Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[a6 c6] 2.4 ile oleju

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
gregor100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 150
Rejestracja: 02 lis 2011, 21:21
Lokalizacja: dublin/irlandia

Post autor: gregor100 » 09 gru 2011, 12:10

odnosil sie do mojego silnika w c6, jak wspomnialem wczesniej poci sie troche uszczelka pod glowica poza tym wyciekow brak sam osobiscie sprawdzielm caly silnik.Przewalilem wszystkie angielskie fora i sa tam auta z naprawde malym przebiegiem i kolesie dolewaja 1 litr na 1000km.to jest nie normalne <wnerw>

Awatar użytkownika
Masta
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 352
Rejestracja: 25 lip 2009, 18:57
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Lubelskie, Teraz za granicą.
Kontakt:

Post autor: Masta » 09 gru 2011, 13:59

gregor100 pisze:kolesie dolewaja 1 litr na 1000km.to jest nie normalne <wnerw>
Ja tutaj już się kiedyś wypowiadałem na ten temat. Jak mnie koleś zaczepił na stacji benzynowej. Podszedł i zapytał ile to ja oleju mu dolewam, bo zobaczył że też mam C6 ale jeszcze większy silnik niż jego. On miał 2.4. Powiedziałem mu że nic nie dolewam.
A on do mnie że litr na 1tys km <mysli> i że w ASO mu powiedzieli że to normalne.
Jest - Volvo C70 II 2.5T

Awatar użytkownika
gregor100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 150
Rejestracja: 02 lis 2011, 21:21
Lokalizacja: dublin/irlandia

Post autor: gregor100 » 09 gru 2011, 16:51

zgadza sie widzialem Twoj post.Dzis olej dolany do maxa a nwet troche ponad max, licznik wykasowany i zobaczymy ile zrobie bez dolewania, bede sprawdzal bagnet co 3 dni.Dzis jeszcze raz silnik sprawdzony od spodu i sucho jest poza lekko spocona uszelka pod glowica.Na rozgrzanym silniku nie kopci w sumie kopcenie to byla chyba tylko para bo zrobilo sie dosc zimno i moze troche przesadzilem ze kopci.Kolejny mechanik stwierdzil ze trzeba uszczelniacze zaworow wymienic bo byc moze ktos wczesniej przegrzal silnik i teraz jest tego rezultat.

Awatar użytkownika
gerd1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 08 lut 2011, 14:56
Lokalizacja: Dublin

Witam

Post autor: gerd1 » 21 sty 2012, 19:54

Myślę że to chyba jedyne lekarstwo Panowie na ubywający olej z silnika , ja też tak miałem ale użyłem modyfikatora z alleg.... i problem znikł a powiem szczeże że dolewałem 1,5 l od wymiany do wymiany a teraz nic .

wilkumpk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 25 wrz 2011, 13:09
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: wilkumpk » 02 lut 2012, 22:45

witam ja mam tak że przy wymianie oleju i filtrów weszło mi prawie 7l no i się zaczęło dziać co dalszy wyjazd musiałem dolać zeby sie kontrolka nie zapaliła jadł go jak paliwo.....
do wymiany kupiłem tak jak tu na forum prawie wszyscy mówią Castr.....syf ale skoro takie ssanie miał to wróciłem na forum i wyczytałem żeby zalać Valvo.....jakos tam, zrobiłem już z 7tys i nic sie nie zapaliło nawet szczerze to nie sprawdzałem ale na castro już napewno by się domagał

wilkumpk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 25 wrz 2011, 13:09
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: wilkumpk » 02 lut 2012, 23:00

ale teraz mam pytanie ile sie rozgrzewają wesze maszyny przy -13.5 bo u mnie jest tak że po 15km jazdy jest ponad połowa temp. ale jak sie zatrzymam na 10 min. to wskazówka zaczyna opadac i teraz nie wiem czemu-- duży silnik i na wolnych tak muli ze sie nie grzeje czy jak ?? czy czujnik do wymiany??...
jak dojdzie do 90 to juz nie spadnie tylko to musze przejechac z 20km i krecic go do 4tys obrotów

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 04 lut 2012, 08:18

wilkumpk pisze: jak dojdzie do 90 to juz nie spadnie tylko to muszę przejechać z 20km i kręcić go do 4tys obrotów
<szok> to coś nie halo na pewno
sprawdź wskazania pod kompem, co do czujnika to tani jest i ma nie tylko wpływ na wskazanie wizualne temp

Awatar użytkownika
Adxs
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 388
Rejestracja: 29 maja 2011, 19:56
Imię: Adam
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Kontakt:

Post autor: Adxs » 04 lut 2012, 23:31

wilkumpk pisze:ale teraz mam pytanie ile sie rozgrzewają wesze maszyny przy -13.5 bo u mnie jest tak że po 15km jazdy jest ponad połowa temp. ale jak sie zatrzymam na 10 min. to wskazówka zaczyna opadac i teraz nie wiem czemu-- duży silnik i na wolnych tak muli ze sie nie grzeje czy jak ?? czy czujnik do wymiany??...
jak dojdzie do 90 to juz nie spadnie tylko to musze przejechac z 20km i krecic go do 4tys obrotów
Teraz wracałem przy -14, klima na HI i na maxa puszczony nawiew, po 8km wskoczyło na 75st tak sie zaciekawiłem, wyłączyłem klime i wskazówka z miejsca dobiła do 90st.

Nie wiem czy to dobrze czy nie, w lato zaraz po wymianie termostatu też potrzebowałem 3-4km do 90st... Myślałem, że im większy silnik tym szybciej sie nagrzeje ( dla porównania A4 B6 2.0 ALT grzał się do 90st na dystansie 1km ).
kontakt administratora:
Polecam!

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 05 lut 2012, 09:25

Adxs pisze:Teraz wracałem przy -14, klima na HI
klima nie działa w takich temperaturach

Awatar użytkownika
Adxs
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 388
Rejestracja: 29 maja 2011, 19:56
Imię: Adam
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Kontakt:

Post autor: Adxs » 05 lut 2012, 09:30

goly191 pisze:
Adxs pisze:Teraz wracałem przy -14, klima na HI
klima nie działa w takich temperaturach
No to popatrz jaki mam cudowny egzemplarz :)
Bardziej mi chodziło o "ogrzewanie" ale przyzwyczailem się do nazewnictwa "klima" bo nie pamietam, kiedy przełączałem na ECO :)

Odwołuje swojego posta związanego z temperaturą silnika... Rzemieślnicy ( mechanikami ich już nie nazwę - zapomnieli czegoś uzupełnić... )

Obrazek
kontakt administratora:
Polecam!

karton
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 07 sie 2009, 12:10
Lokalizacja: Kraków

Post autor: karton » 28 mar 2018, 10:19

Panowie odgrzewam kotleta...
Jak się uporaliście z ubytkami oleju w 2.4 BDW :[ ? Uprzejmie prosiłbym o konkretne odpowiedzi przez osoby które miały ten silnik. Nie mam wycieków, nie dymi na niebiesko...a olej znika :/ i to całkiem sprawnie. Silnik był na kompresji i wszystko jest ok. Zalany mam Castrol 0W40 i chciałbym zmienić...z tego co wyczytałem to Castrol ma kiepskie opinie.

Weruk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 10 wrz 2017, 23:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Weruk » 29 mar 2018, 15:52

Ja mam ten sam problem ale już w 4.2 Bat też nie dymi na niebiesko ani czarno nie wiem co jest grane. Olej to L.M Synthol High-Tech 5w40
Witam wszystkich :)

Awatar użytkownika
repek92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2524
Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2004
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: repek92 » 29 mar 2018, 20:14

karton pisze:Panowie odgrzewam kotleta...
Jak się uporaliście z ubytkami oleju w 2.4 BDW :[ ? Uprzejmie prosiłbym o konkretne odpowiedzi przez osoby które miały ten silnik. Nie mam wycieków, nie dymi na niebiesko...a olej znika :/ i to całkiem sprawnie. Silnik był na kompresji i wszystko jest ok. Zalany mam Castrol 0W40 i chciałbym zmienić...z tego co wyczytałem to Castrol ma kiepskie opinie.
Zalej sobie motula 5w40 lub LM
Lektorzy, nagrania: multifonika.net

mariuszkunc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 229
Rejestracja: 16 wrz 2012, 14:45
Lokalizacja: 3City

Post autor: mariuszkunc » 08 maja 2018, 10:10

karton, potwierdzę to, że na castrolu bardzo żre olej, taki fakt. po zalaniu Motula i normalnej jeździe brak takich oznak. Motul ze sprawdzonego źródła.

karton
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 07 sie 2009, 12:10
Lokalizacja: Kraków

Post autor: karton » 23 maja 2018, 10:10

No to zalałem MOTULA 5W40. Będę obserwował....pozdro !!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga