[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?
- M1A1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 166
- Rejestracja: 02 wrz 2011, 08:50
- Imię: Marian
- Rocznik: 2003
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Okolice Giżycka
- Kontakt:
Z tego co wyczytałem tutaj to trzeci wtrysk Ci szwankuje wartość w drugim polu 14 wygląda jakby ten wtrysk był zapieczony bo dolewa paliwka ,reszta wtrysków ok.
Jeśli się mylę to niech ktoś mnie poprawi.
Wypowiedzi tutaj odnoszą się do lejących wtrysków
-45 w pierwszym polu i -15 w drugim nie wie jak to się ma do zapieczonych?
Pozdrawiam
Jeśli się mylę to niech ktoś mnie poprawi.
Wypowiedzi tutaj odnoszą się do lejących wtrysków
-45 w pierwszym polu i -15 w drugim nie wie jak to się ma do zapieczonych?
Pozdrawiam
Wykonane
-lampy przednie LED wykonane 17.11.2012, APS plus, ledy całego auta+tablica, AMI, Polskie menu
-lampy przednie LED wykonane 17.11.2012, APS plus, ledy całego auta+tablica, AMI, Polskie menu
Ryzykujesz, kupisz a co będzie jak sterownik nie przyjmie kodowania nowego numeru wtryskiwacza ?Przemcio pisze:M1A1, jak mnie ktos nie uprzedzi do jutra to dam Ci nr komóry bo mam na PL komórce która została w Aucie
A co myślicie na temat tego ogłoszenia kolo sprzedaje tego troche http://www.ebay.de/itm/Audi-A4-A5-A6-A8 ... 507wt_1401
Widać że wymieniaja sie na wszystkie typy?
dupa

Audi A6C6 wtryski
Witam.
Podepne się do tematu wtrysków i proszę o opinie,w moim aucie zaczęło przybywać oleju i też czasami na ciepłym silniku przycinał się przy rozruchu .Pojechałem na diagnostyke i oczywiście otrzymałem diagnoze wymiany wtrysków,a według wartości -45 ms -15 ms które tu na forum przeczytałem; moje wtryski nie przekraczają tych parametrów.
wartości pomiaru
grupa wskazaĂą 72
-28 ms
-8 ms
0 ms
grupa wskazaĂą 73
6 ms
14 ms
8 ms
grupa wskazaĂą 74
-4 ms
-2 ms
0 ms
grupa wskazaĂą 75
-22 ms
-14 ms
0 ms
grupa wskazaĂą 76
12 ms
24 ms
14 ms
grupa wskazaĂą 77
-30 ms
-4 ms
0 ms
Podepne się do tematu wtrysków i proszę o opinie,w moim aucie zaczęło przybywać oleju i też czasami na ciepłym silniku przycinał się przy rozruchu .Pojechałem na diagnostyke i oczywiście otrzymałem diagnoze wymiany wtrysków,a według wartości -45 ms -15 ms które tu na forum przeczytałem; moje wtryski nie przekraczają tych parametrów.
wartości pomiaru
grupa wskazaĂą 72
-28 ms
-8 ms
0 ms
grupa wskazaĂą 73
6 ms
14 ms
8 ms
grupa wskazaĂą 74
-4 ms
-2 ms
0 ms
grupa wskazaĂą 75
-22 ms
-14 ms
0 ms
grupa wskazaĂą 76
12 ms
24 ms
14 ms
grupa wskazaĂą 77
-30 ms
-4 ms
0 ms
Ostatnio zmieniony 10 mar 2012, 20:40 przez zpl27, łącznie zmieniany 1 raz.
Nowe sa zalane ropa zoabcz jak je kupujesz ze maja rope w srodku!
Zakupilem wtryski uzywane i zoabcz co sie dzialo z EGRem po odpaleniu silnika
Do tego auto jechalo dziwnie, trudno mi to opisac. Ale nawet spytaj osobe co zajmuje sie wtryskami to powie dokladnie o co chodzi z tymi uzywanymi.
A co do korekt to powiem tak:
Jak na wtyskach zaczynaja sie pojawiac dziwne liczby -28 itd to nienalezy wymieniac tylko 1 danego wtrysku tylko wymienia sie wtryski kompletami czyli 6 szt. taka nota jest nawet w ELSie. Jesli cos sie dzieje nie tak to komputer zaczyna regulowac dawki paliwach na poszczegolnych cylindrach. Minusowa dawka na danym cylindrze nie musi byc spowodowana tylko i wylacznie stanem wtryskiwacza. Na korekte maja wplyw
:
Wtrsykiwacz
Temperatura na dworze
Stan silnika ( szczelnosc na kazdym cylindrze)
I inne rzeczy.
Nie chce sie wymadrzac ale temat ten doglebnie przerobilem i osobiscie wymienialem wtryski i rozbieralem silnik
Zakupilem wtryski uzywane i zoabcz co sie dzialo z EGRem po odpaleniu silnika
Do tego auto jechalo dziwnie, trudno mi to opisac. Ale nawet spytaj osobe co zajmuje sie wtryskami to powie dokladnie o co chodzi z tymi uzywanymi.
A co do korekt to powiem tak:
Jak na wtyskach zaczynaja sie pojawiac dziwne liczby -28 itd to nienalezy wymieniac tylko 1 danego wtrysku tylko wymienia sie wtryski kompletami czyli 6 szt. taka nota jest nawet w ELSie. Jesli cos sie dzieje nie tak to komputer zaczyna regulowac dawki paliwach na poszczegolnych cylindrach. Minusowa dawka na danym cylindrze nie musi byc spowodowana tylko i wylacznie stanem wtryskiwacza. Na korekte maja wplyw
:
Wtrsykiwacz
Temperatura na dworze
Stan silnika ( szczelnosc na kazdym cylindrze)
I inne rzeczy.
Nie chce sie wymadrzac ale temat ten doglebnie przerobilem i osobiscie wymienialem wtryski i rozbieralem silnik
Byłem w serwisie volkswagena ,cenę za jeden wtrysk usłyszałem ponad 2000 tyś.A czy ktoś próbował regenerować tego rodzaju wtryski.Szukam w miarę możliwości taniej naprawy auta aby rozkoszować się jazdą .
Ostatnio zmieniony 10 mar 2012, 20:46 przez zpl27, łącznie zmieniany 1 raz.