Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5] 2.8 V6 - Trzęsie na wolnych obrotach.

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
mirrson
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 06 gru 2008, 14:45
Lokalizacja: Elblag - Bristol UK

spadki obrotów

Post autor: mirrson » 27 sty 2012, 09:03

Witam czytam rozne opinie na temat tych spadajacych obrotow a u mnie pojawily sie po wymianie akumulatora bo stary mi padl zupelnie i kupilem nowy bosch 77-78 ah wczesniej mialem 74 ah. Zabawne jest to ze przed wymiana nie mialem takich problemow podlaczylem waga zkasowalem blad spadku napiecia i myslalem ze bedzie ok. Problem mam z podpienciem sie do vaga bo mam walniety sterownik pompy abs. sytuacje z aku mialem rok temu i po skasowaniu bledow bylo ok samochod wrocil do normy. Pytanie do was koledzy czy macie jakis pomysl co moze dolegac mojej bryczce??

pzdr Mirson
MiRSoN

P.L.A.N.Y.

LED tył - Wykonane
Polerowane felgi - na aucie
Remap do 200 KM i 489 NM
DRL Lampy przód - wykonane
tylnie zawiasy klapy ze sprezynkami - wykonane
wydech cat back - 2016/2017
remap stage 2

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 27 sty 2012, 10:02

Jeśli przed wymianą było ok to pewnie trzeba zrobić adaptację przepustnicy.

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 27 sty 2012, 23:34

Przepustnica. Pewnie się nie zaadoptowała, przejedziesz około 1000km i samo się dostosuje.

Awatar użytkownika
mirrson
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 06 gru 2008, 14:45
Lokalizacja: Elblag - Bristol UK

Post autor: mirrson » 28 sty 2012, 00:06

Dzięki koledzy z podpowiedz
MiRSoN

P.L.A.N.Y.

LED tył - Wykonane
Polerowane felgi - na aucie
Remap do 200 KM i 489 NM
DRL Lampy przód - wykonane
tylnie zawiasy klapy ze sprezynkami - wykonane
wydech cat back - 2016/2017
remap stage 2

Awatar użytkownika
mirrson
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 06 gru 2008, 14:45
Lokalizacja: Elblag - Bristol UK

Adaptacja i czyszczenie

Post autor: mirrson » 28 sty 2012, 09:06

Jeszcze jedno na conatrafilem czy trzeba czyscic przepustnice jezeli bylo wszystko ok przed wymiana i czy wystarczy tylko zrobic adaptacje??
MiRSoN

P.L.A.N.Y.

LED tył - Wykonane
Polerowane felgi - na aucie
Remap do 200 KM i 489 NM
DRL Lampy przód - wykonane
tylnie zawiasy klapy ze sprezynkami - wykonane
wydech cat back - 2016/2017
remap stage 2

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 29 sty 2012, 20:16

Przepustnice w 2.8 się nie zasyfiają. Jak ostatnio czyściłem odmę i zobaczyłem moją przepustnicę, to aż się błyszczy ^^

Awatar użytkownika
bajano
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 01 sty 2010, 15:02
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bajano » 29 sty 2012, 23:16

oook wymienione przewody na BOSCH i wszystko gra

technic
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 64
Rejestracja: 26 gru 2009, 17:04
Lokalizacja: Lubin

Post autor: technic » 07 lut 2012, 21:06

Proponuję się przyzwyczaić. Im szybciej tym lepiej. Nasze fury tak mają i niewiele można z tym zrobić. Jak kogoś stać to do ASO kilka tysi w tylną kieszeĂą i uśmiech na twarzy gwarantowany. :)
Regulamin: (....) Podszywanie się pod nienależne rangi jest zabronione.

Awatar użytkownika
mthv
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 24 lip 2011, 08:30
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: mthv » 09 lut 2012, 14:20

Koledzy, sam borykam się z problemem falujących obrotów i nierównej pracy silnika. Wymieniłem już kable, 2 razy komplet świec, czyściłem odmy, przepustnice, regenerowałem wtryski lpg.
Sam już nie wiem w co ręce włożyć :|
Zastanawiam się poważnie nad cewką (mam nalatane 260K) ale jej cena mnie deczko powala.
Oczywiście nie mam zamiaru kupować chiĂączyka, ale tysiąca też mi przykro wydać.
Szczególnie, że nie potrafię zdiagnozować, czy to na 100% cewka.
Może podrzucicie info jakiej firmie cewek można by zaufać?
Zenit + Zavoli S + OMVL RegFast

Awatar użytkownika
marek231984
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 164
Rejestracja: 27 lip 2011, 16:26
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: marek231984 » 09 lut 2012, 14:24

ja mam hugo i jest ok <okok>

agnieszka12543
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 29 sty 2012, 21:19
Lokalizacja: kraków

Post autor: agnieszka12543 » 27 lut 2012, 21:36

koledzy czytałem że wymiana filcu w filtrze węgla aktywnego może też pomóc. Czy ktoś dokładnie wie gdzie to jest w a6 c5 2.8 quattro ?
i czym zastąpić ten filc?
agnieszkaa6

piotrek24dm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 456
Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
Imię: Piotr
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Króżewniki

Post autor: piotrek24dm » 27 lut 2012, 22:29

Z tego co mi wiadomo filtr węgla aktywnego jest filtrem samoczyszczącym i nie wymaga czyszczenia ani wymiany.
Piotrku... spójrz, to jest naprawdę proste z ustawieniem profilu auta: nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html

agnieszka12543
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 29 sty 2012, 21:19
Lokalizacja: kraków

Post autor: agnieszka12543 » 28 lut 2012, 06:41

czyli w naszym przypadku a6 5c samo czyszczący bo w W są jeszcze z filcem i potrafi się zabić na amen.
no to muszę jeszcze elektrozawór rozebrać bo syczy mi w baku i się zabija oparami (duże ciśnienie w środku )

[ Dodano: 2012-02-29, 19:22 ]
agnieszka12543 pisze:czyli w naszym przypadku a6 5c samo czyszczący bo w W są jeszcze z filcem i potrafi się zabić na amen.
no to muszę jeszcze elektrozawór rozebrać bo syczy mi w baku i się zabija oparami (duże ciśnienie w środku )
po wymianie elektrozaworu samochodzik odpala lepiej. Zainteresujcie się nim gdyby był problem z odpalaniem. Powinien szybko tykać jak silnik pracuje i po otwarciu korka baku nie powinny być słychać żadnego syczenie.

Awatar użytkownika
mthv
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 24 lip 2011, 08:30
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: mthv » 02 mar 2012, 11:25

Panowie wypowie się ktoś jeszcze w temacie cewki?
Jakie produkty siedzą w Waszych autach?

PS.: Dzięki marek231984 za podpowiedź, rozważam tę opcję (HUCO).
Zenit + Zavoli S + OMVL RegFast

piotrek24dm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 456
Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
Imię: Piotr
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Króżewniki

Post autor: piotrek24dm » 02 mar 2012, 12:20

Jak miałem uszkodzony elektrozawór i zaślepioną rurkę miedzy przepustnicą a elektrozaworem to czasami nie mogłem odpalić auta za pierwszym razem tylko za drugim. Po wymianie elektrozaworu się unormowało i odpala zawsze za pierwszym razem. Przez pół roku już jeżdżę od wymiany i zawsze cyka elegancko.
Piotrku... spójrz, to jest naprawdę proste z ustawieniem profilu auta: nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja