[ A6 C5] Problemy z chłodnicą
[ A6 C5] Problemy z chłodnicą
Mam taką nietypową usterke manowicie wszedzie obieg wody jest(przewody gorące)oprucz jednego od bloku do chłodnicy jest tylko częściowo ciepły chłodnica zimna i przewody łapią ciśnienie wszystko zaczeło sie tak dzic gdy wymieniłem kruciec przy bloku własnie ten połaczony z tym przewodem co do chłodnicy idzie i nie wiem w czym problem
dotyczy to silnika 1.9 tdi 110KM
dotyczy to silnika 1.9 tdi 110KM
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 20
- Rejestracja: 31 sty 2012, 20:03
- Lokalizacja: Pawłowice Śląskie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 95
- Rejestracja: 20 lis 2010, 08:40
- Lokalizacja: Brodnica
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1099
- Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2003
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.
tak dokladnie sprawdz jak termostat pusciMARCINcichocki pisze:Musisz go kolego po prostu zagrzać ten silnik żeby uzyskał swoją temperaturę i się odpowietrzył.Jak jest mały obieg to jeden wąż będzie zimny a gdy termostat otworzy duży obieg wtedy idzie przez chłodnicę.
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 20
- Rejestracja: 31 sty 2012, 20:03
- Lokalizacja: Pawłowice Śląskie
sprawdz napięcie paska od pompy wody lub kiedy była wymieniana ja w nie jednym audiku wymieniłem pompe wody miałem to samo wymieniłem dlatego że środek pompy wody (wirnik) jest plastikowy na metalowym osadzeniu i lubi sie wycierać nawet nowe pompy wody typu Hart lubią sie psuć. zdemontuj pompe wody przytrzymaj koło napędzane pakiem i przytrzymaj z drugiej strony wirnik pompy jak będzie opór jest ok a jak sie jedno kręci w jedną a drugie w drugą sronie masz pompe do wymiany
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 20
- Rejestracja: 31 sty 2012, 20:03
- Lokalizacja: Pawłowice Śląskie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 20
- Rejestracja: 31 sty 2012, 20:03
- Lokalizacja: Pawłowice Śląskie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 20
- Rejestracja: 31 sty 2012, 20:03
- Lokalizacja: Pawłowice Śląskie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 20
- Rejestracja: 31 sty 2012, 20:03
- Lokalizacja: Pawłowice Śląskie
- -=Rafal=-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1360
- Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
- Imię: Robert
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk
audia42.5tdi, no za to Ty się znasz
Po co ryzykować, skoro i tak to jest bez sensu? Visco chłodzi silnik a nie chłodnicę, więc jakim cudem chłodnica miała by się nagrzać przez wyłączanie visco? Skoro przed wymianą węża było ok, a po wymianie kicha to tam bym szukał przyczyny.
Jaki był powód wymiany tego króćca?

Jaki był powód wymiany tego króćca?