20 lis 2010, 08:40
Lokalizacja: Brodnica

Post autor: MARCINcichocki » 10 lut 2012, 19:09

NO ale przed wymianą króćca było dobrze więc wymiana jego nie spowodowała zużycia pompy wodnej
CICHY

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 10 lut 2012, 21:43

a czy można być pewnym ,nieraz zdarzaja sie rzeczy nie pojete. Ach a optima jest wykonana naprawdę solidni i kosztuje do 100pln

audia42.5tdi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 31 sty 2012, 20:03
Lokalizacja: Pawłowice Śląskie

Post autor: audia42.5tdi » 10 lut 2012, 22:05

szczerba2, masz racje w 100% np do wymiany jednej rzeczy a co za tym idzie mogła jednocześnie pójść inna część nie pierwszy i nie ostatni raz sie spotykam z takimi zbiegami okloliczności.

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 10 lut 2012, 22:11

ja też kolego mam to na co dzieĂą -chochliki pitolone wszędzie siedzą

MARCINcichocki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 95
Rejestracja: 20 lis 2010, 08:40
Lokalizacja: Brodnica

Post autor: MARCINcichocki » 11 lut 2012, 09:34

Zgadzam się z Wami koledzy ale jak pompa słabo by pompowała ten płyn to zagotował by się w krótkim czasie i wywalało by zbiorniczkiem wyrównawczym z braku krążenia.Wymuszone krążenie nie wydołało by tego zadania jakie ma pompa wodna.Oczywiście rozkręcić można że by wykluczyć dla świętego spokoju.A z tymi chochlikami nie raz tak jest[dobre].Niech kolega zdejmie wąż od nagrzewnicy przy zapalonym silniku i jak już poleci płyn tym wężem to taki manewr parę razy też pomaga.
CICHY

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 12 lut 2012, 00:31

MARCINcichocki pisze:Kolego RAFAL z tą definicją że wentylator chłodzi silnik a nie chłodnice to jesteś w błędzie i to bardzo gorącym że tak powiem.Wentylator obniża temperaturę płynu przepływającego przez chłodnicę[duży obieg]To nie jest silnik chłodzony powietrzem.Kaczor123 przejedz się autem i trochę go pogoĂą na większych obrotach albo staĂą samochodem na podjeżdzie pod skosem przodkiem ku górze i przytrzymaj go parę minut na rozgrzanym silniku przy wyższych obrotach.Musi się dobrze odpowietrzyć.Termostat otwiera się przy wyższej temperaturze np97stopni.
A kto powiedział że silnik jest chłodzony wiatrakiem? Moja teza jest taka. Wisco ma za zadanie odprowadzanie ciepła z chłodnicy i dmuchanie ochłodzonym powietrzem na silnik. Jak twierdzisz, że visco chłodzi a nie odprowadza ciepło z chłodnicy to jesteś upośledzony. Pzdr.

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 12 lut 2012, 00:45

wisco łatwo sprawdzić za zimnym ma lekko się obracać i powinno dać się zatrzymać ręką przy rozruchu jak jest zblokowane będzie ciężko chodzić

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 12 lut 2012, 00:50

szczerba2, popieram ;)

MARCINcichocki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 95
Rejestracja: 20 lis 2010, 08:40
Lokalizacja: Brodnica

Post autor: MARCINcichocki » 12 lut 2012, 20:11

Kolego RAFAL trzeba czytać ze zrozumieniem,jeśli twierdzisz że z tego co napisałem tak wnioskujesz to wybacz ale kto tu jest upośledzony?Jesteś troszkę nadpobudliwy z tego co widzę.Pytanie czy u CIEBIE z chłodzeniem ale głowy jest wszystko ok?Nie wisco chłodzi tylko wentylator a wisco to jest sprzęgiełko które blokuje wentylator na osi.wentylator ma wtedy obroty takie jak silnik lub przybliżone .Jak może gorące powietrze z chłodnicy schładzać jeszcze silnik który jest zabudowany osłonami.Jeśli te powietrze by było chłodne to by sprzęgiełko w wisco nie blokowało się.Dla czego c4 [niektóre] ma wentylator i chłodnicę z boku?Dla czego nie wykorzystali tego niby chłodnego jak twierdzisz powietrza ?Bo może nie jest aż takie chłodne żeby schłodzić silnik albo po prostu nic to nie daje bo silnik nagrzewa się od środka[cylindry]Teraz ja POZDRAWIAM
CICHY

audia42.5tdi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 31 sty 2012, 20:03
Lokalizacja: Pawłowice Śląskie

Post autor: audia42.5tdi » 12 lut 2012, 22:13

MARCINcichocki, może kolega Rafał żyje jeszcze epoką MALUCHA hehe <lol>

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 13 lut 2012, 00:24

MARCINcichocki, a Ty uparcie twierdzisz, że wentylator schładza chłodnicę. Gó*no prawda. Wentylator nie ochładza chłodnicy. On odprowadza z niej ciepło. A to dwie różne sprawy. Nie dmucha on powietrzem na chłodnicę, jak to twierdził wcześniej kolega, a odprowadza ciepło z niej. I o to się zaczął cały spór. A Ty wyskoczyłeś jak gumka z majtek nie wiadomo po co i na co. Kolega wcześniej twierdził też że wentylator jest przed chłodnicą. Z tym też się z nim zgadzasz geniuszu?
Powtarzam po raz enty. Wentylator ma za zadanie ODPROWADZIć ciepło z chłodnicy a przy okazji jak już odprowadza, to tym LEKKO, schłodzonym powietrzem dmucha w kierunku komory silnika. Czy jeszcze masz jakieś zastrzeżenia do tej tezy? Bo raczej oczywiste jest to, że silnik jest chłodzony cieczą.
audia42.5tdi, a Ty się nawet nie odzywaj, bo nadal twierdzisz że wentylator w C5 jest przed chłodnicą, więc Ty żyjesz w epoce kamienia łupanego.

A co do tego wywodu odnośnie visco/wentylator bla bla. Używam określenia visco z przyzwyczajenia. Mówiąc to mam na myśli wentylator chłodnicy, no ale jak ktoś się nie ma do czego przyj**ać to się przywali do wszystkiego co nie?
Aaa i fajnie masz jak masz silnik obudowany osłonami :) Z przodu masz tylko obudowe rozrządu, no ale, co ja się tam znam... Pozdr.

MARCINcichocki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 95
Rejestracja: 20 lis 2010, 08:40
Lokalizacja: Brodnica

Post autor: MARCINcichocki » 13 lut 2012, 14:09

Ale kolega się nakręcił bardziej niż wszystkie wentylatory razem wzięte tylko żeby się nie spocił z gorączki albo ciepła....?a Kolega ma problem w dalszym ciągu nie rozwiązany więc po co tyle zachodu z wiscozą?Uszanuj wypowiedzi innych czy się z nimi zgadzasz czy nie.Krzyk jest oznaką słabości.... <okok>
CICHY

audia42.5tdi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 31 sty 2012, 20:03
Lokalizacja: Pawłowice Śląskie

Post autor: audia42.5tdi » 13 lut 2012, 19:37

:[ -=Rafal=-, strasznie mi cie żal poczytaj sobie ten post co pisałem o viscu nie chce mi sie dyskutować już z tobą naucz się pierwsze czytać co tam pisze na temat visca jest tam napisane że chłodnica jest za viskiem a nie tak jak twierdzisz że jest napisane RZEKOMO że chłodnica jest przed viskiem a jak masz problemy z czytaniem to powróć do 1 klasy oczywiście podstawówki i zacznij od sylab.Taka mała rada. I to ty wstaĂą idź do garażu otwórz maske w c5 i obadaj sprawe.I pomyśl ze dwa razy zanim coś napiszesz

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 13 lut 2012, 22:38

panowie ten jak i poprzednie posty nadają sie do szamba ,walicie nie na temat a gość ma nadal problem ,jak się chcecie nad sobą wydzierać to przejdzcie na pw i po sprawie. <nerwus>

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 13 lut 2012, 22:43

kolego kaczor123zrób jesio tak zblokuj ten niby zimny dolny wąż w ten sposób aby nie było przezeĂą obiegu - najlepiej zaciskami odpal i zobacz co sie stanie

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga