Jeżeli silnik się rozgrzeje lub dłużej pochodzie dźwięku ucicha. Jakiś magik mówił mi ze mógł się korbowód poluzować ....
Proszę o pomoc






 ) ale jak wszyscy wiemy najsłabszym punktem tych silników jest klin na wale a co do sprawdzenia koła to dociągałem je ori kluczem z blokadą wiec patentów innych nie znam ale pewnie gdzieś w tematach związanych z wymianą rozrządu bądź koła pasowego jest to opisane
 ) ale jak wszyscy wiemy najsłabszym punktem tych silników jest klin na wale a co do sprawdzenia koła to dociągałem je ori kluczem z blokadą wiec patentów innych nie znam ale pewnie gdzieś w tematach związanych z wymianą rozrządu bądź koła pasowego jest to opisaneTo ta pompa Ci tak klepie, to jest właśnie taki stukot jakbyś uderzał młoteczkiem w blok. Jak już jest mocno zdewastowana to naciśnięcie hamulca nic nie da. Zdemontuj ją i odpal silnik przed demontażem rozrządu i Bóg wie czego.banan1993 pisze:Pompa Vacum do wymiany bo nie ma praktycznie hamulców ale po kilkukrotynym naciśnięciu nie ustaje.


 ! albo on cos sie jeb... albo ja
! albo on cos sie jeb... albo ja   zobacze po wymianie rozrządu co sie bd działo. Ten amortyzator jest ok nie pokrzywiony ani nic. Czasem chodzi okej czasem stuka troche. Mówili ze to mzoe śruba od podpory wału ale to logicznie patrząc nie jest możliwe bo to jest tak zrobione ze sie nie moze odkręcić
 zobacze po wymianie rozrządu co sie bd działo. Ten amortyzator jest ok nie pokrzywiony ani nic. Czasem chodzi okej czasem stuka troche. Mówili ze to mzoe śruba od podpory wału ale to logicznie patrząc nie jest możliwe bo to jest tak zrobione ze sie nie moze odkręcić  !! . Jak cos dam znac po wymianie wiec kolo 4 lutego bd wiadomo 30 idzie na rozrząd ale wyjezdzam i na ten czas wstawiam.
!! . Jak cos dam znac po wymianie wiec kolo 4 lutego bd wiadomo 30 idzie na rozrząd ale wyjezdzam i na ten czas wstawiam.