Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ C5+LPG] Lovato?

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
Awatar użytkownika
arkadiuso
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
Imię: Arkadiusz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arkadiuso » 09 lut 2012, 09:56

krzysiek-lex pisze:a do do gwarancji 24 miesięcznej to ja dłużej raczej tym samochodem nie będę chciał jeździć tylko wymienić go na młodszy model
współczuję przyszłemu właścicielowi ważne żeby tobie dobrze chodził.. szkoda gadać
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 09 lut 2012, 10:31

Juz wczesniej pisalem dlaczego.
Reduktor podlacza sie pod maly obieg czyli tak jak na fotce bo maly obieg jest najbardziej wydolny termicznie i zapewni prawidlowa temp. reduktora.
Kazde inne podlaczenie po za malym obiegiem jest nieprawidlowe.
Gdybys zaczal uzywac auta na tyle ile daje on mozliwosc to twoj reduktor nie wyrobi termicznie i tyle.
Twoj fachowiec to nie gazownik tylko druciaz i do tego len smuerdzacy idacy na latwizne.
Po za tym nie masz kompensacji cisnienia miedzy stronami gdzie przy tak roznych dlugosciach wezy powinna byc zamontowana.

krzysiek-lex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 925
Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
Imię: Paweł
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice

Post autor: krzysiek-lex » 09 lut 2012, 14:26

wytłumacz jak chłop chłopu co znaczy "wydolny termicznie" oraz "kompensacja ciśnienia"tak żebym mógł wytłumaczyć w razie czego gazownikowi o co mi cho. zdjęć ci jednak nie zrobię bo tam za ciasno jest i nic nie widać, ale mam podłączony na mały obieg (na wężach od nagrzewnicy są trójniki założone)
kolego arkadiuso, jak szkoda gadać to po co gadasz...? ale po za tym źle mnie zrozumiałeś, jeszcze nikt nie kupił ode mnie jakiegoś złoma, dbam o swoje samochody, to że chcę jeszcze nim pojeździć ze 2 lata to nie znaczy że ma być coś nie sprawne. kiedyś miałem auto zgazowane ale to było bardzooo dawno temu i nie jestem w tej dziedzinie jakimś specem więc pytam się o wszystko co mnie dotyczy lub interesuje. tu jak na razie wszystko ładnie chodzi więc nie wiem do czego mam się przyczepić...

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 09 lut 2012, 14:43

Jesli trojniki sa podpiete za silnikiem pod przepustnica to powinno byc ok.
Temperatura gazu i reduktora nie powinna spadac za nisko.
Gaz wpadajacy do reduktora ma temp. spora ponizej 0 wiec jesli uklad nie jest wydajny termicznie to przy duzym przeplywie gazu przez reduktor moze on zostac zamrozony a wtedy nie bedzie dzialal poprawnie.
Kompensacja to wyrownanie cisnienia miedzy stronami wiec obie listwy powinny byc jeszcze polaczone wezem w celu wyrownania miedzy nimi cisnienia bo roznica dlugosci wezy zasilajacych jest spora.
Gdyby byly takie same to mozna przymruzyc oko.

krzysiek-lex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 925
Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
Imię: Paweł
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice

Post autor: krzysiek-lex » 09 lut 2012, 15:52

acha, czyli jednym słowem dla mnie teraz najważniejsze to to, czy dł wężyków jest taka sama a jak nie to czy mam wyrównanie ciśnienie między listwami, tak?

Awatar użytkownika
19Maaarcin89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 172
Rejestracja: 26 wrz 2011, 22:21
Imię: Marcin
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Chełmno

Post autor: 19Maaarcin89 » 09 lut 2012, 16:25

arkadiuso pisze:
krzysiek-lex pisze:a do do gwarancji 24 miesięcznej to ja dłużej raczej tym samochodem nie będę chciał jeździć tylko wymienić go na młodszy model
współczuję przyszłemu właścicielowi ważne żeby tobie dobrze chodził.. szkoda gadać

arkadiuso kolego masz racje ja tam zawsze robie tak zebym to ja byl zadowolony i mialo chodzi to jak najdłużej a nie na chwile bo pozniej sprzedaje ale rozumie kolege krzysiek-lex bo wiele osob tak robi ;)

Awatar użytkownika
arkadiuso
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
Imię: Arkadiusz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arkadiuso » 09 lut 2012, 16:43

Kolego krzysiek-lex, jak coś robisz to rób żeby chodziło jak najdłużej.. a jak coś można zrobić lepiej to każ poprawić.. w koĂącu zapłaciłeś za pełną usługę.. powiedz gościowi żeby zrobił screeny z programu z ustawieniami i jak masz gdzieś dostęp do Vaga ewentualnie on ma to zobacz jakie masz korekty.. będziesz wtedy pewny..
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice

krzysiek-lex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 925
Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
Imię: Paweł
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice

Post autor: krzysiek-lex » 10 lut 2012, 11:23

też jestem za tym żeby chodziło jak najdłużej i jak najlepiej. niestety nie znam się na korektach i podobnych rzeczach, tutaj jestem kompletnym laikiem, widziałem tylko jak wygląda mapa benzyny i gazu (chodzi mi o wykres) tam gaz praktycznie pokrywał się z benzyną, czyli raczej dobrze. a i codo wężyków to długości są ponoć takie same, gościu który to robił zajmuje się instalacjami około 10 lat więc raczej wie co robi...

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 10 lut 2012, 17:51

Weze idace od reduktora do obu lustew wtryskowych a nie od wtryskiwaczy do kolektora.

krzysiek-lex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 925
Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
Imię: Paweł
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice

Post autor: krzysiek-lex » 10 lut 2012, 21:00

to akurat rozumie się samo przez sie, aż takim laikiem to nie jestem..... <luzik> jest spoko na razie więc można by temat zamknąć, jak coś się będzie działo będę pytał znowu. "kto pyta, nie błądzi", dzięki wszystkim za rady i pomoc oraz za to że byliście w ogóle chętni żeby coś tu nasmarować.

Awatar użytkownika
arkadiuso
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
Imię: Arkadiusz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arkadiuso » 11 lut 2012, 12:20

krzysiek-lex, tyle osób na forum ma Vaga poszukaj kogoś z twojej okolicy i dawaj do niego sprawdźcie te korekty będziesz wtedy pewny.. u mnie już kilka osób było i niby auto chodziło ok na LPG a korekty na ubogo..
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja