[ A6 C5] ABS - nie działa ale kontrolka gaśnie
[ A6 C5] ABS - nie działa ale kontrolka gaśnie
Witam.
Jestem od dziś posiadaczem A6 C5 1998 1.8T. Czy szczęśliwym, czy nie, to się okaże z czasem.
Póki co rozkminka:
włączam zapłon, kontrolka ABS gaśnie. W czasie jazdy nie zapala się, nic się nie dzieje, ale ABS nie działa - po prostu jedzie jak na sankach.
Co jest grane?
Próbowałem w wyszukiwarce coś znaleźć, ale chyba mnie nie lubi, bo nie znalazłem podobnego tematu.
Ktoś miał tego typu problem? Może coś ktoś podpowiedzieć?
Nie mam VAG COMa bo jeszcze nie kupiłem, więc z narzędzi mam: ręce - sztuk 2, komplet walizkowy wszelkiej maści kluczy, kilka kompletów śrubokrętów i innych kluczy...
Jestem od dziś posiadaczem A6 C5 1998 1.8T. Czy szczęśliwym, czy nie, to się okaże z czasem.
Póki co rozkminka:
włączam zapłon, kontrolka ABS gaśnie. W czasie jazdy nie zapala się, nic się nie dzieje, ale ABS nie działa - po prostu jedzie jak na sankach.
Co jest grane?
Próbowałem w wyszukiwarce coś znaleźć, ale chyba mnie nie lubi, bo nie znalazłem podobnego tematu.
Ktoś miał tego typu problem? Może coś ktoś podpowiedzieć?
Nie mam VAG COMa bo jeszcze nie kupiłem, więc z narzędzi mam: ręce - sztuk 2, komplet walizkowy wszelkiej maści kluczy, kilka kompletów śrubokrętów i innych kluczy...
Muszę kupić vag-a bo nie mam.
Myślę o takim... chyba na adaptacje i podstawowe rzeczy wystarczy:
http://allegro.pl/vag-com-kabel-diagnos ... 86549.html
Chyba, że ktoś poleci coś innego. Jestem jeszcze przed zakupem, po świętach będę zamawiał.
Myślę o takim... chyba na adaptacje i podstawowe rzeczy wystarczy:
http://allegro.pl/vag-com-kabel-diagnos ... 86549.html
Chyba, że ktoś poleci coś innego. Jestem jeszcze przed zakupem, po świętach będę zamawiał.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 177
- Rejestracja: 10 sty 2009, 22:24
- Imię: Mieczysław
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Chełm
Troche słyszałem,że w c5 lubi siadać sterownik abs ale skoro się z nim łączysz to raczej nie to...Raczej stawiałbym na hydroregulator w pompie abs i sterownik nie wyłapie błędu jeżeli jest on skopany, dlatego sterownik nie zgłasza błędów w układzie i kontrolka gaśnie,no ale moge się mylić, niech się inni wypowiedzą
ÂŻadnych błędów. "Nie można się połączyć ze sterownikiem"adamze27 pisze:robiłeś autoscana,jakie błędy pokazało?
Przejechałem po kolei wszystko - silnik, klimę, licznik, immo, poduchy. Nie połączył się z modułem komfortu (mogę go nie mieć?), z ABS-em i centralem. Nie wiem co jest, central mam i działa prawidłowo. Domykanie szyb z pilota też okej.
Jeszcze taka wątpliwość:
jest opcja połączenia z drzwiami kierowcy, pasażera itp. O co kaman z tym?
Nie łączył mi się. Co niby w tych drzwiach ma być?
Kontakt z olo_gsm nawiązany, koszty rozeznane, zbieram siano na ABS.
Więc tak:
nie zaglądałem pod dywanik kierowcy i nie wiem, czy fizycznie jest moduł komfortu. Jak wspomniałem, mam w kluczyku opcję otwierania bagażnika - działa, domykanie szyb z pilota i otwieranie szyb z pilota - działa.
Czy wtyczka odpięta od modułu ABS powoduje świecenie kontrolki ABS - to dopiero sprawdzę, nie robiłem tego ani też nie wyjmowałem zegarów, więc nie wiem, czy jakaś zwora gdzieś istnieje.
Hasłem wywoławczym było pipanie (3 razy) licznika, przy każdorazowym włączeniu zapłonu i uruchomieniu silnika - niezależnie, czy pasy są pozapinane czy nie. Pisałem o tym w którymś z postów.
Dam znać czy zdjęcie wtyki z ABS pwoduje świecenie kontrolki.
Bardzo bym prosił jeszcze o rozjaśnienie jednej kwestii:
nie mam ani FISa ani pół FISa, mam zwykłe kontrolki w zegarach.
Po włączeniu zapłonu zapalają się wszystkie - check engine, serwisowa, olej, poduszki, ABS i ładowanie. Po chwili gasną wszystkie oprócz ładowania.
Czy tak ma być?
Nurtuje mnie kontrolka ciśnienia oleju - nie powinna świecić do momentu odpalenia silnika?
Kontrolka check engine - czy nie powinno być jak wyżej?
W oplach świecą do momentu odpalenia silnika, tu gasną... Nie wiem czy tak ma być czy jest coś nakombinowane. Auto nie ma żadnych błędów, vag nie pokazał nic. W zasadzie to jeden był - zbyt niskie ciśnienie w kolektorze ssącym (błąd sporadyczny), ale to po montażu gazowni i podczas jej regulacji nastąpiło, bo było za biednie i pedał w podłogę a auto zwalniało. Teraz jedzie normalnie, błąd skasowany już się nie powtórzył.
Jak to jest z tymi kontrolkami?
nie zaglądałem pod dywanik kierowcy i nie wiem, czy fizycznie jest moduł komfortu. Jak wspomniałem, mam w kluczyku opcję otwierania bagażnika - działa, domykanie szyb z pilota i otwieranie szyb z pilota - działa.
Czy wtyczka odpięta od modułu ABS powoduje świecenie kontrolki ABS - to dopiero sprawdzę, nie robiłem tego ani też nie wyjmowałem zegarów, więc nie wiem, czy jakaś zwora gdzieś istnieje.
Hasłem wywoławczym było pipanie (3 razy) licznika, przy każdorazowym włączeniu zapłonu i uruchomieniu silnika - niezależnie, czy pasy są pozapinane czy nie. Pisałem o tym w którymś z postów.
Dam znać czy zdjęcie wtyki z ABS pwoduje świecenie kontrolki.
Bardzo bym prosił jeszcze o rozjaśnienie jednej kwestii:
nie mam ani FISa ani pół FISa, mam zwykłe kontrolki w zegarach.
Po włączeniu zapłonu zapalają się wszystkie - check engine, serwisowa, olej, poduszki, ABS i ładowanie. Po chwili gasną wszystkie oprócz ładowania.
Czy tak ma być?
Nurtuje mnie kontrolka ciśnienia oleju - nie powinna świecić do momentu odpalenia silnika?
Kontrolka check engine - czy nie powinno być jak wyżej?
W oplach świecą do momentu odpalenia silnika, tu gasną... Nie wiem czy tak ma być czy jest coś nakombinowane. Auto nie ma żadnych błędów, vag nie pokazał nic. W zasadzie to jeden był - zbyt niskie ciśnienie w kolektorze ssącym (błąd sporadyczny), ale to po montażu gazowni i podczas jej regulacji nastąpiło, bo było za biednie i pedał w podłogę a auto zwalniało. Teraz jedzie normalnie, błąd skasowany już się nie powtórzył.
Jak to jest z tymi kontrolkami?