Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C6 ] Pobór prądu

Elektryka
zaba1978
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 23 cze 2011, 16:56
Imię: Damian
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 TDI 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą

Post autor: zaba1978 » 28 sty 2012, 15:12

szczerba2 pisze:JeSli auto stoi nie zamknięte -mowa o a6c6- to pamiętam że gdzieś w ssp czytałem że pobór prądu jest większy gdyż niektóre systemy są w trybie czuwania, jeśji auto jest zamknięte pobór spada gdyż systamy przechodzą po jakimś czasie w tryb calkowitego uspienia. Sytuacje- opisaną- osobiście weryfikowałem na mercu w211 3,2 cdi tiptr. 2006rok i stwierdziłem że system zużywa wiecej prądu w trybie czuwania -alarm nieuzbrojony -systemy bas, abs, comfort cały czas były aktywne chodż jest to niewidoczna dla użytkownika . Trzeba to zweryfikować jak jest w c6.
Potwierdzam ze jak c6 jest nie zamkniete pobiera duzo wiecej pradu jak auto zamkniemy.Nie wiem czemu jak zostawie nie zamkniete po jakims czasie ok 2 godzianch mam komunikat o slabym aku i na mmi 10% poziom naladowania aku,pozniej jak troche pojezdze i aku sie doladuje do 100% i jak auto zamkne na noc to rano mam wszystko ok.

zaba1978
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 23 cze 2011, 16:56
Imię: Damian
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 TDI 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą

Post autor: zaba1978 » 28 sty 2012, 15:14

camelllcamelll pisze:Witam
szczerba2 pisze:"fura ,skóra i komóra"
Mnie już takie coś nie jara - ale do rzeczy
byłem u elektryka i zmierzył pobór prądu jak auto stoi ,, 0,6 A '' , tzn że jest OK .

Pozdr
Jak dla mnie 0,6 jest troche za duzo ma byc max 0,06.

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 28 sty 2012, 15:41

kurde te zera trzeba zweryfikować bo 0,06 A to 10 razy mniej od 0,6A ale pomimo to ubytek nawet na poziomie 0,1 Ampera nie doprowadzi do rozładowania w ciągu 10-15 godzin aku 110 amperowego. Takie 110 a aku musialo by być pod stałym obciążeniem 0,1 A przez 1100(jeden tysiąc sto) roboczogodzin co daje wynik ok 46 dni stałego obciążenia
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 28 sty 2012, 15:52

no wlasnie,z tego co wyczytalem na motor talk de to prawidlowy pobor(jesli nie ma jakis dokladanych gadzetow)w naszych autkach powinien byc w przedziale 00,2 do 00,4 ampka

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 28 sty 2012, 16:03

czyli potwierdzamy że prawidłowy pobór prądu wynosi od 0,2 (dwie dziesiąte) do 0,6 (sześć dziesiątych) w skrajnych wypadkach (wyposażenie opcjonalne) acha dodam iż przy wersji z pneumatyką moze dojśc do 0,9 A
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.

zaba1978
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 23 cze 2011, 16:56
Imię: Damian
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 TDI 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą

Post autor: zaba1978 » 28 sty 2012, 17:42

Panowie prawidlowy jest od 0,02 do 0,06 max.Ten zakres 0,2 do 0,6 jest za duzy pobor pradu

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 29 sty 2012, 00:48

E no bez jaj dwie setki amperato dioda alarmu w drzwiach pobiera
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.

ArabaT
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 96
Rejestracja: 24 lis 2009, 23:27
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: ArabaT » 29 sty 2012, 06:06

zaba1978,
To i tak z tym poborem jest cos nie bardzo, mi po 3h (3*1h cykl) dzialajacego ogrzewania (drzemka w drodze) wychodzi troche wiecej niz 50% stanu akumulatora.
MB-S600Coupe - kryzys wieku średniego przyszedł jakoś wcześniej.

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 29 sty 2012, 14:35

ArabaT pisze:zaba1978,
To i tak z tym poborem jest cos nie bardzo, mi po 3h (3*1h cykl) dzialajacego ogrzewania (drzemka w drodze) wychodzi troche wiecej niz 50% stanu akumulatora.

Ale to 50% wskazuje Ci mmi ? I zauważ że auta wyposażone w webasto ori podczas jego cyklu pracy maja inna charakterystyke rozporządzania energia . Modół mocy ogranicza działanie innych elementów a w skrajnych wypadkach nawet je wyłącza w celu zapewnienia dostatku energi potrzebnej na póżniejsze uruchomienie silnika- potrafi wyłączyc równiez webasto inform€jąc o tym -komunikat
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.

ArabaT
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 96
Rejestracja: 24 lis 2009, 23:27
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: ArabaT » 29 sty 2012, 21:11

Tak w mmi,
szczerba2 pisze:wyposażone w webasto ori podczas jego cyklu pracy maja inna charakterystyke rozporządzania energia
a skad ta inf? chcesz powiedziec, ze jak mam piecyk to mi odlacza cos wiecej niz w aucie bez piecyka? Wątpie.
szczerba2 pisze:Modół mocy ogranicza działanie innych elementów a w skrajnych wypadkach nawet je wyłącza w celu zapewnienia dostatku energi potrzebnej na póżniejsze uruchomienie silnika
To tez chyba maja wszyscy, bo nie tylko piecyk odcina, np. radio.
MB-S600Coupe - kryzys wieku średniego przyszedł jakoś wcześniej.

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 29 sty 2012, 22:23

Tak dokladnie ori webasto jest po to wkodowane w getweya i modol mocy inaczej wysterowuje inne stery.Tak modol mocy jest standardem w c6 i on zarzadza energia w aucie poczytaj w ssp. Podobnie jest w fordzie mondeo tam modol mocy GEM potrafi wszystko co zbedne wylaczyc aby zaopatrzyc ECM w wystarczajacy prad. Sam tego doswiadczylem w powrocie z ÂŁeby gdy w nocy na obwodnicy trojmiasta rozleciał sie alternator. Na aku wrociłem do Ostrowca- 550 km. Modół wyłączył nawet nawiewy szyby i central zamek.
Ps.. Wyłącza ci wtedy gdy spadnie napiecie poniżej określonego stanu poniżej którego nie bedzie mozliwe uruchomienie silnika , ty mozesz nawet o tym nie wiedzieć , jedynie pojawi sie info na fisie lub mmi/3 minuty do uruchomienia@
/
znalazłem kilka ciekawostek (kolejność zdjęć od dołu)-

-akaumlator ssp
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

camelllcamelll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1157
Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
Imię: Ryszard
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: camelllcamelll » 31 sty 2012, 10:06

Witam

Dzisiaj pojechałem do warsztatu który zajmuje się tylko elektroniką i mi pomierzyli pobór prądu wygląda to tak / pomiar wykonany 3-krotnie /

1. auto zgaszone i pozamykane bez centr. zamka - 0,05 A
2. jw. lecz zamknięte na centr. zamek - 0,03 A

Pozdr

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 31 sty 2012, 11:40

to masz super ja u siebie musze też sprawdzić
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.

zaba1978
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 23 cze 2011, 16:56
Imię: Damian
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 TDI 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą

Post autor: zaba1978 » 31 sty 2012, 14:33

camelllcamelll pisze:Witam

Dzisiaj pojechałem do warsztatu który zajmuje się tylko elektroniką i mi pomierzyli pobór prądu wygląda to tak / pomiar wykonany 3-krotnie /

1. auto zgaszone i pozamykane bez centr. zamka - 0,05 A
2. jw. lecz zamknięte na centr. zamek - 0,03 A

Pozdr
Jednak dobrze pisalem.Prad bardzo dobry.A po jakim czasie bylo zmierzone??Tzn np po 10 minutach od zamkniecia auta??

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 31 sty 2012, 15:25

zaba1978, tak to ja sie walnąłem z zerami tylko dziwi mnie dlaczego helmuty walą takie byki w ssp dla serwisu . SZOK>
Przecierz 100mA to 0,1 Ampera
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja