
[a6 c6] 2.4 ile oleju
- Masta
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 352
- Rejestracja: 25 lip 2009, 18:57
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Lubelskie, Teraz za granicą.
- Kontakt:
Ja tutaj już się kiedyś wypowiadałem na ten temat. Jak mnie koleś zaczepił na stacji benzynowej. Podszedł i zapytał ile to ja oleju mu dolewam, bo zobaczył że też mam C6 ale jeszcze większy silnik niż jego. On miał 2.4. Powiedziałem mu że nic nie dolewam.gregor100 pisze:kolesie dolewaja 1 litr na 1000km.to jest nie normalne
A on do mnie że litr na 1tys km

Jest - Volvo C70 II 2.5T
- gregor100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 150
- Rejestracja: 02 lis 2011, 21:21
- Lokalizacja: dublin/irlandia
zgadza sie widzialem Twoj post.Dzis olej dolany do maxa a nwet troche ponad max, licznik wykasowany i zobaczymy ile zrobie bez dolewania, bede sprawdzal bagnet co 3 dni.Dzis jeszcze raz silnik sprawdzony od spodu i sucho jest poza lekko spocona uszelka pod glowica.Na rozgrzanym silniku nie kopci w sumie kopcenie to byla chyba tylko para bo zrobilo sie dosc zimno i moze troche przesadzilem ze kopci.Kolejny mechanik stwierdzil ze trzeba uszczelniacze zaworow wymienic bo byc moze ktos wczesniej przegrzal silnik i teraz jest tego rezultat.
Witam
Myślę że to chyba jedyne lekarstwo Panowie na ubywający olej z silnika , ja też tak miałem ale użyłem modyfikatora z alleg.... i problem znikł a powiem szczeże że dolewałem 1,5 l od wymiany do wymiany a teraz nic .
witam ja mam tak że przy wymianie oleju i filtrów weszło mi prawie 7l no i się zaczęło dziać co dalszy wyjazd musiałem dolać zeby sie kontrolka nie zapaliła jadł go jak paliwo.....
do wymiany kupiłem tak jak tu na forum prawie wszyscy mówią Castr.....syf ale skoro takie ssanie miał to wróciłem na forum i wyczytałem żeby zalać Valvo.....jakos tam, zrobiłem już z 7tys i nic sie nie zapaliło nawet szczerze to nie sprawdzałem ale na castro już napewno by się domagał
do wymiany kupiłem tak jak tu na forum prawie wszyscy mówią Castr.....syf ale skoro takie ssanie miał to wróciłem na forum i wyczytałem żeby zalać Valvo.....jakos tam, zrobiłem już z 7tys i nic sie nie zapaliło nawet szczerze to nie sprawdzałem ale na castro już napewno by się domagał
ale teraz mam pytanie ile sie rozgrzewają wesze maszyny przy -13.5 bo u mnie jest tak że po 15km jazdy jest ponad połowa temp. ale jak sie zatrzymam na 10 min. to wskazówka zaczyna opadac i teraz nie wiem czemu-- duży silnik i na wolnych tak muli ze sie nie grzeje czy jak
czy czujnik do wymiany??...
jak dojdzie do 90 to juz nie spadnie tylko to musze przejechac z 20km i krecic go do 4tys obrotów

jak dojdzie do 90 to juz nie spadnie tylko to musze przejechac z 20km i krecic go do 4tys obrotów
- Adxs
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 29 maja 2011, 19:56
- Imię: Adam
- Rocznik: 2009
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
- Kontakt:
Teraz wracałem przy -14, klima na HI i na maxa puszczony nawiew, po 8km wskoczyło na 75st tak sie zaciekawiłem, wyłączyłem klime i wskazówka z miejsca dobiła do 90st.wilkumpk pisze:ale teraz mam pytanie ile sie rozgrzewają wesze maszyny przy -13.5 bo u mnie jest tak że po 15km jazdy jest ponad połowa temp. ale jak sie zatrzymam na 10 min. to wskazówka zaczyna opadac i teraz nie wiem czemu-- duży silnik i na wolnych tak muli ze sie nie grzeje czy jakczy czujnik do wymiany??...
jak dojdzie do 90 to juz nie spadnie tylko to musze przejechac z 20km i krecic go do 4tys obrotów
Nie wiem czy to dobrze czy nie, w lato zaraz po wymianie termostatu też potrzebowałem 3-4km do 90st... Myślałem, że im większy silnik tym szybciej sie nagrzeje ( dla porównania A4 B6 2.0 ALT grzał się do 90st na dystansie 1km ).
kontakt administratora:
Polecam!
Polecam!
- Adxs
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 29 maja 2011, 19:56
- Imię: Adam
- Rocznik: 2009
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
- Kontakt:
No to popatrz jaki mam cudowny egzemplarzgoly191 pisze:klima nie działa w takich temperaturachAdxs pisze:Teraz wracałem przy -14, klima na HI

Bardziej mi chodziło o "ogrzewanie" ale przyzwyczailem się do nazewnictwa "klima" bo nie pamietam, kiedy przełączałem na ECO

Odwołuje swojego posta związanego z temperaturą silnika... Rzemieślnicy ( mechanikami ich już nie nazwę - zapomnieli czegoś uzupełnić... )
kontakt administratora:
Polecam!
Polecam!
Panowie odgrzewam kotleta...
Jak się uporaliście z ubytkami oleju w 2.4 BDW
? Uprzejmie prosiłbym o konkretne odpowiedzi przez osoby które miały ten silnik. Nie mam wycieków, nie dymi na niebiesko...a olej znika
i to całkiem sprawnie. Silnik był na kompresji i wszystko jest ok. Zalany mam Castrol 0W40 i chciałbym zmienić...z tego co wyczytałem to Castrol ma kiepskie opinie.
Jak się uporaliście z ubytkami oleju w 2.4 BDW


- repek92
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2524
- Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2003
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Zalej sobie motula 5w40 lub LMkarton pisze:Panowie odgrzewam kotleta...
Jak się uporaliście z ubytkami oleju w 2.4 BDW? Uprzejmie prosiłbym o konkretne odpowiedzi przez osoby które miały ten silnik. Nie mam wycieków, nie dymi na niebiesko...a olej znika
i to całkiem sprawnie. Silnik był na kompresji i wszystko jest ok. Zalany mam Castrol 0W40 i chciałbym zmienić...z tego co wyczytałem to Castrol ma kiepskie opinie.
Lektorzy, nagrania: multifonika.net
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 229
- Rejestracja: 16 wrz 2012, 14:45
- Lokalizacja: 3City