[ AWX 1.9 131 KM] Zgasł podczas jazd i już nie chce odpalić
[ AWX 1.9 131 KM] Zgasł podczas jazd i już nie chce odpalić
Dzisiaj moja a6 musiała dojechać na sznurku... Podczas zjazdu z głównej drogi zgasł siłnik w dodatku tak, ze audica zablokowała cały pas i już nie szło jej odpalić.
Nic nie szarpało wcześniej, nie kopciła, nie dławiła się tylko po prostu zgasła.
Próbowałem podczepić pod VAGa i w ogóle nie łączy się z silnikiem.
Patrzyłem paliwo na filtrze jest.
Ma dołożone odcięcie zapłonu przeciw kradzieżowe, może to to się spiep...
Zauważyłem jeszcze, ze kontrolka od świec żarowych też się nie zapala.
Macie jakieś pomysły? Może coś się rozłączyło z elektryką? Może jednak coś z paliwem, ale to by chociaż troche łapał? Rozrząd? Wtryski? Wstawiłem do garażu i wygrzewam go żeby od rana zajrzeć, ale szczerze to nawet nie wiem od czego zacząć..
Nic nie szarpało wcześniej, nie kopciła, nie dławiła się tylko po prostu zgasła.
Próbowałem podczepić pod VAGa i w ogóle nie łączy się z silnikiem.
Patrzyłem paliwo na filtrze jest.
Ma dołożone odcięcie zapłonu przeciw kradzieżowe, może to to się spiep...
Zauważyłem jeszcze, ze kontrolka od świec żarowych też się nie zapala.
Macie jakieś pomysły? Może coś się rozłączyło z elektryką? Może jednak coś z paliwem, ale to by chociaż troche łapał? Rozrząd? Wtryski? Wstawiłem do garażu i wygrzewam go żeby od rana zajrzeć, ale szczerze to nawet nie wiem od czego zacząć..
- TheWitcher
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 215
- Rejestracja: 19 sty 2011, 21:09
- Lokalizacja: Northamptonshire
Skoro sam piszesz ze masz dokladane odciecie to ja poszedlbym tym tropem. Zwroc uwage, ze nie nagrzewa ci swiec, wiec to musi byc cos po stronie elektrycznej. Sprobuj obejsc/odciac to zabezpieczenie i podlaczyc bezposrednio. Sprawdz czy masz napiecie na swiecach.
Byla: Audi 80 1.6, A6 2.4 V6, A6 1.9Tdi Saloon, Coupe Quattro typ 85, jest jak w opisie 

Troche pogrzebalem, odcięcie już jest ok, świece się zapalają i słychać, że podaje paliwo. Rozebrałem filtr - paliwo leje się aż miło i co przeczuwam to problemy z pompą paliwową vacum. Odczepiłem przewód przelewowy od tej pompy do filtra i kręciłem silnikiem. Paliwo do pompy się lało ale przelewem ani kropla... Chyba, że tak ma być. Coś więcej mogę sprawdzić? Obstwiam, że po prostu coś się w niej ukręciło ale też nie chce wymieniać w ciemno. Chyba, że wtryski albo imobilizer?
- TheWitcher
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 215
- Rejestracja: 19 sty 2011, 21:09
- Lokalizacja: Northamptonshire
Udało się podczepić pod kompa i na silniku czysto żadnych błędów nie wykazało... to odcięcie dodatkowe raczej działa bo jak je załączyłem to świece żarowe zadziałały, paliwo z baku podaje i komp łączy się z silnikiem. Sprawdzałem 2 kluczyk i oczywiście nic.
Powiedzcie mi jeśli to problem z immobiliserem to co mogę zrobić? Ewentualnie gdzie go szukać. Próbowałem się z nim połączyć i nic.
Kontrolka zachowuje się normalnie jest chwile zapalona i gaśnie.
Powiedzcie mi jeśli to problem z immobiliserem to co mogę zrobić? Ewentualnie gdzie go szukać. Próbowałem się z nim połączyć i nic.
Kontrolka zachowuje się normalnie jest chwile zapalona i gaśnie.
Ostatnio zmieniony 18 lut 2012, 16:01 przez dzban, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1099
- Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2003
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.
immo jest w liczniku a bezpieczniki sprawdziles. Sprawdz kostki polaczeniowe w scianie grodziowej aby to wykonac
musisz zdjac obudowe komp ta w podszybiu wyjac komp i tam gleboko w spodzie sa dwie wtyki wypnij je i wepnij na nowo bo czesto ulegaja zasniedzeniu.
musisz zdjac obudowe komp ta w podszybiu wyjac komp i tam gleboko w spodzie sa dwie wtyki wypnij je i wepnij na nowo bo czesto ulegaja zasniedzeniu.
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 71
- Rejestracja: 03 lut 2010, 10:08
- Lokalizacja: Zgierz
- Kontakt:
Bezpieczniki oczywiscie sprawdzone wszystkie nawet od kompa i pod kierownicą, rozrząd na wstępie był sprawdzony, aku odczepiane resetowane, a na magistrali can już nie pamiętam numeru i błąd skasowałem wiecej nie wywalił, a filtr paliwa daje aż miło.
Jutro od rana wskocze do garażu i zobacze ten czujnik. Z kanału pewnie najlepiej co?
Jutro od rana wskocze do garażu i zobacze ten czujnik. Z kanału pewnie najlepiej co?
Więc tragedia. Wypieprzyłem dodatkowe odcięcie zaplonu i ... nic. Ostatecznie padła myśl, a psikne "plakiem" i z miejsca auto odpaliło i odpalać zaczęła i by wszystko było idealnie aż do pierwszego wyjazdu. Zrobiłem 40km i nagle zagotowała się woda (wcześniej faktycznie miałem mało płynu, a w wakacje wymieniałem uszczelkę pod głowicą) co gorsze po dodaniu gazu było słychać jakby bulgotanie wody i metaliczne tłuczenie (jakby tłoków) + biały dym i tak dojechałem już 500m na uczelnie.
W przerwie postanowiłem ją przepalić zobaczyć co się dzieje, dziwnie drgała jakby nie pracowała na wszystkich tłokach ale nie było jakoś mocno odczuwalne. Po przegazowaniu i puszczeniu gazu traciła moc i gasła i tak aż do momentu, w którym w ogóle nie chciała odpalić. Próbowałem na plak i jak go psikałem to chodziła i to całkiem równo, gdy tylko przestałem padła. Następnie 40km do domu wróciła na sznurku.
Więc tak, po pierwsze jutro wymieniam filtr paliwa (nie wiem czy w ogóle kiedyś był wymieniony)
Po 2 obstawiam wtryski, można je jakoś wyczyścić, środki do czyszczenia mają jakiś sens czy tylko drugie/regeneracja?
Po 3 to tłuczenie to mam nadzieje, że tylko mi się wydawało... jak jednak nie to 2 silnik.
Macie jakieś rady ewentualnie? Powiedzcie jak vagiem zobacze wtryski? Polski vag/vagCOM ktory kanał i wiecie jakie powinny być dane?
Dziękuję za pomoc koledzy
Razem jakoś ją odratujemy 
W przerwie postanowiłem ją przepalić zobaczyć co się dzieje, dziwnie drgała jakby nie pracowała na wszystkich tłokach ale nie było jakoś mocno odczuwalne. Po przegazowaniu i puszczeniu gazu traciła moc i gasła i tak aż do momentu, w którym w ogóle nie chciała odpalić. Próbowałem na plak i jak go psikałem to chodziła i to całkiem równo, gdy tylko przestałem padła. Następnie 40km do domu wróciła na sznurku.
Więc tak, po pierwsze jutro wymieniam filtr paliwa (nie wiem czy w ogóle kiedyś był wymieniony)
Po 2 obstawiam wtryski, można je jakoś wyczyścić, środki do czyszczenia mają jakiś sens czy tylko drugie/regeneracja?
Po 3 to tłuczenie to mam nadzieje, że tylko mi się wydawało... jak jednak nie to 2 silnik.
Macie jakieś rady ewentualnie? Powiedzcie jak vagiem zobacze wtryski? Polski vag/vagCOM ktory kanał i wiecie jakie powinny być dane?
Dziękuję za pomoc koledzy

