Potwierdzam ze jak c6 jest nie zamkniete pobiera duzo wiecej pradu jak auto zamkniemy.Nie wiem czemu jak zostawie nie zamkniete po jakims czasie ok 2 godzianch mam komunikat o slabym aku i na mmi 10% poziom naladowania aku,pozniej jak troche pojezdze i aku sie doladuje do 100% i jak auto zamkne na noc to rano mam wszystko ok.szczerba2 pisze:JeSli auto stoi nie zamknięte -mowa o a6c6- to pamiętam że gdzieś w ssp czytałem że pobór prądu jest większy gdyż niektóre systemy są w trybie czuwania, jeśji auto jest zamknięte pobór spada gdyż systamy przechodzą po jakimś czasie w tryb calkowitego uspienia. Sytuacje- opisaną- osobiście weryfikowałem na mercu w211 3,2 cdi tiptr. 2006rok i stwierdziłem że system zużywa wiecej prądu w trybie czuwania -alarm nieuzbrojony -systemy bas, abs, comfort cały czas były aktywne chodż jest to niewidoczna dla użytkownika . Trzeba to zweryfikować jak jest w c6.
[ A6 C6 ] Pobór prądu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 50
- Rejestracja: 23 cze 2011, 16:56
- Imię: Damian
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 TDI 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1099
- Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2003
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.
kurde te zera trzeba zweryfikować bo 0,06 A to 10 razy mniej od 0,6A ale pomimo to ubytek nawet na poziomie 0,1 Ampera nie doprowadzi do rozładowania w ciągu 10-15 godzin aku 110 amperowego. Takie 110 a aku musialo by być pod stałym obciążeniem 0,1 A przez 1100(jeden tysiąc sto) roboczogodzin co daje wynik ok 46 dni stałego obciążenia
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1099
- Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2003
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.
ArabaT pisze:zaba1978,
To i tak z tym poborem jest cos nie bardzo, mi po 3h (3*1h cykl) dzialajacego ogrzewania (drzemka w drodze) wychodzi troche wiecej niz 50% stanu akumulatora.
Ale to 50% wskazuje Ci mmi ? I zauważ że auta wyposażone w webasto ori podczas jego cyklu pracy maja inna charakterystyke rozporządzania energia . Modół mocy ogranicza działanie innych elementów a w skrajnych wypadkach nawet je wyłącza w celu zapewnienia dostatku energi potrzebnej na póżniejsze uruchomienie silnika- potrafi wyłączyc równiez webasto inform€jąc o tym -komunikat
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.
Tak w mmi,
a skad ta inf? chcesz powiedziec, ze jak mam piecyk to mi odlacza cos wiecej niz w aucie bez piecyka? Wątpie.szczerba2 pisze:wyposażone w webasto ori podczas jego cyklu pracy maja inna charakterystyke rozporządzania energia
To tez chyba maja wszyscy, bo nie tylko piecyk odcina, np. radio.szczerba2 pisze:Modół mocy ogranicza działanie innych elementów a w skrajnych wypadkach nawet je wyłącza w celu zapewnienia dostatku energi potrzebnej na póżniejsze uruchomienie silnika
MB-S600Coupe - kryzys wieku średniego przyszedł jakoś wcześniej.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1099
- Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2003
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.
Tak dokladnie ori webasto jest po to wkodowane w getweya i modol mocy inaczej wysterowuje inne stery.Tak modol mocy jest standardem w c6 i on zarzadza energia w aucie poczytaj w ssp. Podobnie jest w fordzie mondeo tam modol mocy GEM potrafi wszystko co zbedne wylaczyc aby zaopatrzyc ECM w wystarczajacy prad. Sam tego doswiadczylem w powrocie z ÂŁeby gdy w nocy na obwodnicy trojmiasta rozleciał sie alternator. Na aku wrociłem do Ostrowca- 550 km. Modół wyłączył nawet nawiewy szyby i central zamek.
Ps.. Wyłącza ci wtedy gdy spadnie napiecie poniżej określonego stanu poniżej którego nie bedzie mozliwe uruchomienie silnika , ty mozesz nawet o tym nie wiedzieć , jedynie pojawi sie info na fisie lub mmi/3 minuty do uruchomienia@
/
znalazłem kilka ciekawostek (kolejność zdjęć od dołu)-
-akaumlator ssp
Ps.. Wyłącza ci wtedy gdy spadnie napiecie poniżej określonego stanu poniżej którego nie bedzie mozliwe uruchomienie silnika , ty mozesz nawet o tym nie wiedzieć , jedynie pojawi sie info na fisie lub mmi/3 minuty do uruchomienia@
/
znalazłem kilka ciekawostek (kolejność zdjęć od dołu)-
-akaumlator ssp
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1157
- Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
- Imię: Ryszard
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowa Ruda
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 50
- Rejestracja: 23 cze 2011, 16:56
- Imię: Damian
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 TDI 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Jednak dobrze pisalem.Prad bardzo dobry.A po jakim czasie bylo zmierzone??Tzn np po 10 minutach od zamkniecia auta??camelllcamelll pisze:Witam
Dzisiaj pojechałem do warsztatu który zajmuje się tylko elektroniką i mi pomierzyli pobór prądu wygląda to tak / pomiar wykonany 3-krotnie /
1. auto zgaszone i pozamykane bez centr. zamka - 0,05 A
2. jw. lecz zamknięte na centr. zamek - 0,03 A
Pozdr