Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5] Klimatronik działa normalnie a nic nie dmucha ?

Układ chłodzenia, ogrzewanie i klimatyzacja
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

[ A6 C5] Klimatronik działa normalnie a nic nie dmucha ?

Post autor: xpbit » 29 sty 2012, 17:49

Witam.

Jak w temacie wszystko na klimatroniku działa normalnie ale kompletnie nic nie dmucha.
odpalilem samochod bo stalem w miejscu chwile zeby odparowaly szyby i bylo wszystko ok potem za jakies 10min odpalilem ponownie samochod i juz nic nie chcialo dmuchac ? czym to moze byc spowodowane co sie moglo stac ??


z gory dzieki za pomoc :)


Pozdrawiam
_________________________________ Audi Quattro______________________________

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 29 sty 2012, 21:41

Bezpiecznik od dmuchawy, zimny lut w przekaźniku dmuchawy.

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 30 sty 2012, 10:07

grzemo pisze:Bezpiecznik od dmuchawy, zimny lut w przekaźniku dmuchawy.
tez tak się właśnie domyśliłem że to może być to bezpieczniki z boku sprawdzałem to są wszystkie ok. a przekaźniki z tego co czytałem są gdzieś pod tapicerka pod kierownicą.... ale nie mam kompletnie pojęcia jak się tam dobrać ;/ czytałem ktoś tam opisywał ale nikt nie dał żadnego zdjęcia ;/


Pozdrawiam
_________________________________ Audi Quattro______________________________

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 30 sty 2012, 11:20

Zdejmujesz osłonę kierownicy i masz dostęp do przekaźników (jeśli dobrze pamiętam jego nr 385). Możesz jeszcze próbować go wyjąć od strony bezpieczników (trzeba uważać na ostre krawędzie, ale jest to wykonalne).
Zdejmij osłonę przekaźnika i sprawdź czy nie ma jakiejś ukruszonej nóżki (częste przypadki) i popraw luty, jeśli to wina przekaźnika powinno pomóc.

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 30 sty 2012, 11:55

grzemo pisze:Zdejmujesz osłonę kierownicy....

tzn która to część ?? ten plastik pod kierownica zupełnie czy od razu na kierownicy ? odkąd zaczynać zdejmowanie ? i w jaki sposób się to trzyma ? zatrzaski czy jakieś śrubki ?



sprawdzałem tam jak tylko mogłem podejść to nie mam kompletnie pojęcia jak ten plastik zdemontować są tylko dwie śrubki na dole na klucz 8 z góry jeszcze coś trzyma ale nie wiem co. z tego co patrzyłem przez te szpary jak tylko mogłem tam dojrzeć z latarką i od strony bezpieczników to były jakieś przekaźniki ale tego przekaźnika 385 nie było widać ;/

byłem u mechanika mówi że lepiej od razu sprawdzić czy dochodzi prąd do silnika dmuchawy to będzie wiadomo co z przekaźnikiem bo on stwierdził że najprawdopodobniej szczotki mogły się skoĂączyć.
_________________________________ Audi Quattro______________________________

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 01 lut 2012, 16:06

rozwikłałem w koĂącu tą zagadkę.... okazało się że spalił się opornik dmuchawy taki jakby czujnik albo coś co dyktowało prędkość obrotów z komputera klimatronika silnikowi dmuchawy.

wrzucam zdjęcie podglądowe z allegro bo moje mam zamontowane i zrobione na krótko żeby przez te kilka dni pojeździć.


Obrazek





zamówiłem używany oryginał z allegro taki właśnie jak na zdjęciu. myślę że będzie teraz działać elegancko bo to raczej taka część która nie powinna ulegać uszkodzeniu... w mojej to było już coś kombinowane jakby kiedyś jakież zwarcie poszło tam i się izolacja potopiła z kabelków.
_________________________________ Audi Quattro______________________________

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja