Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ BDW 2.4 177 KM] Stuki z rozrządu A6 C6 2,4 177Km

Silniki benzynowe
pawelvasteras
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 23 sty 2012, 18:42
Lokalizacja: Szwecja

[ BDW 2.4 177 KM] Stuki z rozrządu A6 C6 2,4 177Km

Post autor: pawelvasteras » 23 sty 2012, 19:03

Witam,mam problem coś stuka z przodu silnika,wydaje mi się że to napinacz łaĂącuszka.Moze ktoś się orientuje w kosztach naprawy?

Awatar użytkownika
karol24
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 85
Rejestracja: 02 sty 2011, 10:21
Lokalizacja: Legnica/dolnyśląsk

Post autor: karol24 » 23 sty 2012, 19:13

Z tego co ja się orientuję to rozrząd jest od strony podszybia a nie z przodu. Tu jest pompa wody, vacum pompa, pasek wielorowkowy z rolkami itd.
A co te stuki przypominają, może to klapki kolektora ssącego?
Ostatnio zmieniony 24 sty 2012, 17:35 przez karol24, łącznie zmieniany 1 raz.

pawelvasteras
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 23 sty 2012, 18:42
Lokalizacja: Szwecja

Post autor: pawelvasteras » 23 sty 2012, 19:36

Tam jest mnóstwo plasików,to może niesie ja nawet nie wiem czy tam jest pasek czy łancuch,ale odłos jest łancuch szorował o coś,przerywany odgłos,miałem kiedyś podobny w starym Mesiu

Awatar użytkownika
karol24
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 85
Rejestracja: 02 sty 2011, 10:21
Lokalizacja: Legnica/dolnyśląsk

Post autor: karol24 » 24 sty 2012, 09:35

Masz napewno łaĂącuch. Dzwonienie przy starcie silnika to moze być odgłos żle działających napinaczy i wtedy dzwoni łaĂącuch. Niema co gdybać sprawdź kompem czy nie ma błędów jakiś, jak nie to mechanik
, tylko nie pan Zdzisio z garażu. <lol>

coolmen77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 527
Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: coolmen77 » 24 sty 2012, 15:04

jeżeli nie wywal błędów od strony rozrządu to bardzo możliwe, że to kolektor ssący

Awatar użytkownika
Adxs
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 388
Rejestracja: 29 maja 2011, 19:56
Imię: Adam
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Kontakt:

Post autor: Adxs » 26 sty 2012, 20:13

Kolego bez ściągnięcia plastiku to wróżenie z fusów.
Na chwile obecną stawiałbym na pompę wody.Najprościej to sprawdź na wyłączonym silniku poruszaj tym tym rdzeniem od pompy, jak sie kolysa na boki to juz prawie pewne.

Tylko przy wymianie pompy wody juz warto wymienić napinacz z rolkami.
Jakby to była pompa to wiadomo : ORI, HEPU albo RUVILLE...
kontakt administratora:
Polecam!

pawelvasteras
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 23 sty 2012, 18:42
Lokalizacja: Szwecja

Post autor: pawelvasteras » 04 lut 2012, 10:32

Komputer twierdził i serwis w Szwecj że napinacz łaĂącuszka.iPrzyjechałem do Polski zmieniłem cały rozrząd [cała operacja 6679 zł],w Polsce stwierdzili to samo,że napinacz.Dodam jeszcze że łancuch przeskoczył o jeden ząbek.Po tygodniu odbieram auto,jazda próbna wszystko OK.Niestety po 10 km silnik zaczyna chodzić tak samo jak jak przed wymianą, zapala się kontrolka check engine jak przed wymianą.Wracam do serwisu podłączają kompa i to samo [napinacz] gdzie cały stary rozrząd w bagażniku [4 łaĂącuszki i 3 napinacze]w kieszeni lżej o 6600 i nie wiedzą w warsztacie co to może być.W poniedziałek silnik znowu zostanie wyjęty,ja do Szwecji wracam pormem tylko bez samochodu!!!!!!CO TO MOÂŻę BYć POMOCY.[KOMPUTER PRAWDY NIEPOWIE]

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 04 lut 2012, 10:39

pawelvasteras, rozumiem, że zmieniane były tylko łancuchy, napinacze itp. Czy wariatory były sprawdzane i czy wymienione wszystki czujniki hallotronowe na nowe?

pawelvasteras
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 23 sty 2012, 18:42
Lokalizacja: Szwecja

Post autor: pawelvasteras » 04 lut 2012, 13:11

Tylko łancuchy i napinacze

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 04 lut 2012, 13:40

pawelvasteras, co pokazał komputer diagnostyczny po powrocie do serwisu? Jakie błędy? Być może problem jest z przestawianiem faz rozrządu... i czujniki halla wykazują różnice w położeniu wałków...

coolmen77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 527
Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: coolmen77 » 05 lut 2012, 11:09

pawelvasteras pisze:Komputer twierdził i serwis w Szwecj że napinacz łaĂącuszka.iPrzyjechałem do Polski zmieniłem cały rozrząd [cała operacja 6679 zł],w Polsce stwierdzili to samo,że napinacz.Dodam jeszcze że łancuch przeskoczył o jeden ząbek.Po tygodniu odbieram auto,jazda próbna wszystko OK.Niestety po 10 km silnik zaczyna chodzić tak samo jak jak przed wymianą, zapala się kontrolka check engine jak przed wymianą.Wracam do serwisu podłączają kompa i to samo [napinacz] gdzie cały stary rozrząd w bagażniku [4 łaĂącuszki i 3 napinacze]w kieszeni lżej o 6600 i nie wiedzą w warsztacie co to może być.W poniedziałek silnik znowu zostanie wyjęty,ja do Szwecji wracam pormem tylko bez samochodu!!!!!!CO TO MOÂŻę BYć POMOCY.[KOMPUTER PRAWDY NIEPOWIE]
ja stawiam na wariator
czujniki Halla nie są jakieś mocno skomplikowane, żeby mogły ulegać awariom
jeżeli to wariator to pojechałbym do serwisu oddał bym stary rozrząd i kazał oddać pieniądze <nerwus>

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 05 lut 2012, 11:56

coolmen77, dokładnie o tym samym od początku myślę i sugeruję... tylko czy ten serwis wogóle sprawdził te elementy? Bo jak widać to niebardzo... <zalamka>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga