Witam.
Od pewnego czasu borykam się z problemem, mianowicie auto wkręca się do 3tyś obrotów bardzo wolno(brak mocy), i na tej cyfrze staje, po zdjęciu nogi z gazu i natychmiastowym wciśnięciu "do dechy" auto po głośnym świście odzyskuje wigor i jedzie normalnie jak na 150km przystało przy czym przy zmianie na każdy kolejny bieg słychać świst. Po zaprzestaniu "szarżowania" znów wraca wszystko do poprzedniego stanu, czyli leci powoli do 3tyś obrotów.
Co to może być według was? dodam ze przepływomierz nowy dolot szczelny a turbo po regeneracji, świst słychać od strony pasażera
[ AKN 2.5 150 KM] Pompa, wtryski czy co innego ?
hmmm mowisz ze dolot szczelny a sprawdzales moze lacznik gumowy powrotny z intercoolera do turbo?? swist calkiem piekny sie wydobywa jak on jest przerwany
u mnie byl rozwalony i na pierwszy rzut oka byl w porzadku ale po sciagnieciu okazalo sie ze jest przerwany gdyz jeden z mechanikow zle go zamontowal a mianowicie (swoja droga juz byl stary i miekki a to guma wzmacniana) pierw nalozyl go na turbo a pozniej probowal go wcisnac na rure metalowa ktora miala ostre krawedzie nadcinajac go
o to ten lacznik
![Obrazek]()

o to ten lacznik
audi sie nie psuje! audi sie zuzywa!!
IAM - 187,43 g/s![]:-> ]:->](https://a6klub.pl/images/smilies/diabelek.gif)
IAM - 187,43 g/s
![]:-> ]:->](https://a6klub.pl/images/smilies/diabelek.gif)
niestety to też sprawdziłem.. guma twarda i nie popękana. Dolot wymontowałem w całości tzn został tylko cooler.. wszystko wygląda dobrze, żadna guma nie jest sparciała czy poprzerywana, cybandy na łączeniu gumy z metalem dobrze dokręcone.. Ręce opadają. Byłem u mechanika i stwierdził ze to przepływka, kupiłem wymieniłem i dalej to samo.. pojechałem do innego stwierdził ze przepływka jest z innego modelu... pojechałem do kumpla który ma ten sam silnik.. podmieniłem i moje auto dalej muli strasznie a jego śmiga bez zarzutu. N75 wymieniony. na VAG-u brak błędów związanych z silnikiem.
hmmmm przeplywke da sie latwo sprawdzic bo jak masz manuala to wystarczy ja odpiac i sprawdzic czy jest roznica ... no to teraz przydaloby sie zrobic logi i pewnie od tego trzeba bedzie zaczac i to bez apelacyjnie
jeszcze mozna sprawdzic elektrozawory a raczej przewody podcisnienia
jeszcze mozna sprawdzic elektrozawory a raczej przewody podcisnienia
audi sie nie psuje! audi sie zuzywa!!
IAM - 187,43 g/s![]:-> ]:->](https://a6klub.pl/images/smilies/diabelek.gif)
IAM - 187,43 g/s
![]:-> ]:->](https://a6klub.pl/images/smilies/diabelek.gif)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 28 sty 2012, 09:11
- Lokalizacja: Lubelskie
Witam ja mam ponowny problem tylko u mnie zaczęło się od tego ze zatankowałem paliwo z własnej prywatnej beczki i z syfem ruszyłem w trasę i potem nie mogłem odpalić samochodu w filtrze brud sie przelewał , wymieniłem filtr śwerze paliwko zalałem i niema siły po miesicie to kreci się normalnie ma jakieś tam przyspieszenie jest w mare ok, ale jak wyjeżdżam na trasę to powyżej 2 tyś niemego złapać i tez samochód niema siły nie wiem co robić, przewód od baku do filtra jest czysty turbina regenerowana rok temu wstawiona to samo przepływa wymieniona nowa. POMOCY