Zajrzałem do zaworu DV, po dmuchnięciu okazało się że trochę przepuszcza... zakpiłem nowy od TT (koĂącówka nr 710N), ale to też na nic się nie zdało, bo osiągi się nie poprawiły.
Czytałem trochę o objawach padniętego turbo, wiele osób pisze, że za autem powinna się unosić niebieska chmura dymu z wydechu... ale ja nie zauważam takiego objawu... co prawda dymu jest sporo, ale uważam, że to z uwagi na panujący mróz.
Co do ubytków oleju, to fakt, olej gdzieś mi wciąga... od ostatniej wymiany czyli około 8,5tyś km temu dolałem około 0,7L.
Myślałem może jeszcze o opcji zastosowania preparatu jak ten:
EGR 3 Diesel Exhaust Gas Recirculation AEROSOL-Wynn’s
nie wiem jednak czy nadaje się on także do turbiny motoru benzynowego i czy w ogóle jest sens go zastosować??
Wrzucałem też auto na VAG-a, czysto, wyskoczył mi tylko błąd czujnika położenia wału korbowego, ale bez zbędnych problemów dało się wykasować.
Nie wiem co o tym wszystkim sądzić??