[ BDW 2.4 177 KM] Stuki z rozrządu A6 C6 2,4 177Km
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 23 sty 2012, 18:42
- Lokalizacja: Szwecja
[ BDW 2.4 177 KM] Stuki z rozrządu A6 C6 2,4 177Km
Witam,mam problem coś stuka z przodu silnika,wydaje mi się że to napinacz łaĂącuszka.Moze ktoś się orientuje w kosztach naprawy?
- karol24
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 85
- Rejestracja: 02 sty 2011, 10:21
- Lokalizacja: Legnica/dolnyśląsk
Z tego co ja się orientuję to rozrząd jest od strony podszybia a nie z przodu. Tu jest pompa wody, vacum pompa, pasek wielorowkowy z rolkami itd.
A co te stuki przypominają, może to klapki kolektora ssącego?
A co te stuki przypominają, może to klapki kolektora ssącego?
Ostatnio zmieniony 24 sty 2012, 17:35 przez karol24, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 23 sty 2012, 18:42
- Lokalizacja: Szwecja
- Adxs
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 29 maja 2011, 19:56
- Imię: Adam
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
- Kontakt:
Kolego bez ściągnięcia plastiku to wróżenie z fusów.
Na chwile obecną stawiałbym na pompę wody.Najprościej to sprawdź na wyłączonym silniku poruszaj tym tym rdzeniem od pompy, jak sie kolysa na boki to juz prawie pewne.
Tylko przy wymianie pompy wody juz warto wymienić napinacz z rolkami.
Jakby to była pompa to wiadomo : ORI, HEPU albo RUVILLE...
Na chwile obecną stawiałbym na pompę wody.Najprościej to sprawdź na wyłączonym silniku poruszaj tym tym rdzeniem od pompy, jak sie kolysa na boki to juz prawie pewne.
Tylko przy wymianie pompy wody juz warto wymienić napinacz z rolkami.
Jakby to była pompa to wiadomo : ORI, HEPU albo RUVILLE...
kontakt administratora:
Polecam!
Polecam!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 23 sty 2012, 18:42
- Lokalizacja: Szwecja
Komputer twierdził i serwis w Szwecj że napinacz łaĂącuszka.iPrzyjechałem do Polski zmieniłem cały rozrząd [cała operacja 6679 zł],w Polsce stwierdzili to samo,że napinacz.Dodam jeszcze że łancuch przeskoczył o jeden ząbek.Po tygodniu odbieram auto,jazda próbna wszystko OK.Niestety po 10 km silnik zaczyna chodzić tak samo jak jak przed wymianą, zapala się kontrolka check engine jak przed wymianą.Wracam do serwisu podłączają kompa i to samo [napinacz] gdzie cały stary rozrząd w bagażniku [4 łaĂącuszki i 3 napinacze]w kieszeni lżej o 6600 i nie wiedzą w warsztacie co to może być.W poniedziałek silnik znowu zostanie wyjęty,ja do Szwecji wracam pormem tylko bez samochodu!!!!!!CO TO MOÂŻę BYć POMOCY.[KOMPUTER PRAWDY NIEPOWIE]
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 23 sty 2012, 18:42
- Lokalizacja: Szwecja
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 527
- Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Głogów
- Kontakt:
ja stawiam na wariatorpawelvasteras pisze:Komputer twierdził i serwis w Szwecj że napinacz łaĂącuszka.iPrzyjechałem do Polski zmieniłem cały rozrząd [cała operacja 6679 zł],w Polsce stwierdzili to samo,że napinacz.Dodam jeszcze że łancuch przeskoczył o jeden ząbek.Po tygodniu odbieram auto,jazda próbna wszystko OK.Niestety po 10 km silnik zaczyna chodzić tak samo jak jak przed wymianą, zapala się kontrolka check engine jak przed wymianą.Wracam do serwisu podłączają kompa i to samo [napinacz] gdzie cały stary rozrząd w bagażniku [4 łaĂącuszki i 3 napinacze]w kieszeni lżej o 6600 i nie wiedzą w warsztacie co to może być.W poniedziałek silnik znowu zostanie wyjęty,ja do Szwecji wracam pormem tylko bez samochodu!!!!!!CO TO MOÂŻę BYć POMOCY.[KOMPUTER PRAWDY NIEPOWIE]
czujniki Halla nie są jakieś mocno skomplikowane, żeby mogły ulegać awariom
jeżeli to wariator to pojechałbym do serwisu oddał bym stary rozrząd i kazał oddać pieniądze
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga