Witam.Przed dwoma dniami stałem się posiadaczem Audi a6 2.4 lpg Zavoli.
Auto kupiłem w komisie.Przy zakupie butla z gazem była pusta(brak możliwości sprawdzenia pracy auta na gazie). Auto sprowadzone,nieopłacone więc nie mogłem nawet podjechać na stacje żeby zatankować i sprawdzić.Facet zapewniał że chodzi na gazie.
Po kupnie,zatankowaniu okazało się że nie przełącza na gaz.Dzwoniłem już po różnych gazownikach i mówili że to jakiś przełącznik,drobnostka.
Wizytę u gazownika mam na jutro ale... w nowym wydaniu "Auto ÂŚwiat" piszą o instalacjach gazowych. Doczytałem się że parownik gazu podgrzewany jest płynem z układu chłodzenia silnika. W mojej A6 stan płynu(kolor czerwony) jest poniżej minimum więc może to jest przyczyną? Chodź z drugiej strony podczas jazdy na benzynie auto i tak dochodzi do 90stopni wiec wtedy powinno przełączyć.
Jak to jest z tym płynem? Można go dolewać? Czy konieczna jest wymiana płynu chłodzenia ?
Jest to mój pierwszy post więc z góry przepraszam jeśli dany temat już jest na forum lub umieściłem go w złym miejscu.[scroll][/scroll]
[ AML 2.4 165 KM] Problem sekwencji gazowej Zavoli w 2.4 165
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
gaz sekwecyjny nawet po nocy i w te najwieksze mrozy powinien (czsowo) przelaczyc sie po okolo 8-10 minut i to juz jest max instalacja musi wylapac okolo 30-40 st. C. i sama sie wlacza kolega wyzej moze miec racje jesli byla pusta butla moglo gdzies zlapac z wilgoci mroz i cos przymarzlo postaraj moze sie u kogos w garazu zostawic auto na noc i lookniesz rano co i jak, a jak przyjedziesz od gazowcow z diagnoza koniecznie sie nia podziel.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Only Audi..........
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Zgłoś sie do tego zakładu
http://www.dar-gaz.net/
Jest to użytkownik roboform550 z www.lpg-forum.pl
Zna się na rzeczy więc zaoszczędzisz czasu na jeżdżenie od gazownika do gazownika.
Jeśli bedziesz miał później jakieś problemy na gazie z silnikiem AML to wal tu na forum.
http://www.dar-gaz.net/
Jest to użytkownik roboform550 z www.lpg-forum.pl
Zna się na rzeczy więc zaoszczędzisz czasu na jeżdżenie od gazownika do gazownika.
Jeśli bedziesz miał później jakieś problemy na gazie z silnikiem AML to wal tu na forum.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
No i własnie wróciłem od gazownika... Masakra ogólnie. Podłączył do kompa i w sumie doszedł że wina reduktora. Do reduktora gaz dochodzi a z niego już nie wychodzi
Podczas odkręcania koleś wyrwał mi jakieś kolanko od płynu chłodzącego wchodzącego gdzieś do układu chłodzenia w silniku.Płyn wystrzelił na ziemię. Następnie urwał wężyk wchodzący do zbiornika płynu
Po wyciągnięciu reduktora stwierdził że reduktor był zapchany ale nie na tyle żeby było to przyczyną. Stwierdził że to wina tego elektrozaworu na tym reduktorze...Auto zostało u niego a ja po 2 godzinach czekania zostałem odesłany do domu...
A wy jak myślicie?? Czy ten zawór może być przyczyną ?



A wy jak myślicie?? Czy ten zawór może być przyczyną ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze