Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ C5+LPG] w butli jeszcze 6l w on przełacza na benzyne

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

[ C5+LPG] w butli jeszcze 6l w on przełacza na benzyne

Post autor: xpbit » 05 lut 2012, 16:51

witam.


Panowie mam takie coś że w butli zostaje jeszcze jakieś 6l gazu a samochód przełącza się na benzynę po przekroczeniu tam 1,5-2tys obr na jałowym biegu mógłby pewnie chodzić do zera.
przy pełnej butli jak jest do pełna lub też dość spora ilość gazu to można mu wciskać i na benzynę się nie przełącza. Domyślam się że dzieje się tak przez jakiś spadek ciśnienia.

Tylko czy tak powinno być żeby nie móc zjeździć butli do końca butla ma 55l i 80% z niej się zapełnia czyli 44l jest dostępne no i ostatnio już nie dało rady jechać na gazie bo przełączał cały czas i pojechałem zatankować i weszło tylko 40l czyli te 4 litry były w butli a wcześniej wchodziło po 37l....

mój zestaw to :

KME Silver
czerwone valteki
STAG 300
miedź chyba 6mm

opisywałem już wcześniej tą instalacje no i 90% osób pisze że reduktor na bank do bani i za mały ale mój gazownik się upiera że wierzy producentowi.

niedługo jadę do niego na pierwszy przegląd i chce sobie zrobić listę z czym mu ponarzekać żeby nic nie zapomnieć :)

więc liczę na jakąś poradę co do tego co napisałem wyżej :)


pozdrawiam <rotfl>
_________________________________ Audi Quattro______________________________

ArKos72

Post autor: ArKos72 » 05 lut 2012, 16:56

Moim zdaniem powinien być KME Gold.
Jak tamten magik gaziarz się upiera, to każ mu ustawić wyższe ciśnienie, bo auto najwyraźniej ma za małe ciśnienie gazu i dlatego się przełącza.

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 05 lut 2012, 17:01

ArKos72 pisze:Moim zdaniem powinien być KME Gold.
Jak tamten magik gaziarz się upiera, to każ mu ustawić wyższe ciśnienie, bo auto najwyraźniej ma za małe ciśnienie gazu i dlatego się przełącza.

no właśnie kolego nie tylko twoim zdaniem powinien być ten KME Gold wstawiony :) sam też myślałem że taki wstawi i inni też.... a on zrobił niespodziankę.

najgorzej jak on mi powie że tak jest przy takim silniku ? no nie wiem jakich mu tam argumentów użyć... najlepiej argumentem policyjnej pałki ale on jest myśliwym to tam pewnie miałby lepszą artylerię xD
_________________________________ Audi Quattro______________________________

ArKos72

Post autor: ArKos72 » 05 lut 2012, 17:11

Dla mnie prosta sprawa: samochód na LPG nie zachowuje się jak powinien i gówno mnie obchodzi co on zrobi, ale auto ma na LPG zapierdzielać a nie udawać. Nie odebrałbym auta i tyle. Skoro podjął się montażu LPG, to z całą odpowiedzialnością - również za jego właściwe i niewłaściwe działanie.

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 05 lut 2012, 17:32

Za słaby reduktor, miedź powinna być już 8mm, wtryskiwacze do bani no i na pewno zbiornik masz założony do jazdy na wstecznym.
Ogólnie mówiąc gotowe auto do przeróbek.

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 05 lut 2012, 17:56

fassi1 pisze:Za słaby reduktor, miedź powinna być już 8mm, wtryskiwacze do bani no i na pewno zbiornik masz założony do jazdy na wstecznym.
Ogólnie mówiąc gotowe auto do przeróbek.
a co jest nie tak ze zbiornikiem ? wtryskiwacze może są najtańsze ale nie są złe nawet koleś co montował mówił że te lepsze mało więcej wytrzymają na ten gaz co mamy w polsce.

Co do reszty też się zgadzam.... zrobię mu wojnę jak pojadę na ten pierwszy przegląd i tyle.

przed chwilą jechałem i też jakoś tak jakby nie miał tej mocy i zrywności na gazie ;/ już mnie to zaczyna wkur.... ;/
_________________________________ Audi Quattro______________________________

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 05 lut 2012, 18:30

ÂŚciągnij dekiel ze zbiornika i zrób zdjęcie wielozaworu i wklej tu do tematu.
Co do wtryskiwaczy to tańszych już nie ma, mało precyzyjne i bardzo wolne a do tego już nowe wyciągnięte z pudełka mogą być rozkalibrowane więc powinno się je kalibrować przed montażem.
No na tych wtryskiwaczach i z tym reduktorem mocy to auto mieć nie będzie.
Zakręć to auto tak porządnie do min 6500 obrotów na 2 biegu to zobaczysz co się będzie działo.

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 07 lut 2012, 22:31

co do wtryskiwaczy to dobrze chodzą może na wolnych obrotach i do 2tys można wyczuć właśnie takie nie skalibrowanie ich ale po jutrze jadę na pierwszy przegląd i zaraz gościa opie.ole że ma zmieniać reduktor i skalibrować listwy na nowo.


zrobiłem zdjęcie w butli trochę jakość słaba bo telefonem no ale nic lepszego nie mam więc mam nadzieje że wystarczy :)

Obrazek
_________________________________ Audi Quattro______________________________

Awatar użytkownika
arkadiuso
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
Imię: Arkadiusz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arkadiuso » 08 lut 2012, 06:37

jeszcze nie wiesz co jest nie tak z butla.. powinna być odwrócona wielozawór musi być z drugiej strony bo jak naciskasz gaz to lpg ucieka w tył butli.. chyba rozumiesz.. powiedz mu, że ma ją odwrócić..
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 08 lut 2012, 13:04

arkadiuso pisze:jeszcze nie wiesz co jest nie tak z butla.. powinna być odwrócona wielozawór musi być z drugiej strony bo jak naciskasz gaz to lpg ucieka w tył butli.. chyba rozumiesz.. powiedz mu, że ma ją odwrócić..

hmm.... trafne spostrzeżenie ;) nawet sam tak nie pomyślałem w ten sposób :) no jutro do niego jadę więc będzie miał najgorszy czwartek w swoim życiu.

Dziś tankowałem i znowu weszło 37l tylko a już przełączyło go na benzynę... czyli 7l zostało w butli ;/

zauważyłem jeszcze że na gazie jak pracuje to przy skręcaniu kierownicy na maksa silnik gaśnie... a na benzynie lekko obroty spadają wiadomo jak wszędzie ale nie zgaśnie 0,5tys trzyma zawsze a na gazie spada do 1/4 tyś obr lub w ogóle na zero i silnik zgaśnie ;/
_________________________________ Audi Quattro______________________________

Awatar użytkownika
arkadiuso
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
Imię: Arkadiusz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arkadiuso » 08 lut 2012, 13:13

czyli przerobienie i regulacja wymagana.. masz dostęp do Vaga?? jak tak to sprawdź korekty.. krótkie i długie..
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 08 lut 2012, 13:15

Bo instalacja zle wyregulowana

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 08 lut 2012, 13:28

arkadiuso pisze:czyli przerobienie i regulacja wymagana.. masz dostęp do Vaga?? jak tak to sprawdź korekty.. krótkie i długie..
kolego nie da rady u mnie połączyć się z silnikiem już nawet wcześniej próbowaliśmy Polski VAG 4.9 coś takiego... z klimy z ABSu z radia bierze odczyt i się łączy chociaż też ma ciężko a z silnikiem nic.... w ogóle się nie chce połączyć ;/

a pod kompa od LPG nie mogę się podpiąć bo stracę gwarancje i tylko montażysty komputer może się podłączać....


Powiem mu jutro żeby skalibrował te listwy wtryskowe na nowo zrobił porządek z butla i wymienił reduktor bo już mi się to nudzić zaczyna ta zabawa z nim.
_________________________________ Audi Quattro______________________________

Awatar użytkownika
arkadiuso
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
Imię: Arkadiusz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arkadiuso » 08 lut 2012, 13:46

Dogadaj się z gościem żebyś mógł się podłączyć.. tylko sprawdzenie bez zmian.. a jak nie to powiedz, że chcesz wszystkie screeny i plik osc. z jazdy na PB i LPG
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 08 lut 2012, 13:50

arkadiuso pisze:Dogadaj się z gościem żebyś mógł się podłączyć.. tylko sprawdzenie bez zmian.. a jak nie to powiedz, że chcesz wszystkie screeny i plik osc. z jazdy na PB i LPG

no u montażysty to mi podłącza kiedy chce bez łaski musi to zrobić xD he

noo mieliśmy zrobić takie jeżdżenie do kalibracji ale drogi są do bani więc nie ma gdzie zbytnio nawet tego skalibrować podczas jazdy. No i muszę poczekać na zmianę rozrządu żeby się coś nie stało podczas takiego testowania xD

jak narazie to na postoju na jałowym biegu był kalibrowany jakoś automatycznie chyba...
_________________________________ Audi Quattro______________________________

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja