Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5] zdarty klar - lakier bezbarwny

Nadwozie
Awatar użytkownika
KUNIAO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 30 sty 2010, 16:56
Lokalizacja: Marbella

Post autor: KUNIAO » 06 lut 2010, 21:30

chcesz mieć dobrze jedż do dobrego lakiernika zapłać 300 400 złoty i masz pewność że będzie ok a jak nie to gwarancja <ok>
jak chcesz tanio to kup lakier w sprayu pastę tempo pryśnij zapoleruj i już
tylko nie zapomnij przymatowić :-P
hobbysta

thomas6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 21 lip 2009, 17:45
Lokalizacja: dolnoslaskie

Post autor: thomas6 » 12 lut 2012, 17:13

u mnie tez schodzi klar, zaczelo sie od klamki i antenie gps a teraz sa blotniki,maska dach,tylna klapa.wszedzie gdzie jest uderzone kamyczkiem lub innym g....cos musialo sie zesrac (przesuszona baza????) w fabryce bo auto na stowe ma oryginalny lakier. trzeba pojezdzic jeszcze troche a pozniej mocny karcher,tasma aluminiowa i oderwac co odpada a pozniej malowac. pech... myslalem ze to zdarzalo sie tylko u francuzow i japonczykow a tu taki pech. <wnerw>

Kamilvti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 287
Rejestracja: 30 lip 2010, 18:03
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Kamilvti » 01 mar 2012, 22:35

thomas6 pisze:u mnie tez schodzi klar, zaczelo sie od klamki i antenie gps a teraz sa blotniki,maska dach,tylna klapa.wszedzie gdzie jest uderzone kamyczkiem lub innym g....cos musialo sie zesrac (przesuszona baza????) w fabryce bo auto na stowe ma oryginalny lakier. trzeba pojezdzic jeszcze troche a pozniej mocny karcher,tasma aluminiowa i oderwac co odpada a pozniej malowac. pech... myslalem ze to zdarzalo sie tylko u francuzow i japonczykow a tu taki pech. <wnerw>
Pierwsze slysze ze oryginalny lakier odpada
Jesli pomoglem wcisnij Pomógł :)

Depo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 143
Rejestracja: 07 mar 2009, 00:19
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Podlasie
Kontakt:

Post autor: Depo » 02 mar 2012, 16:06

thomas6 pisze:auto na stowe ma oryginalny lakier

skąd taka pewność <mysli>

Kamilvti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 287
Rejestracja: 30 lip 2010, 18:03
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Kamilvti » 02 mar 2012, 18:39

Jesli element byl cieniowany i nakladany klar to nawet nie poznasz cz byl malowany bo nie koniecznie ktos maluje caly element i nawet miernikiem tego nie wychwycisz.
Jesli pomoglem wcisnij Pomógł :)

dj_joop
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 05 mar 2012, 17:04
Lokalizacja: Augustów

Post autor: dj_joop » 05 mar 2012, 17:12

Witam,
moja A6 również od jakiegoś czasu "gubi" lakier bezbarwny. Niestety podobnie jak kolega ostatnio pisał zdarzają się gołe plamy na całym aucie. Podejrzewam, że przyczyną mogła być myjnia samochodowa, która myła auto pod dużym ciśnieniem...
Nie wiem czy poprzedni właściciel malował auto - nie sprawdzałem tego.
Opłaca się malować całe auto?
Jak duży może to być koszt dla A6 c4 avant?
Pozdrawiam

ArKos72

Post autor: ArKos72 » 05 mar 2012, 17:25

Bardziej byłbym za opcją, że auto było malowane i na przesuszoną bazę położono bezbarwny - najczęściej właśnie to jest przyczyną.
Auto zawsze opłaca się pomalować, jeśli zależy ci na wyglądzie. Koszt - pytanie z serii "chgw" ponieważ co region to inne ceny, co zakład to inne ceny...
U mnie paproki biorą za malowanie całego auta klasy compact 2 tysiaki, a mój kolega mający warsztat blacharski nie schodzi niżej 3500. Paproki malują w garażu, a mój kolega ma komorę Sikkensa. U paproków jest pomaraĂączka, a mój kolega oddaje auto z lakierem lusterko, wielokrotnie lepiej położonym niż fabryka, bo pomaraĂączę lekką na fabrycznym aucie zawsze znajdziesz. Paproki nie dają gwarancji na usługę, a mój kolega daje rok.
Teraz kumasz zapewne. Musisz sobie po prostu podsumować wszystko, ogarnąć za i przeciw i podjąć decyzję po rozeznaniu cen. :)
Ile masz do pomalowania i konkretnie co? Może sam się zaweźmiesz i spróbujesz? U ciebie to kwestia zmatowania obecnej powłoki i położenia samego bezbarwnego. Robota prosta pod warunkiem posiadania minimalnego doświadczenia z pistoletem i należy zachować naprawdę wysoki poziom czystości, bo auto będzie jak tarka w chwili, gdy kurz czy piasek siądzie na świeży lakier.

dj_joop
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 05 mar 2012, 17:04
Lokalizacja: Augustów

Post autor: dj_joop » 05 mar 2012, 19:10

Dzięki ArKos72 za informację.
Oczywiście mam świadomość, że ceny w dużym stopniu zależą od regionu, warsztatu, jakości materiałów czy też wielu innych czynników - pytając o cenę liczyłem na pewien przedział ale informacje przez Ciebie przekazane mi wystarczą.
Osobiście wolę zapłacić więcej i dać auto do sprawdzonego warsztatu. Samemu raczej nie miałbym na to czasu, pomimo iż lubię pogrzebać przy aucie (niedawno zrobiłem siłownik centralnego zamka w tylnej klapie bagażnika, której gumka pęka ale to inny temat).
Tak czy siak pewnie niedługo wybiorę się na wycieczkę po warsztatach aby doprowadzić auto do porządku,
pozdrawiam

ArKos72

Post autor: ArKos72 » 05 mar 2012, 19:41

dj_joop pisze:pytając o cenę liczyłem na pewien przedział
No toż napisałem, że zależy czy fachura robi czy paprok...
ÂŚrednio u mnie na wsi jeden element w perle/metaliku to jakieś 400-450zł, akryl okolice 250-300zł. Paproki robią prawie za pół ceny aale efekt mizerny raczej... Jak mam dawać paprokowi to wolę sobie sam zrobić:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

I kosztowało tyle, co:
- lakier
- rozpuszczalnik
- podkład
- papiery ścierne
- zgrzewka browara
- 1 dzieĂą
<lol>

Depo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 143
Rejestracja: 07 mar 2009, 00:19
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Podlasie
Kontakt:

Post autor: Depo » 05 mar 2012, 20:23

ArKos72 pisze: Może sam się zaweźmiesz i spróbujesz? U ciebie to kwestia zmatowania obecnej powłoki i położenia samego bezbarwnego.
<rotfl>


No to szczęćcia życzę . Samego bezbarwnego <nono> .ArKos72 proszę nie udzielaj porady jeśli niewiesz co z czym się je. Jeszcze w swojej prawie 20 letniej karierze nie spodkałem się aby ktoś pomalował tylko bezbarwnym element z łuszczącym się lakierem(nie uszkadzając powłoki bazowej czytaj koloru)

ArKos72

Post autor: ArKos72 » 05 mar 2012, 20:31

Nie jestem lakiernikiem z zawodu, tylko wszystkiego uczyłem się sam na swoich autach - to raz.
Dwa - nie wiem jaka ta twoja kariera - może żeś fachowiec, a może żeś zwykły paprok.
Trzy - doedukować z pewnością się musisz, przynajmniej w kwestii pisowni:
giena pisze:spodkałem się
Cztery - zrobiłem dokładnie tak na swoim starym aucie przed laty, jeździłem ponad 3 lata i jakoś wyglądało i nic się nie działo.
Pięć - ja przynajmniej staram się pomóc koledze, a ty za wyjątkiem krytyki nie wniosłeś w ten temat nic. Podaj koledze fachowy opis czynności krok po kroku, a nie tocz piany...
Sześć - pozdrawiam...

Depo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 143
Rejestracja: 07 mar 2009, 00:19
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Podlasie
Kontakt:

Post autor: Depo » 05 mar 2012, 21:24

Kolego ArKos72 jeśli chcesz koledze doradzić , to pomóż mu wybrać odpowiedni warsztat . Przecież nie będę opisywał procesu bo to bez sensu , to tak jak byś zatarł silnik i opisywał krok po kroku co trzeba zrobić a i tak wiadomo że jeśli ktoś tego nie robił to i tak się tego nie podejmie.


ArKos72
Trzy - doedukować z pewnością się musisz, przynajmniej w kwestii pisowni

Staram się cały czas dokształcać ale nie wypowiadam się w tematach o których nie mam zielonego pojęcia.
Pozdrawiam Giena :)

Awatar użytkownika
Mirras
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 79
Rejestracja: 06 lut 2012, 15:53
Lokalizacja: Reńska Wieś/k Koźla

Post autor: Mirras » 06 mar 2012, 09:22

giena pisze:
ArKos72 pisze: Może sam się zaweźmiesz i spróbujesz? U ciebie to kwestia zmatowania obecnej powłoki i położenia samego bezbarwnego.
<rotfl>


No to szczęćcia życzę . Samego bezbarwnego <nono> .ArKos72 proszę nie udzielaj porady jeśli niewiesz co z czym się je. Jeszcze w swojej prawie 20 letniej karierze nie spodkałem się aby ktoś pomalował tylko bezbarwnym element z łuszczącym się lakierem(nie uszkadzając powłoki bazowej czytaj koloru)
tak jak pisze kolega nie ma takiej opcji klar jak schodzi to nie ma nic gorszego zawsze taki przypadek obowiązkowo idzie w podkład po wcześniejszym usunięciu całego lakieru z elementu, jak schodzi w jednym miejscu to moze zacząć w innym wiec ryzyko podniesienia nowego lakieru jest za duże a reklamacja jest jak dla mnie najgorszą sprawą a w takim przypadku prędzej czy później coś sie zacznie dziać z lakierem

Depo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 143
Rejestracja: 07 mar 2009, 00:19
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Podlasie
Kontakt:

Post autor: Depo » 06 mar 2012, 13:05

Mirras pisze:jak schodzi w jednym miejscu to moze zacząć w innym wiec ryzyko podniesienia nowego lakieru jest za duże a reklamacja jest jak dla mnie najgorszą sprawą a w takim przypadku prędzej czy później coś sie zacznie dziać z lakierem
<okok> Amen.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga