[ A6 C6] prowadzi sie jak trup !
NO tak . walony prawy przód i saneczki trochę się cofnęły . teraz chcą 8 stówek za wystrzelanie laserowo co jest krzywe . Prawdopodobnie dwie śruby trzymające sanki sa zgięte co skłania do myśleni że mógł by strzał . * stówek za pomiary i pewnie z N tysięcy za doprowadzenie tego do stanu używalności . Ciekawe jest to że pojechałem do serwisu po to aby dokładnie sprawdzili mi przekładnię a oni stwierdziliże nawet nie ma co na nią patrzeć skoro śróby są krzywe . Dziwne że geometria wychodzi na przedniej osi elegancko skoro jest jakis problem . wzięli 3 stówki i dalej nic nie wiem . czy ktoś z was ma taką sytuację że skręca kołami maksymalnie w którąć stronę ( maks skręt ) i dodając lekko gazu kirownica pozostaje w położeniu maksymalnego skrętu ? . Nawet jeśli jedno z kół jest lekko cofnięte to i tak musi zadziałać siła odśrodkowa i coś odepchnąć . Jeszcze jakby mnie ściągało na prawą stronę to może bym uwierzył ale jak puszczę kierę to auto płynnie i równiótko śmiga prosto . prowadzi się po drodze całkowicie normalnie . Najgorsze jest to że nie mam mozliwości przejechać się inną audi żeby sprawdzić jak się one zachowuje .
Kalifas
Jeszcze jedna sprawa . Kiedy silnik się zagrzeje przy małej prędkości wspomaganie działa znacznie ciężej i coś skrzypi jakby ocierała się jakaś guma o gumę czy cuś . MOże servotronik się zacina i coś wysiada . Czyw każdej C6 jest servotronic czy tylko w wybranych modelach ktoś wie ? czytałem że servotronic też odpowiada za powrót kierownicy do jazdy na wprost a jeżeli to ten problem to znaczy że trzeba przekładnię wymienić
Kalifas
Kalifas, jeśli masz servo a napewno masz, to kierownica chodzi lżej na postoju, małych prędkościach a ciężej przy większych... jeśli odczuwasz taką zależność, to napewno masz servo... To ocieranie to częsta przypadłość u niektórych jak czytałem... podobno smar silikonowy (ale nie WD40) załatwiają sprawę...
Ostatnio zmieniony 22 sty 2012, 14:50 przez 0x4B25A, łącznie zmieniany 1 raz.
Wiem wiem . sprawdzali mi punkty karoseri i delikatnie jest prawy tył krzywy . przekładnia jest prosta . Przód idealnie ustawiony komputerowo tył kilka minut poza zbieżnością jakieś 15 minut to bardzo niewiele . nie ma to wpływu raczej na zachowanie auta . jutro jadę kombinować z oponami bo może to oppny jak kolega napisał . Jezlei nie to to olewam temat i jeżdżę tak jak jest bo wpadam w jakąs obsesję zwłaszcza że znajomi mówili mi że tak się tymi autami jeździ z servotronikiem
Kalifas