Frugo1, jak to obliczasz? Bo w te mrozy to generalnie ciężko jest określić ile drogi przejedziesz na paliwie a ile na gazie.. Mi się teraz przełącza na gaz po ok 5km jazdy a do pracy mam ok 8km więc trzeba naprawdę wysilić mózg aby obliczyć spalanie LPG u mnie heheFrugo1 pisze:przy delikatnej jezdzie 18 l/100 wyszło
[Spot rzeszow ] halo !
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 827
- Rejestracja: 20 cze 2009, 14:41
- Imię: Patryk
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
ale są dwie.. jedna mówi: tak, druga mówi: nie
- Frugo1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 434
- Rejestracja: 28 paź 2011, 21:20
- Imię: Damian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów/Tyczyn
W sumie to liczę to tak ze nie biorę pod uwagę benzyny. Jadę na stacje, tankuje do pełna LPG i kasuje licznik. Gdy mi zaświeca rezerwa to jeżdżę dalej do końca aż mi się skończy gaz. Wtedy zapamiętuje licznik i jadę zalać znowu do pełna i dziele ilość paliwa przez kilometry...(przeważnie wchodzi 40-43l LPG). Czyli to spalanie to 18l LPG + jeszcze benzyna której nie liczę, bo jak bym jeszcze to doliczył to by wyszło sporo wiecej. Mi się na LPG przełącza (tak jak dzisiaj np) po ok 4-5 min. Pomijając że benzynki tez sporo spali ale jest zimno także to normalne.Petroniusz566 pisze:Frugo1, jak to obliczasz?Frugo1 pisze:przy delikatnej jezdzie 18 l/100 wyszło
Petroniusz566 mógłbyś mi powiedzieć do jakiej temperatury Ci się nagrzewa silnik po przejechaniu tych 8 km? bo ja po przejechaniu 12 km mam max 80 st i nie wiem czy to normalne bo na początku ładnie się grzeje a potem stoi na 80 st. tak jak kiedyś pisałem...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 827
- Rejestracja: 20 cze 2009, 14:41
- Imię: Patryk
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
- Frugo1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 434
- Rejestracja: 28 paź 2011, 21:20
- Imię: Damian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów/Tyczyn
Byłem przed chwila u mojego gazownika. Przedstawiłem na czym polega problem autko zostało podpięte pod kompa i usłyszałem ze wszystko jest w porządku. Zaproponowałem przejazd, i pokazanie problemu w drodze... wiec pojechaliśmy i auto kolo 2-3 tys przełącza się na benzynę... jechałem kolo 100 na drugim biegu bo tak miałem jechać i ze się mapa rysuje ...
nie wiem czy tak ma buc czy co ( bo z tego wynika ze mam jechać z 30 sekund przy 7500 obrotów/min zeby mi mapy wyrysowało ) <szok> ... ale gazownik wytłumaczył mi ze komputer sobie rysuje mapy bo nie było jeżdżone na pełnym bucie ale coś mi tu nie pasuje. Jeszcze dzisiaj a najpóźniej w poniedziałek skontaktuje się z gazownikiem matpisa żeby się umówic na wizytę i mieć pewność co z tym LPG.
Jeszcze termostat muszę wymienić. Znacie może kogoś kto by to sprytnie umiał wymienić i niedrogo ? bo trzeba przód zrzucać aż do rozrządu.. ale są spryciarze którzy ponoć potrafią bez ściągania wszystkiego

Jeszcze termostat muszę wymienić. Znacie może kogoś kto by to sprytnie umiał wymienić i niedrogo ? bo trzeba przód zrzucać aż do rozrządu.. ale są spryciarze którzy ponoć potrafią bez ściągania wszystkiego
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 827
- Rejestracja: 20 cze 2009, 14:41
- Imię: Patryk
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Frugo1, słyszałem o takich spryciarzach.. chociaż osobiście nie znam.. szanse powodzenia wtedy są ok 50/50 dlatego, że należy odchylić pasek rozrządu z rolki tak aby z niej nie spadł..(do tego możliwości manualne są znacznie ograniczone) jeśli spadnie to przód do ściągania bo fazy trzeba regulować.. wtedy cena będzie przybliżona do ceny wymiany rozrządu... i wyjdzie jak zawsze
ale są dwie.. jedna mówi: tak, druga mówi: nie
- Frugo1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 434
- Rejestracja: 28 paź 2011, 21:20
- Imię: Damian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów/Tyczyn
Nic załatwiłem garaż u kolegi... w przszłynm tygodniu dobiore sie jej do ... seduszka
bo jeszcze strasznego okresu dostala, duzo oleju wycieka
pewnie odmę trzeba czyścić. miałem ja doprowadzić do ideału jak będzie ciepło na dworze ale niestety trzeba teraz. Przód pewnie sam zrzucę zobaczę co z tego wyjdzie
.



-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 827
- Rejestracja: 20 cze 2009, 14:41
- Imię: Patryk
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
- Mlodyrzeszow
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 530
- Rejestracja: 08 wrz 2010, 20:33
- Imię: Henryk
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 827
- Rejestracja: 20 cze 2009, 14:41
- Imię: Patryk
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Mlodyrzeszow, znaczy, że u Ciebie też? 
Frugo1 przełączy się na gaz trochę zafaluje obrotami i zaraz potem słyszę stukanie z okolic silnika.. zaraz wszystko ustaje.. na jeździe powyżej 2tyś/obr wszystko ok.. na biegu jałowym falowanie z tendencją spadkową pojawia się smród gazu w kabinie i jak nie zareaguję gazem to gaśnie.. Na paliwie wszystko ok.. błędów w silniku nie ma na VAGu.. Podejrzewam membrany w reduktorze

Frugo1 przełączy się na gaz trochę zafaluje obrotami i zaraz potem słyszę stukanie z okolic silnika.. zaraz wszystko ustaje.. na jeździe powyżej 2tyś/obr wszystko ok.. na biegu jałowym falowanie z tendencją spadkową pojawia się smród gazu w kabinie i jak nie zareaguję gazem to gaśnie.. Na paliwie wszystko ok.. błędów w silniku nie ma na VAGu.. Podejrzewam membrany w reduktorze
ale są dwie.. jedna mówi: tak, druga mówi: nie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 827
- Rejestracja: 20 cze 2009, 14:41
- Imię: Patryk
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
- Mlodyrzeszow
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 530
- Rejestracja: 08 wrz 2010, 20:33
- Imię: Henryk
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Petroniusz566, nic nie jest wieczne 
Może właśnie dlatego, że instalacja ma już 3 lata, to coś tam się pierdzieli.
Przypuszczam, że mrozy też się przyczyniają do tego. Mi w te mrozy wyzionął ducha kompresor od zawieszenia. Całe szczęście, że to przewidziałem i dokładnie tego dnia, kiedy kompresor umarł, kurierem przyszedł nowy

Może właśnie dlatego, że instalacja ma już 3 lata, to coś tam się pierdzieli.
Przypuszczam, że mrozy też się przyczyniają do tego. Mi w te mrozy wyzionął ducha kompresor od zawieszenia. Całe szczęście, że to przewidziałem i dokładnie tego dnia, kiedy kompresor umarł, kurierem przyszedł nowy

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 827
- Rejestracja: 20 cze 2009, 14:41
- Imię: Patryk
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
znaczy instalacja ma już ok 5 lat i założona przy 115tyś teraz ma ok 250tyś.. ja jeżdzę 3 lata.. wymieniałem tylko filterki.. Tak jak mówisz marpis, nic nie jest wieczne
7.02.2012 EDIT:
Moja instalacja już naprawiona.. Wczoraj zadzwniłem do gazownika.. dziś o 15 podjechałem. Diagnoza po 5 minutach, naprawa pół godziny.. Opisane wcześniej dramaty anulowane z praktycznego punktu widzenia.. Straty moralne: wpisanie do bazy danych.. ogólnie jestem zadowolony z usługi
auto chodzi idealnie 
7.02.2012 EDIT:
Moja instalacja już naprawiona.. Wczoraj zadzwniłem do gazownika.. dziś o 15 podjechałem. Diagnoza po 5 minutach, naprawa pół godziny.. Opisane wcześniej dramaty anulowane z praktycznego punktu widzenia.. Straty moralne: wpisanie do bazy danych.. ogólnie jestem zadowolony z usługi


ale są dwie.. jedna mówi: tak, druga mówi: nie