Tak jak w tytule... dzisiaj jest -20 st, a tu nagle widzę, że na kompie wyświetla się czerwony znaczek zbyt wysokiej temperatury płynu chłodzącego! ...rzeczywiście na wskaźniku 120st! ...schłodziłem bestię i zaczynam oględziny: poziom płynu i jego jakość w normie, olej czysty bez śladu płynu, poziom oleju w normie, pasek dobrze naciągnięty, wiatrak pracuje, żadnych wycieków nie widać, ogrzewanie działa jak należy... więc, co jest do jasnej cho..ry
[ AQJ 4.2 340 KM] ...przegrzewa się moja S6
[ AQJ 4.2 340 KM] ...przegrzewa się moja S6
Witam,
Tak jak w tytule... dzisiaj jest -20 st, a tu nagle widzę, że na kompie wyświetla się czerwony znaczek zbyt wysokiej temperatury płynu chłodzącego! ...rzeczywiście na wskaźniku 120st! ...schłodziłem bestię i zaczynam oględziny: poziom płynu i jego jakość w normie, olej czysty bez śladu płynu, poziom oleju w normie, pasek dobrze naciągnięty, wiatrak pracuje, żadnych wycieków nie widać, ogrzewanie działa jak należy... więc, co jest do jasnej cho..ry
...może coś zamarzło...ale co? ...czy ktoś ma jakiś pomysł?
Tak jak w tytule... dzisiaj jest -20 st, a tu nagle widzę, że na kompie wyświetla się czerwony znaczek zbyt wysokiej temperatury płynu chłodzącego! ...rzeczywiście na wskaźniku 120st! ...schłodziłem bestię i zaczynam oględziny: poziom płynu i jego jakość w normie, olej czysty bez śladu płynu, poziom oleju w normie, pasek dobrze naciągnięty, wiatrak pracuje, żadnych wycieków nie widać, ogrzewanie działa jak należy... więc, co jest do jasnej cho..ry
Dokładnie tak samo obstawiam. Wiem że nie o tym autku mowa co napisze ale podobny przypadek u brata w 80-tce było identycznie zima i się przegrzewał po przejechaniu kilku km. Termostat się zawiesił w pozycji zamkniętej. Po wymianie wszystko wróciło do normy.bullmania pisze:Możesz mieć uszkodzony termostat, zaciąl się w pozycji zamkniętej.
Nie przegrzej sinika bo źle się to skoĂączy.










