[ A6 C6] timer webasto
[ A6 C6] timer webasto
witam.mam problem z ustawieniem timera do webasto w a6 c6.Godzina ustawia się prawidłowo,natomiast data samoczynnie przeskakuje o rok do przodu,czyli webasto włączy się o danej godzinie,dniu i miesiącu ale w przyszłym roku tj.w 2013.Nie wiem czy mam jakąś usterkę czy po prostu źle to ustawiam.
Proszę o wskazówki,pozdrawiam
Proszę o wskazówki,pozdrawiam
ustawiam z poziomu MMi,to jest w ustawieniach AC,mam tam timer 1,2 i 3 w każdym dzieje się to samo.Pomimo że data i czas w zegarze auta jest prawidłowa,w timerze jest o rok do przodu.Ustawię dokładny czas i datę włączenia webasto i po zatwierdzeniu ustawieĂą wszystko jest dobrze oprócz roku który wskazuje 2013.szczerba2 pisze:Ale ustawiasz to z poziomu mmi Czy masz dodatkowy wyświetlacz
skoro gadamy o ogrzewaniu,to mam jeszcze jedną zagadkę...nie wiem co jest ale czasem auto za mocno grzeje,ściągam temperaturę niemal do koĂąca w kierunku chłodzenia a nadal jest gorąco,tylko ze środkowych nadmuchów daje zimne powietrze a pozostałe grzeją,po czym następnego dnia wszystko działa bez zarzutu.(???)i tak na zmianę,raz dobrze działa,raz źle.szczerba2 pisze:to pozostaje podpiąć vcds /vas i sprawdzić ster weba. sprawdzić w blokach datę i to samo w klimie. Masz instrukcje po pl. Jak nie daj meila na pw to wyśle.
ps.
Rozumie ze wklepujesz 2012 to wyskakuje 2013 --tak ? a spróbuj wbić 2011 to powinno wskoczyć 2012....hmm?
Nie kumam tego,wcześniej miałem znacznie taĂąszego passata z jednostrefowym klimatronikiem i tam wszystko działało jak trzeba.Zaczynam mieć wątpliwości czy aby audi nie przereklamowało swojego auta...za dużo zagadek jak na ten standard i cenę
pozdrawiam.
Witam.Mam problem z webasto. Włączam z pilota,wszystko niby zaczyna działać,pod maską słychać delikatne "buczenie",początkowo wydobywa się trochę dymu,włącza się panel klimy,tylko że... z nadmuchów wydobywa się zimne powietrze Szyby zaparowane i ... zimno .Nie wiem do końca jak to działa i co należy sprawdzić.
Proszę o jakąś podpowiedź.
Pozdrawiam.
Proszę o jakąś podpowiedź.
Pozdrawiam.
Ok,dzięki.Sprawdzę to.Pozdroszczerba2 pisze:musisz sprawdzic czy piecyk wogóle grzeje płyn.odpal go i sprawdź ciepłote weży pod maską na podszybiu
[ Dodano: 2012-12-10, 16:11 ]
Cześć,sprawdzałem te węże ale nic...wszystko zimne,odmroziło mi tylko fragment błotnika (tam chyba znajduje się ten piecyk).Webasto działało 45 min i jak zwykle,zaparowały szyby i nic więcej.szczerba2 pisze:musisz sprawdzic czy piecyk wogóle grzeje płyn.odpal go i sprawdź ciepłote weży pod maską na podszybiu
Nie wiem dokładnie jak to działa ale wiem,że nie działa jak trzeba.
Poza tym,mam chyba coś nie tak z układem chłodzenia.Ubywa płynu chłodniczego,po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów,mam niski poziom płynu,kiedy odkręcę korek ze zbiorniczka wyrównawczego,najpierw uchodzi spore ciśnienie powietrza,później wraca płyn wraz z bąblami powietrza a następnie zaś spada poziom płynu
Proszę o jakieś info.
Pozdrawiam
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Olej webasto, zrób porządek z układem chłodzenia, bo nie działające webasto będzie małym problemem, po przegrzaniu głowictomek414 pisze:Ok,dzięki.Sprawdzę to.Pozdroszczerba2 pisze:musisz sprawdzic czy piecyk wogóle grzeje płyn.odpal go i sprawdź ciepłote weży pod maską na podszybiu
[ Dodano: 2012-12-10, 16:11 ]Cześć,sprawdzałem te węże ale nic...wszystko zimne,odmroziło mi tylko fragment błotnika (tam chyba znajduje się ten piecyk).Webasto działało 45 min i jak zwykle,zaparowały szyby i nic więcej.szczerba2 pisze:musisz sprawdzic czy piecyk wogóle grzeje płyn.odpal go i sprawdź ciepłote weży pod maską na podszybiu
Nie wiem dokładnie jak to działa ale wiem,że nie działa jak trzeba.
Poza tym,mam chyba coś nie tak z układem chłodzenia.Ubywa płynu chłodniczego,po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów,mam niski poziom płynu,kiedy odkręcę korek ze zbiorniczka wyrównawczego,najpierw uchodzi spore ciśnienie powietrza,później wraca płyn wraz z bąblami powietrza a następnie zaś spada poziom płynu
Proszę o jakieś info.
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1099
- Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.
widze że nie znasz zasady i budowy piecyka. Co to ma wspólnego ? Proste wspólny obieg. Jak piec zaczyna niby odpalać wytwarza w komorze jakieś ciśnienie wtłaczając przez niby nieszczelność gazy w układ wodny. Analog to jak motor pracuje wtłacza do komory piecyka wode dlatego piec poźniej nie odpala. A zrobisz jak uwaźasz. Pytają to podpowiadam.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga