Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ C5+LPG] Lovato?

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
krzysiek-lex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 925
Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
Imię: Paweł
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice

Post autor: krzysiek-lex » 07 lut 2012, 18:48

to nie do koĂąca tak..... byłem u różnych a ten wydawał się ok, tym bardziej że polecali go inni,jutro jadę do niego i nie to że się wypnie na mnie bo ja nie z takich co się dadzą wyru....ć, na pewno spytam się go czemu nie podpiął się pod nagrzewnice, reduktor zamontował po prawej stronie na dole przy nadkolu. sterownik koło aku, fotek nie moge wkleić, wywala cały czas jakiś błąd

Awatar użytkownika
arkadiuso
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
Imię: Arkadiusz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arkadiuso » 07 lut 2012, 19:17

Po pewnie za duże chcesz dać... zdjęcia tylko do 200KB.. użyj fotosika, imageshack lub jak masz poczte na gmailu tam masz też zdjęcia.. zero problemu a na fora jak znalazł poczytaj jak to się robi.. wujek google Ci pomoże..
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 07 lut 2012, 22:23

Reduktora nie podłącza się do chłodnicy oleju bo chłodnica oleju jest na dużym obiegu gdzie woda zaczyna krążyć dopiero kiedy termostat zaczyna się otwierać.
Reduktor podłącza się pod mały obieg czyli silnik - nagrzewnica kabiny gdzie woda krąży cały czas od początku odpalenia silnika gdzie nagrzany płyn pojawia sie najszybciej.
Nie dziwne że reduktor potrzebuje sporo czasu do nagrzania, bo praktycznie dopuki termostat się nie zaccznie otwierać to w reduktorze woda jedynie stoi a reduktor nagrzewa się tylko od otoczenia.

krzysiek-lex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 925
Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
Imię: Paweł
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice

Post autor: krzysiek-lex » 08 lut 2012, 08:07

foto które udało mi się zrobić, za wiele na nich nie widać. ciekawe czy w ogóle załączy mi te załączniki....zmniejszyłem rozmiar zdjęć to raczej powinno się udać
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 08 lut 2012, 09:36

Wtryskiwacze prawie do gory nogami, wszystek syf bedzie sie w nich zbieral.

krzysiek-lex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 925
Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
Imię: Paweł
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice

Post autor: krzysiek-lex » 08 lut 2012, 10:02

to jak mają być zamontowane? teraz nawet na benzynie nie chcial załapać a jak juz mi się udało to się okazało że wtryski gazu chodzą i głośno klekoczą, a to pewno przez mróz, ale na włączniku gazu było że powinien chodzić w tym momencie na benz

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 08 lut 2012, 13:13

Jesli jest mozliwosc to montuje sie raczej w pionie.
W tym aucie idealnie wchodza pojedyncze.

krzysiek-lex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 925
Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
Imię: Paweł
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice

Post autor: krzysiek-lex » 08 lut 2012, 21:40

już wszystko gra (przynajmniej na razie), zmienił podłączenie reduktora, wtryski zostały w tej pozycji bo to niczemu nie przeszkadza, a syf moim zdaniem tam się nie będzie zbierał, tym bardziej że ja sam lubie mieć czysto pod maską więc sam tam wycieram w razie potrzeby. widziałem mapę benzyny i gazu, jak dla mnie wyglądają prawie tak samo, trochę zapłon mi wypada ale mam uszczelkę pod pokrywą zaworów do wymiany i trochę olejem mi zarzygało świece, a co do rurek to on dał chyba firmy lovato, plastikowe które są ponoć wyrobem tej firmy specjalnie do gazu, niby lepsze od miedzi bo nie zmieniają przekroju jak to bywa w wypadku miedzi.

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 08 lut 2012, 21:50

Syf to się może zbierać we wtryskiwaczach.
I jak reduktor teraz podłączona do nagrzewnicy tak jak tu na fotce za kolektorem pod ścianą grodziową?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

krzysiek-lex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 925
Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
Imię: Paweł
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice

Post autor: krzysiek-lex » 08 lut 2012, 22:29

wtryskami to narazie się nie przejmuję, w koĂącu 2 lata gwarancji mam... reduktor został tam gdzie był poprzednio, czyli z przodu przy nadkolu, a raczej w okolicach nadkola i przedniej belki, chyba wiesz o co mi cho.

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 08 lut 2012, 22:33

Ale gdzie jest podłączenie pod układ chłodzenia dla ogrzewania reduktorów?
Powino być tam jak na tej fotce czyli te aluminiowe trójniki wstawione w węże idące do nagrzewnicy.

Awatar użytkownika
19Maaarcin89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 172
Rejestracja: 26 wrz 2011, 22:21
Imię: Marcin
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Chełmno

Post autor: 19Maaarcin89 » 08 lut 2012, 22:49

krzysiek-lex pisze:wtryskami to narazie się nie przejmuję, w koĂącu 2 lata gwarancji mam... reduktor został tam gdzie był poprzednio, czyli z przodu przy nadkolu, a raczej w okolicach nadkola i przedniej belki, chyba wiesz o co mi cho.
Heh miną 24 miesiace i nie bedziesz mial juz gwarancji. Lepiej teraz o tym pomyslec ;)

krzysiek-lex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 925
Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
Imię: Paweł
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice

Post autor: krzysiek-lex » 09 lut 2012, 08:37

reduktor podłączony do nagrzewnicy tylko nie tak jak na fotce tylko na dłuższych wężach, a do do gwarancji 24 miesięcznej to ja dłużej raczej tym samochodem nie będę chciał jeździć tylko wymienić go na młodszy model

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 09 lut 2012, 09:31

krzysiek-lex pisze:reduktor podłączony do nagrzewnicy tylko nie tak jak na fotce tylko na dłuższych wężach, a do do gwarancji 24 miesięcznej to ja dłużej raczej tym samochodem nie będę chciał jeździć tylko wymienić go na młodszy model
Nie ma innej opcji jak na fotce, chyba ze sa zrobione dziury w scianie grodziowej i przez nie ida weze a podpiete jest obok akumulatora.
Dawaj fotke.
Kazde inne podpiecie jest zle.

krzysiek-lex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 925
Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
Imię: Paweł
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice

Post autor: krzysiek-lex » 09 lut 2012, 09:44

a powiedz czemu jest złe? wszystko fajnie chodzi, przed chwilą go odpalałem, odrazu zaskoczył na benzynie (nie jak wcześniej z problemami), odśnieżyłem go i już mogłem przełączyć go na gaz, wtryski mają taka funkcję że po odpaleniu auta one się rozgrzewają na sucho. potem zrobie jakieś foto ale tam nic nie widać, nie ma dojścia do tych węży, może telefonem sie da bo rękę wsadzę

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja