Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AEB 1.8 150 KM] Audi a6 c5 98 silnik 1.8t 150ps AEB dziwny

Silniki benzynowe
ArKos72

Post autor: ArKos72 » 29 sty 2012, 07:36

de_gie pisze: przebieg mam 237 tys
Nie. Tyle to ci pokazuje licznik... Weź sobie poprawkę na kombinatorów.
de_gie pisze:co to za srodek do czyszczenia tego szlamu? jak sie nazywa
Na przykład Motul engine cleaner.
http://www.sklep-motocyklowy.com.pl/mot ... -3248.html

de_gie
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 01 lis 2010, 12:53
Lokalizacja: Konin

Post autor: de_gie » 30 sty 2012, 12:43

no dzwiek disla jest slyszalny szczegolnie na wolnych na wyzszych napewno tez jest tylko wiatr od predkosci tlumi i nie slychac...czy jest taka mozliwosc ze latem na plusowych temperaturach przejdzie czy co musze zrobic jakies hydrozawory kupic czy zawory nieznam sie zbytnio i w przyblizeniu taki remoncik? o i czy tak jak mi tak chodzi jak diselek czy moge jezdzic czy cos mi zaraz sie urwie itp?

gepard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 79
Rejestracja: 25 sty 2012, 21:01
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: gepard » 01 lut 2012, 10:05

Sprawdź u jakiegoś mechanika ciśnienie oleju na zewnętrznym manometrze jaka powinna być wartość to nie wiem poczytaj na forum chyba że ktoś napisze. Wiem że jak za niska to ten klekot będzie spowodowany słabym smarowaniem góry silnika. Słabe smarowanie w tym silniku może spowodować uszkodzenie turbiny wiec lepiej nie lekceważ tego.

kierolbn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 22 cze 2014, 03:23
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kierolbn » 04 sie 2014, 06:35

miałem to samo w moim 1.8t z 2000 r. Wizyta u mechanika i spora lista rzeczy do wymiany. Po pierwsze popychacze hydrauliczne i napinacz łańcucha rozrządu, do tego filtry oleju i powietrza + nowy olej , dodatkowo musiałem wymienić uszczelki pokrywy i wałków rozrządu. Wyczyszczony został układ olejowy. Mechanik przykazał zrobić 2 tys km , zalać Liqui Moly engine flush i ponownie wymienić filtry i olej. W tym momencie problem całkowicie zniknął. Niestety taka przyjemność kosztowała mnie 2200 pln ( 1700 pln części oraz 500 robocizna ). Zamierzam docelowo zalać go syntetycznym Motulem 15 w 40 .
pozdrawiam
Łukasz

Schiller_Polska
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 768
Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Schiller_Polska » 05 sie 2014, 05:53

Mam nadzieje ze sie pomyliles i chciales napisac 5W-40 bo 15 to olej mineralny?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja