Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ ASN 3.0 220 KM] Problem po wymianie rozrządu

Silniki benzynowe
Snajperboss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 134
Rejestracja: 01 paź 2010, 13:15
Lokalizacja: Rybnik

[ ASN 3.0 220 KM] Problem po wymianie rozrządu

Post autor: Snajperboss » 16 sty 2012, 22:29

Witam w sobotę wymieniłem rozrząd wszystkie części oryginalne pasek i pompa kupione w serwisie. Wymianę robił dobry znajomy mechanik. I mam problem chyba wyje mi pasek rozrządu. Jest to możliwe żeby oryginalny pasek od audi wył?? Miał ktoś może takie coś??
Ostatnio zmieniony 19 sty 2012, 16:29 przez Snajperboss, łącznie zmieniany 1 raz.

piecka9
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 81
Rejestracja: 29 maja 2010, 10:51
Lokalizacja: podlasie

Post autor: piecka9 » 16 sty 2012, 22:48

pasek raczej nie wyje szybciej jakaś rolka lub pompa wody

Kamilvti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 287
Rejestracja: 30 lip 2010, 18:03
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Kamilvti » 16 sty 2012, 22:53

pasek moze wyc widocznie zabardzo naciagnol ale po 10 tys km przejdzie.
Jesli pomoglem wcisnij Pomógł :)

Snajperboss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 134
Rejestracja: 01 paź 2010, 13:15
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Snajperboss » 16 sty 2012, 22:55

Tam niema możliwości naciągu paska on sie sam napina poprzez tłumik drgaĂą

Snajperboss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 134
Rejestracja: 01 paź 2010, 13:15
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Snajperboss » 16 sty 2012, 22:56

Aha dodam jeszcze ze tylko to słychać na wolnych obrotach jak sie doda lekko gazu to ten jęk znika

Awatar użytkownika
Toperz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 501
Rejestracja: 14 mar 2010, 07:46
Imię: Damian
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: Toperz » 17 sty 2012, 08:10

a to nie wieloklin? też wymieniałeś?

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 17 sty 2012, 08:13

Snajperboss, jesli wyje to musi być jakieś łożysko lub rolka... jesteś pewien, że to nie jest wielorowkowy pasek? I wyje czy popiskuje? ;>

Snajperboss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 134
Rejestracja: 01 paź 2010, 13:15
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Snajperboss » 17 sty 2012, 10:05

Pasek i napinacz wielorowkowy nowy. Ale zdjąłem go i puisciłem auto bez niego i dalej to samo

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 17 sty 2012, 10:08

Rozumiem, że takie elementy jak rolki, napinacz także zmienione w napędzie rozrządu?

Snajperboss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 134
Rejestracja: 01 paź 2010, 13:15
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Snajperboss » 17 sty 2012, 10:22

Wszystko zostało wymienione na nowe

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 17 sty 2012, 10:30

Może i w tym przypadku stary sposób z wodą polaną po pasku pomoże wyeliminować ten element... Może gdzieś poprsotu się obciera...

Awatar użytkownika
Toperz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 501
Rejestracja: 14 mar 2010, 07:46
Imię: Damian
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: Toperz » 17 sty 2012, 11:05

a może to łożysko w alternatorze? nowy pasek i napinacz, większy docisk na koło i któreś łożysko już nie domaga

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 17 sty 2012, 11:09

Toperz pisze:a może to łożysko w alternatorze? nowy pasek i napinacz, większy docisk na koło i któreś łożysko już nie domaga
... lub łożysko kompresora klimatyzacji... Jeśli wszystko było zmieniane, to trzeba po kolei przejrzeć... masz kilka sposobów i tropów. Wracaj do speca i niech szuka :)

Snajperboss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 134
Rejestracja: 01 paź 2010, 13:15
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Snajperboss » 17 sty 2012, 12:03

Alternator ani klima to nie jest bo sciągałem pasek i uruchamiałem silnik bez niego i dalej tak to jęczy pasek polewałem wodą i też bez zmian. Rolki raczej świszczą lub chuczą a to jest taki dziwny jęk. Mechanik mówi ze to pasek może tak jeczec tylko dziwi mnie to bo jest oryginalny dałem za niego w serwisie 500zł:/

Awatar użytkownika
ZiBi1100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 75
Rejestracja: 06 cze 2009, 13:46
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: ZiBi1100 » 19 sty 2012, 12:15

Snajperboss pisze:Alternator ani klima to nie jest bo sciągałem pasek i uruchamiałem silnik bez niego i dalej tak to jęczy pasek polewałem wodą i też bez zmian. Rolki raczej świszczą lub chuczą a to jest taki dziwny jęk. Mechanik mówi ze to pasek może tak jeczec tylko dziwi mnie to bo jest oryginalny dałem za niego w serwisie 500zł:/
i po co dałeś w ASO 500zł jak mogłeś kupić taki sam jakościowo za 150-200zł Conti.
Gdybyś to robił w Aso to rozumiem bo miałbyś gwarancję na całą usługę 120tys, pod warunkiem że wykonujesz i nich przeglądy więc i tak by się to mijało z celem, bo chyba nie chcesz tam zostawiać co 15tys km ok 1000zł ;), bez urazy pozdrawiam
---------------------------------------
Audi A4 Avant 2.8 Quattro Tip 193KM
Audi A6 Avant 3.0 Quattro Tip 220KM
Audi 80 B1 1.3 2dr Coupe
Audi 90 B3 2.2 Turbo sedan Quattro
Audi A6 Avant 2.5 TDi Manual 155KM
Audi A6 Avant 2.5 TDi Tip AFB 150KM

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl