[ C5+LPG] nierowna praca na LPG i przerywanie przy ruszaniu
[ C5+LPG] nierowna praca na LPG i przerywanie przy ruszaniu
Witam,
Mam maly problem z a6 2000 2,4 v6 a dokladniej chodzi mi o instalacje gazowa (BRC), opis problemu:
Od momentu jak go kupilem (9 mc) to od czasu do czasu migaly diody stanu gazu, ( losowo sie wlaczalo miganie i wylaczalo) ale zadnych innych obiawow nie bylo. Od paru dni nie rowno chodzi na wolnych obrotach (wskazowka obrotomierza gryga tak o 1-2 mm) troche to niekomfortowe bo drgania przechodza na cala bude. Dodatkowo przy ruszaniu tak do 1800 obrotow poszarpuje ( tzn nieplynnie wchodzi na wyzsze obroty), takie odczucie mam jakby ktoras ze swiec nie dzialala i dodatkowo od czasu do czasu podczas jazdy miga pomaranczowa kontrolka silnika.
I teraz chyba najwazniejsze- na benzynie zero problemow wiec wydaje mi sie,ze na 99% to cos z gazem.
Moze jakas podpowiedz zanim sie wybiore do mechanika.
Z gory dzieki za podpowiedzi
Mam maly problem z a6 2000 2,4 v6 a dokladniej chodzi mi o instalacje gazowa (BRC), opis problemu:
Od momentu jak go kupilem (9 mc) to od czasu do czasu migaly diody stanu gazu, ( losowo sie wlaczalo miganie i wylaczalo) ale zadnych innych obiawow nie bylo. Od paru dni nie rowno chodzi na wolnych obrotach (wskazowka obrotomierza gryga tak o 1-2 mm) troche to niekomfortowe bo drgania przechodza na cala bude. Dodatkowo przy ruszaniu tak do 1800 obrotow poszarpuje ( tzn nieplynnie wchodzi na wyzsze obroty), takie odczucie mam jakby ktoras ze swiec nie dzialala i dodatkowo od czasu do czasu podczas jazdy miga pomaranczowa kontrolka silnika.
I teraz chyba najwazniejsze- na benzynie zero problemow wiec wydaje mi sie,ze na 99% to cos z gazem.
Moze jakas podpowiedz zanim sie wybiore do mechanika.
Z gory dzieki za podpowiedzi
- Piotrek KNB
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 57
- Rejestracja: 28 sty 2012, 12:47
- Lokalizacja: Kraków / Hereford
Hej
Ja swoją kupiłem 3 tygodnie temu, też z gazem (na się wszystkiego o niej uczę i zakochuję
) . Wydaje mi się że w pierwszej kolejności to coś nie tak z wtryskami gazu masz. Czy kupiłeś ją już z instalacją? Jeśli tak to kiedy były zmieniane filtry. Nie rozbierałem osobiście elektrozaworów ale to chyba raczej proste by je przeczyścić, może się któryś zabrudził i nie podaje
Ale na pewno zacznij od filtrów stary
Zakręć w butli zawór i powymieniaj wszystkie (wysokiego i niskiego ciśnienia)
No i nie palić niczego podczas roboty hehheh
Jeśli coś poprzekręcałem to sorki. Mam nadzieję że będzie dobrze.
Pozdrawiam
Ja swoją kupiłem 3 tygodnie temu, też z gazem (na się wszystkiego o niej uczę i zakochuję


Ale na pewno zacznij od filtrów stary

Zakręć w butli zawór i powymieniaj wszystkie (wysokiego i niskiego ciśnienia)
No i nie palić niczego podczas roboty hehheh

Jeśli coś poprzekręcałem to sorki. Mam nadzieję że będzie dobrze.
Pozdrawiam
Było 2.4 AML quattro avant 2000r (ale zostało w rodzinie)
Jest S6 4.2 AQJ, jeszcze 80tka Coupe B3 2.2Q czeka na renowację - wrażenia bezcenne
QUATTRO!!
Jest S6 4.2 AQJ, jeszcze 80tka Coupe B3 2.2Q czeka na renowację - wrażenia bezcenne
QUATTRO!!
hej, tak, kupilem ja juz z instalacja a filterki wymienialem jakis 4mc temu. znajomy mi podpowiada, ze to sa na 90% swiece, mowi, ze na pb moze normalnie chodzic a na gazie nie musi, czy moze ktos potwierdzic? w Vagu byl blad o losowym braku zaplonu (chyba jakos tak na polski), tylko nie wiem czy ten blad byl na gazie czy pb.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
- Piotrek KNB
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 57
- Rejestracja: 28 sty 2012, 12:47
- Lokalizacja: Kraków / Hereford
No to jak filtry pozmieniane masz, to tak jak kolega grzemo napisał - od świec trzeba zacząć. Przewodów na razie nie ruszaj, bo zazwyczaj dają znać o sobie gdy jest wilgotno (z tego co pamiętam ale mogę się mylić). Krok po kroku. Kup tylko porządne świece bo naprawdę warto 

Było 2.4 AML quattro avant 2000r (ale zostało w rodzinie)
Jest S6 4.2 AQJ, jeszcze 80tka Coupe B3 2.2Q czeka na renowację - wrażenia bezcenne
QUATTRO!!
Jest S6 4.2 AQJ, jeszcze 80tka Coupe B3 2.2Q czeka na renowację - wrażenia bezcenne
QUATTRO!!
Dzieki, za podpowiedzi, na we sprobuje je wymienic, tylko jeszcze pytanko, jaki jest dostep do swiec i jaki klucz bo wszystko pod plastykiem i nic nie widac. Acha i jeszcze jedno, mam reduktor brc 1500 i ponoc jest ciut za maly na ten motor, nie wiem czy to cos ma wspolniego ale przy polowie zbiornika jak depne powyzej 4500-5000 to zawsze sie przelacza na pb, za bardzo mi to nie przeszkadza, ale skoro juz tu temat mojej szosteczki poruszylem to tez chetnie bym odpowiedz uslyszal, moze zabrudzony reduktor????
Ps. jakie swiece polecacie? moze jakis symbol, firma?
Ps. jakie swiece polecacie? moze jakis symbol, firma?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Hmm, przekrecicgrzemo pisze:Reduktor do spokojnej jazdy wystarczy, co do przełączania to jeśli masz zbiornik w kole to może jest zamontowany do jazdy na wstecznym i wystarczy go przekręcić aby zawór był z przodu.
Co do świec kup jakie podaje katalog dla twojego motoru.

A klucz? stadard? czy jakis inny, bo sa mniejsze i wieksze .-=Rafal=- pisze:zdejmujesz boczne osłony silnika, te z napisem 5V i tam masz kable. Wyciągasz kable i masz świece jak na dłoni.Daro2832 pisze:jaki jest dostep do swiec
przerywanie
Moga to być świece lub cewki w mojej 6 c5 2,7 biturbo padły mi 2 cewki
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa