[ A6 C6] Wymiana panela klimatyzacji
Wygląda na to, że jednak robię jak trzeba zaczyna ustawiać po włączeniu opcji nastawy podstawowe na ON słychać jak klapy sie przesuwają i nagle wyskakuje błąd coś tam po niemiecku wyświetlacze jak zaczyna gasna a jak wyskoczy błąd to zapalają się zpowrotem i nic więcej się nie dzieje.
Adres 08: Klimatyzacja (4F0 910 043 )
19:02:15 Grupa 001: Potentiometer && Flap Adaptation
Grundeinstellung durchgefuehrt Error
19:32:39
Poniedziałek,16,Maj,2011,19:01:12:36094
Wersja VCDS: AKP 805.4
Wersja danych: 20090602
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Adres 08: Klimatyzacja
Numer seryjny sterownika: 4F0 910 043
Komponent i/lub wersja: KLIMABETAETIGUNGH04 0170
Kodowanie: 0000116
Kod serwisu: WSC 02325
7 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
01087 - Niewykonane nastawy podstawowe
005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100101
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 140
Przebieg: 166669 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2011.04.28
Czas: 11:17:57
02785 - Potencjometr przedniego prawego nawiewu na tułów (G388)
010 - Przerwa / zwarcie z plusem
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01101010
Priorytet błędu: 3
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 140
Przebieg: 167179 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2011.05.16
Czas: 18:56:35
Ramka zamrożona:
Napięcie: 11.80 V
(bez jednostek): 174.0
(bez jednostek): 255.0
01592 - Czujnik czystości powietrza (G238)
010 - Przerwa / zwarcie z plusem
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01101010
Priorytet błędu: 3
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 140
Przebieg: 167179 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2011.05.16
Czas: 12:18:48
Ramka zamrożona:
Temperatura: 24.0*C
00738 - Zawór regulacji ogrzewania prawy (N176)
007 - Zwarcie z masą
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100111
Priorytet błędu: 3
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 140
Przebieg: 167179 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2011.05.16
Czas: 12:18:48
Ramka zamrożona:
Temperatura: 75.0*C
00732 - Potencjometr w silniku nastawczym prawej klapy przestrzeni nóg (G140)
010 - Przerwa / zwarcie z plusem
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01101010
Priorytet błędu: 3
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 140
Przebieg: 167179 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2011.05.16
Czas: 18:56:35
Ramka zamrożona:
Napięcie: 11.80 V
(bez jednostek): 99.0
(bez jednostek): 255.0
02763 - Potencjometr (G330) silnika ustaw.pośredniej klapy wentylacji
010 - Przerwa / zwarcie z plusem
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01101010
Priorytet błędu: 3
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 140
Przebieg: 167179 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2011.05.16
Czas: 18:56:35
Ramka zamrożona:
Napięcie: 11.80 V
(bez jednostek): 30.0
(bez jednostek): 255.0
00737 - Zawór regulacji ogrzewania lewy (N175)
007 - Zwarcie z masą
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100111
Priorytet błędu: 3
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 140
Przebieg: 167179 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2011.05.16
Czas: 18:54:30
Ramka zamrożona:
Temperatura: 32.0*C
reszta błędów z tego co wyczytałem ma być.
Adres 08: Klimatyzacja (4F0 910 043 )
19:02:15 Grupa 001: Potentiometer && Flap Adaptation
Grundeinstellung durchgefuehrt Error
19:32:39
Poniedziałek,16,Maj,2011,19:01:12:36094
Wersja VCDS: AKP 805.4
Wersja danych: 20090602
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Adres 08: Klimatyzacja
Numer seryjny sterownika: 4F0 910 043
Komponent i/lub wersja: KLIMABETAETIGUNGH04 0170
Kodowanie: 0000116
Kod serwisu: WSC 02325
7 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
01087 - Niewykonane nastawy podstawowe
005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100101
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 140
Przebieg: 166669 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2011.04.28
Czas: 11:17:57
02785 - Potencjometr przedniego prawego nawiewu na tułów (G388)
010 - Przerwa / zwarcie z plusem
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01101010
Priorytet błędu: 3
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 140
Przebieg: 167179 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2011.05.16
Czas: 18:56:35
Ramka zamrożona:
Napięcie: 11.80 V
(bez jednostek): 174.0
(bez jednostek): 255.0
01592 - Czujnik czystości powietrza (G238)
010 - Przerwa / zwarcie z plusem
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01101010
Priorytet błędu: 3
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 140
Przebieg: 167179 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2011.05.16
Czas: 12:18:48
Ramka zamrożona:
Temperatura: 24.0*C
00738 - Zawór regulacji ogrzewania prawy (N176)
007 - Zwarcie z masą
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100111
Priorytet błędu: 3
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 140
Przebieg: 167179 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2011.05.16
Czas: 12:18:48
Ramka zamrożona:
Temperatura: 75.0*C
00732 - Potencjometr w silniku nastawczym prawej klapy przestrzeni nóg (G140)
010 - Przerwa / zwarcie z plusem
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01101010
Priorytet błędu: 3
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 140
Przebieg: 167179 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2011.05.16
Czas: 18:56:35
Ramka zamrożona:
Napięcie: 11.80 V
(bez jednostek): 99.0
(bez jednostek): 255.0
02763 - Potencjometr (G330) silnika ustaw.pośredniej klapy wentylacji
010 - Przerwa / zwarcie z plusem
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01101010
Priorytet błędu: 3
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 140
Przebieg: 167179 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2011.05.16
Czas: 18:56:35
Ramka zamrożona:
Napięcie: 11.80 V
(bez jednostek): 30.0
(bez jednostek): 255.0
00737 - Zawór regulacji ogrzewania lewy (N175)
007 - Zwarcie z masą
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100111
Priorytet błędu: 3
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 140
Przebieg: 167179 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2011.05.16
Czas: 18:54:30
Ramka zamrożona:
Temperatura: 32.0*C
reszta błędów z tego co wyczytałem ma być.
Audi A6 C6 2.0 TDI
Mody: PDF Graficzny, BT, DVD, TV, Multi Kierownica, Język polski, Internet Hot Spot,
Mody: PDF Graficzny, BT, DVD, TV, Multi Kierownica, Język polski, Internet Hot Spot,
Witam.
No nie wiem jak to się ma ale podobno nic mnie nie uratuje tylko podpięcie tego panela do auta w którym jest orginalnie zamontowany climatronic plus wykonanie nastawów podstawowych na wszystkich czujnikach i dopiero założenie u mnie będzie chodziło pomimo błędów oczywiście nie tak jak w orginale ale tak jak wszystkim po wymianie. Chyba że ktoś zna jakiś inny sposób na to wszystko bo już mi ręce opadają.
Przed wizytą w servisie miałem tylko:
02785 - Potencjometr przedniego prawego nawiewu na tułów (G388)
010 - Przerwa / zwarcie z plusem
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01101010
Priorytet błędu: 3
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 140
Przebieg: 167179 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2011.05.16
Czas: 18:56:35
Ramka zamrożona:
Napięcie: 11.80 V
(bez jednostek): 174.0
(bez jednostek): 255.0
01592 - Czujnik czystości powietrza (G238)
010 - Przerwa / zwarcie z plusem
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01101010
Priorytet błędu: 3
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 140
Przebieg: 167179 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2011.05.16
Czas: 12:18:48
Ramka zamrożona:
Temperatura: 24.0*C
00732 - Potencjometr w silniku nastawczym prawej klapy przestrzeni nóg (G140)
010 - Przerwa / zwarcie z plusem
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01101010
Priorytet błędu: 3
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 140
Przebieg: 167179 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2011.05.16
Czas: 18:56:35
Ramka zamrożona:
Napięcie: 11.80 V
(bez jednostek): 99.0
(bez jednostek): 255.0
02763 - Potencjometr (G330) silnika ustaw.pośredniej klapy wentylacji
010 - Przerwa / zwarcie z plusem
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01101010
Priorytet błędu: 3
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 140
Przebieg: 167179 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2011.05.16
Czas: 18:56:35
Ramka zamrożona:
Napięcie: 11.80 V
(bez jednostek): 30.0
(bez jednostek): 255.0
i ochrona komponentu
Pozdrawiam
No nie wiem jak to się ma ale podobno nic mnie nie uratuje tylko podpięcie tego panela do auta w którym jest orginalnie zamontowany climatronic plus wykonanie nastawów podstawowych na wszystkich czujnikach i dopiero założenie u mnie będzie chodziło pomimo błędów oczywiście nie tak jak w orginale ale tak jak wszystkim po wymianie. Chyba że ktoś zna jakiś inny sposób na to wszystko bo już mi ręce opadają.
Przed wizytą w servisie miałem tylko:
02785 - Potencjometr przedniego prawego nawiewu na tułów (G388)
010 - Przerwa / zwarcie z plusem
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01101010
Priorytet błędu: 3
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 140
Przebieg: 167179 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2011.05.16
Czas: 18:56:35
Ramka zamrożona:
Napięcie: 11.80 V
(bez jednostek): 174.0
(bez jednostek): 255.0
01592 - Czujnik czystości powietrza (G238)
010 - Przerwa / zwarcie z plusem
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01101010
Priorytet błędu: 3
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 140
Przebieg: 167179 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2011.05.16
Czas: 12:18:48
Ramka zamrożona:
Temperatura: 24.0*C
00732 - Potencjometr w silniku nastawczym prawej klapy przestrzeni nóg (G140)
010 - Przerwa / zwarcie z plusem
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01101010
Priorytet błędu: 3
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 140
Przebieg: 167179 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2011.05.16
Czas: 18:56:35
Ramka zamrożona:
Napięcie: 11.80 V
(bez jednostek): 99.0
(bez jednostek): 255.0
02763 - Potencjometr (G330) silnika ustaw.pośredniej klapy wentylacji
010 - Przerwa / zwarcie z plusem
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01101010
Priorytet błędu: 3
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 140
Przebieg: 167179 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2011.05.16
Czas: 18:56:35
Ramka zamrożona:
Napięcie: 11.80 V
(bez jednostek): 30.0
(bez jednostek): 255.0
i ochrona komponentu
Pozdrawiam
Audi A6 C6 2.0 TDI
Mody: PDF Graficzny, BT, DVD, TV, Multi Kierownica, Język polski, Internet Hot Spot,
Mody: PDF Graficzny, BT, DVD, TV, Multi Kierownica, Język polski, Internet Hot Spot,
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 79
- Rejestracja: 22 maja 2008, 19:54
- Lokalizacja: Poznań
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 79
- Rejestracja: 22 maja 2008, 19:54
- Lokalizacja: Poznań
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 79
- Rejestracja: 22 maja 2008, 19:54
- Lokalizacja: Poznań
Cały zabieg zamiany i zdjęcia CP w serwisie trwał około godziny. Powiedziano mi ze nie udało się zdjąć CP ale jednak po dwukrotnym włączeniu i wyłączeniu zapłonu panel ożył. Jedynie co to pod kompem wywala dwa błędy komunikacji z czujnikiem. Nie wiem czy to ma wpływ na poprawna prace klmatronika ale z tego co już zdążyłem się zorientować to wszystko działa bez zarzutu
A4, 1998, 2.8 Quattro
A3, 2001, 1.8T
A6, 2005, 3.0TDI Quattro
A3, 2001, 1.8T
A6, 2005, 3.0TDI Quattro
- łapek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 334
- Rejestracja: 22 sie 2010, 00:00
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa
- Kontakt:
Pamiętajcie tylko o sprawdzeniu pochodzenia panelu + najlepiej faktura, bo 90% wystawionych na allegro jest nielegalnego pochodzenia... (zapytajcie sprzedawce o wystawienie fv i ew. oświadczenie o legalności sprzedawanego przedmiotu)
Diesel a6-c6/ Audi A6 C6.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 25 mar 2014, 21:47
- Lokalizacja: Bristol-GB
panel climatronik
Hej. Mam nadzieje ze sporo osob przebywajaca w UK odwiedza to forum. Chce zmienic panel na ten z wyswietlaczem. Pytanie gdzie moge to zrobic w UK ktos mi powiedzial ze w Serwisie audi moze to kosztowac nawet i 400f. Zastanawiam sie jak to naprawde jest. Dziekuje za odp
DANIEL
panel klima plus
Mam okazje kupic taki panel za okolo 300 zl ten od klimy plus, mam pytanie czy jak doloze kratki na slupki to trzeba tez dolozyc kanaly do tych kratek w slupkach czy one juz tam są?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga