
jak chcesz tanio to kup lakier w sprayu pastę tempo pryśnij zapoleruj i już
tylko nie zapomnij przymatowić :-P
Pierwsze slysze ze oryginalny lakier odpadathomas6 pisze:u mnie tez schodzi klar, zaczelo sie od klamki i antenie gps a teraz sa blotniki,maska dach,tylna klapa.wszedzie gdzie jest uderzone kamyczkiem lub innym g....cos musialo sie zesrac (przesuszona baza????) w fabryce bo auto na stowe ma oryginalny lakier. trzeba pojezdzic jeszcze troche a pozniej mocny karcher,tasma aluminiowa i oderwac co odpada a pozniej malowac. pech... myslalem ze to zdarzalo sie tylko u francuzow i japonczykow a tu taki pech.
No toż napisałem, że zależy czy fachura robi czy paprok...dj_joop pisze:pytając o cenę liczyłem na pewien przedział
ArKos72 pisze: Może sam się zaweźmiesz i spróbujesz? U ciebie to kwestia zmatowania obecnej powłoki i położenia samego bezbarwnego.
Cztery - zrobiłem dokładnie tak na swoim starym aucie przed laty, jeździłem ponad 3 lata i jakoś wyglądało i nic się nie działo.giena pisze:spodkałem się
tak jak pisze kolega nie ma takiej opcji klar jak schodzi to nie ma nic gorszego zawsze taki przypadek obowiązkowo idzie w podkład po wcześniejszym usunięciu całego lakieru z elementu, jak schodzi w jednym miejscu to moze zacząć w innym wiec ryzyko podniesienia nowego lakieru jest za duże a reklamacja jest jak dla mnie najgorszą sprawą a w takim przypadku prędzej czy później coś sie zacznie dziać z lakieremgiena pisze:ArKos72 pisze: Może sam się zaweźmiesz i spróbujesz? U ciebie to kwestia zmatowania obecnej powłoki i położenia samego bezbarwnego.![]()
No to szczęćcia życzę . Samego bezbarwnego.ArKos72 proszę nie udzielaj porady jeśli niewiesz co z czym się je. Jeszcze w swojej prawie 20 letniej karierze nie spodkałem się aby ktoś pomalował tylko bezbarwnym element z łuszczącym się lakierem(nie uszkadzając powłoki bazowej czytaj koloru)