Jeśli tylko aku naładowany, świece sprawne, filtr paliwa wymieniony to na 99,999% MUSI odpalić
[1.9TDI 110KM] problem z odpaleniem na mrozie
- eneron
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 461
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 16:36
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Podlaskie
Ja zawsze przed zimą (to dopiero moja druga zima z A6 :-P ) wymieniam filtr paliwa, gdy temp spada poniżej -10 zapobiegawczo do ON dodaje uszlachetniacz dla świętego spokoju i jak do tej pory ani razu nie miałem problemu z odpaleniem auta, ostatnio w duży mróz zaskoczyl za pierwszym razem przy -21 st.C 
Jeśli tylko aku naładowany, świece sprawne, filtr paliwa wymieniony to na 99,999% MUSI odpalić
Jeśli tylko aku naładowany, świece sprawne, filtr paliwa wymieniony to na 99,999% MUSI odpalić
A6 C6 2.0TDI 170KM, 2011 Avant, Octavia 1 VRS 180KM, Touran 1.9 TDI oraz nieśmiertelne, pancerne, wiecznie żywe, bezawaryjne A6 C5 1,9TDI AFN 110KM - najlepsze jakie do tej pory miałem
-
tomekw2086
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 20
- Rejestracja: 25 sty 2011, 17:12
- Lokalizacja: Wojków, łódzkie
Sorry Panowie że budzę ten temat ale mam taki sam problem jak założyciel postu...moje A6 mi nie pali!! Filtr paliwa wymieniony, świece dobre, paliwo do wtrysków dochodzi...ale kręcę rozrusznikiem i nic...żadnej reakcji...czuć jakby zaczynał silnik łapać na któryś tłok ale to wszystko...i nie wiem co zrobić...paliwo tankuje na naszym ORLENIE...POMOCY:(
-
tomekw2086
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 20
- Rejestracja: 25 sty 2011, 17:12
- Lokalizacja: Wojków, łódzkie
chyba a jest to roznica.Jesli masz uwalony bezpiecznik to ten twoj przekaznik moze se pykac ale nic to nie da.Proponuje zakupic miernik za 20 zl i sprawdzic czy jest napiecie na kapturkach swiecy po przekreceniu kluczyka lub odrazu sprawdz bezpiecznik od swiec 80A lub mniej zalezne od silnika.
Jesli pomoglem wcisnij Pomógł 
-
tomekw2086
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 20
- Rejestracja: 25 sty 2011, 17:12
- Lokalizacja: Wojków, łódzkie
-
Jurek85
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 584
- Rejestracja: 23 sie 2008, 11:44
- Imię: Jurek
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
Przy takich temperaturach trzeba dolać dodatek na wszelki wypadek. Jak ci się wytrąci parafina w przewodach (tak jak u mnie rok temu :tomekw2086 pisze:wnioskuje że paliwo zgęstniało za bardzo:/
tomekw2086 pisze:ewody grzał.
Masz rację chyba, ale żeby się nie bawić miernikiem, bo może nie umiesz nie masz czasu ochoty itp. Jest prosty sposób. Przed przekręceniem kluczyka włącz oświetlenie na podsufitce. Jak świece zaczną brać prąd na 100% przygaśnie i jak strzeli stycznik to zacznie świecić mocniej.tomekw2086 pisze:jak kontrolka od świec gaśnie na kokpicie po 10 sekundach i po chwili słychać strzał stycznika to chyba jest...
Inna metoda jak sprawdzić świece? Potrzebny jest kabel około 1,5 metra. ÂŚciągasz kable ze świecy i łączysz je bezpośrednio z aku, czyli przykładasz koniec kabla do świecy a drugi przykładasz do aku, jak się pojawi iskierka to znaczy że świeca działa.
Ja tak sprawdzałem i okazało się że 4 świece![]()
![]()
Gorzej jeśli świece iskrzą, a po przekręceniu kluczyka nie przygasa lampka wewnętrzna. Wtedy najprawdopodobniej masz nieżywy czujnik ... (niech ktoś pomoże bo mi wypadło z głowy - taki niebieski kwadratowy na rurze od płynu chłodzącego). Znajduje się on pod podszybiem - za silnikiem patrząc sprzed auta. Możesz też kontrolnie odpiąć od niego wtyk i komp dostanie info że jest -50* i automatycznie włączy świece.
-
tomekw2086
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 20
- Rejestracja: 25 sty 2011, 17:12
- Lokalizacja: Wojków, łódzkie
no dobra koledzy...świece sprawdziłem metodą "na kabel" wszystkie sprawne...co do ich grzania...w naszych "Audiczkach" mamy wskaźnik ładowania tudzież naładowania akumulatora...jak się przekręci kluczyk i świece zaczynają grzać wskazówka ładnie zaczyna opadać ku zeru, jak kontrolka od świec gaśnie wskazówka wraca w okolice 12V...wnioskuje z tego że grzeją:) "uszlachetniacz" wlany i dziś odpaliła bez żadnych podgrzewaĂą filtra czy przewodów:)
Jak to z 12v spada ci do 0tomekw2086 pisze:no dobra koledzy...świece sprawdziłem metodą "na kabel" wszystkie sprawne...co do ich grzania...w naszych "Audiczkach" mamy wskaźnik ładowania tudzież naładowania akumulatora...jak się przekręci kluczyk i świece zaczynają grzać wskazówka ładnie zaczyna opadać ku zeru, jak kontrolka od świec gaśnie wskazówka wraca w okolice 12V...wnioskuje z tego że grzeją:) "uszlachetniacz" wlany i dziś odpaliła bez żadnych podgrzewaĂą filtra czy przewodów:)
Jesli pomoglem wcisnij Pomógł 
-
tomekw2086
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 20
- Rejestracja: 25 sty 2011, 17:12
- Lokalizacja: Wojków, łódzkie









