[ A6 C5 2.5 Tdi] Wycięcie kata
- spinacz2100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 392
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
- Imię: Szubert
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt:
piersze było uzdrowienie silnik żeby miał wszystko jak ''nowy''
drugi był chip na ~ 180 koni
trzeci jest katalizator
a czy coś wiecej będe robił to nie wiem bo aż tak szybko nie muszę jeżdzić...
wolałbym teraz zmniejszyć spalanie o dwa litry niż zwiększać moc
PS.wystawiłem katalizator na allegro i cena przerosła moje oczekiwania myslałem 200-300zł może ktoś da a tu 1 oferta 500zł druga 600zł zobaczymy co wyjdzie do końca licytacji.
jutro auto wraca i będziemy działać...
drugi był chip na ~ 180 koni
trzeci jest katalizator
a czy coś wiecej będe robił to nie wiem bo aż tak szybko nie muszę jeżdzić...
wolałbym teraz zmniejszyć spalanie o dwa litry niż zwiększać moc

PS.wystawiłem katalizator na allegro i cena przerosła moje oczekiwania myslałem 200-300zł może ktoś da a tu 1 oferta 500zł druga 600zł zobaczymy co wyjdzie do końca licytacji.
jutro auto wraca i będziemy działać...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 186
- Rejestracja: 18 gru 2010, 00:46
- Lokalizacja: Radlin / Hagen
- Kontakt:
za szt te 600zl czy 2sztspinacz2100 pisze:piersze było uzdrowienie silnik żeby miał wszystko jak ''nowy''
drugi był chip na ~ 180 koni
trzeci jest katalizator
a czy coś wiecej będe robił to nie wiem bo aż tak szybko nie muszę jeżdzić...
wolałbym teraz zmniejszyć spalanie o dwa litry niż zwiększać moc![]()
PS.wystawiłem katalizator na allegro i cena przerosła moje oczekiwania myslałem 200-300zł może ktoś da a tu 1 oferta 500zł druga 600zł zobaczymy co wyjdzie do końca licytacji.
jutro auto wraca i będziemy działać...
www.krzysztofpodolski.com Nie bądz obojetny przekaz 1% na szczytny cel 
126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK

126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK
- spinacz2100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 392
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
- Imię: Szubert
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 186
- Rejestracja: 18 gru 2010, 00:46
- Lokalizacja: Radlin / Hagen
- Kontakt:
a więc Katy wycięte w ich miejscu rura nierdzewka tej samej średnicy co wydech,
słychać T wyraźniej ale nie żeby było buczennie lub podobnie
nie zauważyłem laga, a nawet troszkę lepiej wg mnie. jutro cykne foty jak katy wyglądały
w sobotę i tak oddaje T do czyszczenia zobaczymy co będzie :D
co do spalanie napiszę za jakieś 1kkm
pozdro
słychać T wyraźniej ale nie żeby było buczennie lub podobnie
nie zauważyłem laga, a nawet troszkę lepiej wg mnie. jutro cykne foty jak katy wyglądały
w sobotę i tak oddaje T do czyszczenia zobaczymy co będzie :D
co do spalanie napiszę za jakieś 1kkm
pozdro
www.krzysztofpodolski.com Nie bądz obojetny przekaz 1% na szczytny cel 
126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK

126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK
- spinacz2100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 392
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
- Imię: Szubert
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 186
- Rejestracja: 18 gru 2010, 00:46
- Lokalizacja: Radlin / Hagen
- Kontakt:
A co powiecie na temat wywalenia "katalizator wstępny" znajduje sie on zaraz za Turbo
bo tego zostawiłem 


www.krzysztofpodolski.com Nie bądz obojetny przekaz 1% na szczytny cel 
126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK

126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK
- spinacz2100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 392
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
- Imię: Szubert
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt:
Dlaczego ? Skoro dwa dalsze katy, bądź jeden ( w zależności od modelu ) są lekko zapchane to logika wskazuje nam sama ,że pierwszy kat zaraz za turbiną będzie też zapchany ( może nawet w większym stopniu ) a co za tym idzie może " blokować " spaliny i przy agresywnym stylu jazdy może spowodować znaczące podniesienie temperatury spalin zaraz za turbem. A większa temperatura zwiększa ryzyko awarii turbawki . Tak na chłopski mój rozum 

sławektdi
Siemka. Jak na razie mam auto u mechanika wymiana paska alternatora i przy okazji czytam co może być przyczyną chwilowego muła w audi 2.5tdi 150km skrzynia manual. Po odbiorze auta od mechanika (bo sam nie mam gdzie naprawiać) przemyję zawory n75 18, przepływomierz i teraz dodam jeszcze, że zobaczę czy miałem wymienione kiedykolwiek katy, jak nie to jadę się ich pozbyć. A moim zdaniem kat zaraz za turbo się nie zapcha, inżynierzy AUDI pewnie zrobili tą rzecz jako dożywotnią(tak dla sztuki). POZDRO 
