współczuję przyszłemu właścicielowi ważne żeby tobie dobrze chodził.. szkoda gadaćkrzysiek-lex pisze:a do do gwarancji 24 miesięcznej to ja dłużej raczej tym samochodem nie będę chciał jeździć tylko wymienić go na młodszy model
[ C5+LPG] Lovato?
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Juz wczesniej pisalem dlaczego.
Reduktor podlacza sie pod maly obieg czyli tak jak na fotce bo maly obieg jest najbardziej wydolny termicznie i zapewni prawidlowa temp. reduktora.
Kazde inne podlaczenie po za malym obiegiem jest nieprawidlowe.
Gdybys zaczal uzywac auta na tyle ile daje on mozliwosc to twoj reduktor nie wyrobi termicznie i tyle.
Twoj fachowiec to nie gazownik tylko druciaz i do tego len smuerdzacy idacy na latwizne.
Po za tym nie masz kompensacji cisnienia miedzy stronami gdzie przy tak roznych dlugosciach wezy powinna byc zamontowana.
Reduktor podlacza sie pod maly obieg czyli tak jak na fotce bo maly obieg jest najbardziej wydolny termicznie i zapewni prawidlowa temp. reduktora.
Kazde inne podlaczenie po za malym obiegiem jest nieprawidlowe.
Gdybys zaczal uzywac auta na tyle ile daje on mozliwosc to twoj reduktor nie wyrobi termicznie i tyle.
Twoj fachowiec to nie gazownik tylko druciaz i do tego len smuerdzacy idacy na latwizne.
Po za tym nie masz kompensacji cisnienia miedzy stronami gdzie przy tak roznych dlugosciach wezy powinna byc zamontowana.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
wytłumacz jak chłop chłopu co znaczy "wydolny termicznie" oraz "kompensacja ciśnienia"tak żebym mógł wytłumaczyć w razie czego gazownikowi o co mi cho. zdjęć ci jednak nie zrobię bo tam za ciasno jest i nic nie widać, ale mam podłączony na mały obieg (na wężach od nagrzewnicy są trójniki założone)
kolego arkadiuso, jak szkoda gadać to po co gadasz...? ale po za tym źle mnie zrozumiałeś, jeszcze nikt nie kupił ode mnie jakiegoś złoma, dbam o swoje samochody, to że chcę jeszcze nim pojeździć ze 2 lata to nie znaczy że ma być coś nie sprawne. kiedyś miałem auto zgazowane ale to było bardzooo dawno temu i nie jestem w tej dziedzinie jakimś specem więc pytam się o wszystko co mnie dotyczy lub interesuje. tu jak na razie wszystko ładnie chodzi więc nie wiem do czego mam się przyczepić...
kolego arkadiuso, jak szkoda gadać to po co gadasz...? ale po za tym źle mnie zrozumiałeś, jeszcze nikt nie kupił ode mnie jakiegoś złoma, dbam o swoje samochody, to że chcę jeszcze nim pojeździć ze 2 lata to nie znaczy że ma być coś nie sprawne. kiedyś miałem auto zgazowane ale to było bardzooo dawno temu i nie jestem w tej dziedzinie jakimś specem więc pytam się o wszystko co mnie dotyczy lub interesuje. tu jak na razie wszystko ładnie chodzi więc nie wiem do czego mam się przyczepić...
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Jesli trojniki sa podpiete za silnikiem pod przepustnica to powinno byc ok.
Temperatura gazu i reduktora nie powinna spadac za nisko.
Gaz wpadajacy do reduktora ma temp. spora ponizej 0 wiec jesli uklad nie jest wydajny termicznie to przy duzym przeplywie gazu przez reduktor moze on zostac zamrozony a wtedy nie bedzie dzialal poprawnie.
Kompensacja to wyrownanie cisnienia miedzy stronami wiec obie listwy powinny byc jeszcze polaczone wezem w celu wyrownania miedzy nimi cisnienia bo roznica dlugosci wezy zasilajacych jest spora.
Gdyby byly takie same to mozna przymruzyc oko.
Temperatura gazu i reduktora nie powinna spadac za nisko.
Gaz wpadajacy do reduktora ma temp. spora ponizej 0 wiec jesli uklad nie jest wydajny termicznie to przy duzym przeplywie gazu przez reduktor moze on zostac zamrozony a wtedy nie bedzie dzialal poprawnie.
Kompensacja to wyrownanie cisnienia miedzy stronami wiec obie listwy powinny byc jeszcze polaczone wezem w celu wyrownania miedzy nimi cisnienia bo roznica dlugosci wezy zasilajacych jest spora.
Gdyby byly takie same to mozna przymruzyc oko.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
- 19Maaarcin89
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 172
- Rejestracja: 26 wrz 2011, 22:21
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Chełmno
arkadiuso pisze:współczuję przyszłemu właścicielowi ważne żeby tobie dobrze chodził.. szkoda gadaćkrzysiek-lex pisze:a do do gwarancji 24 miesięcznej to ja dłużej raczej tym samochodem nie będę chciał jeździć tylko wymienić go na młodszy model
arkadiuso kolego masz racje ja tam zawsze robie tak zebym to ja byl zadowolony i mialo chodzi to jak najdłużej a nie na chwile bo pozniej sprzedaje ale rozumie kolege krzysiek-lex bo wiele osob tak robi

- arkadiuso
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 543
- Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
- Imię: Arkadiusz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
Kolego krzysiek-lex, jak coś robisz to rób żeby chodziło jak najdłużej.. a jak coś można zrobić lepiej to każ poprawić.. w koĂącu zapłaciłeś za pełną usługę.. powiedz gościowi żeby zrobił screeny z programu z ustawieniami i jak masz gdzieś dostęp do Vaga ewentualnie on ma to zobacz jakie masz korekty.. będziesz wtedy pewny..
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
też jestem za tym żeby chodziło jak najdłużej i jak najlepiej. niestety nie znam się na korektach i podobnych rzeczach, tutaj jestem kompletnym laikiem, widziałem tylko jak wygląda mapa benzyny i gazu (chodzi mi o wykres) tam gaz praktycznie pokrywał się z benzyną, czyli raczej dobrze. a i codo wężyków to długości są ponoć takie same, gościu który to robił zajmuje się instalacjami około 10 lat więc raczej wie co robi...
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice