
Panowie temat taki , borykam się z brakiem mocy falowaniem delikatnym obrotów i wysokim spalaniem silnik 1.8t AWT
wymieniłem już :
Świece na platynowe , nowe cewki BERU, nowa pierwsza sonda,olej motul i filtry wszystkie.
Fura rwie na 1 i 2 potem kiszka ,szukałem tego zaworu DV lecz tam gdzie się go spodziewałem zastałem zawór opisany w necie jako odma num. 06a129101a poniżej był wpięty chyba n75 więc gdzie u mnie jest ten DV

Mało tego ,poprzedni właściciel odwalił taką kaszane że głowa mała a mianowicie ,do turbiny od strony zimnej idzie taka rura gumowa co zasysa powietrze " 058133356l " i dalej już pod ciśnieniem pompuje w dolot ,ona ma taki kołnierz co się nasuwa na turbo i skręca opaską ślimakową ,tego otóż kołnierza nie było ,był poszarpany dolot odsunięty od turbo na jakieś 1cm , i tu moje pytanie czy taka sytuacja z tą rurą może mieć wpływ na moc spalanie itp.
Tłumacze sobie to tak , silnik ciągnie powietrze zaczyna od filtra a tam siedzi przepływka , komp nie wie ile zaciąga powietrza bo dolot jest nie szczelny i zaczyna podstawiać swoje wartości , niech mnie ktoś naprowadzi na trop bo dopiero co kupiłem to auto i staram się jakoś je odbudować.
Czy ta sytuacja ma wpływ znaczący na moc osiągi i spalanie ?