Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5 2.5 Tdi] Wycięcie kata

Silniki wysokoprężne
dankan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 249
Rejestracja: 25 sty 2010, 09:58
Lokalizacja: Białystok

Post autor: dankan » 22 sie 2011, 11:12

wydech tak brutto 3500 PLN
MOTOR ASB
TURBO GTB 2562
315PS 655NM

Awatar użytkownika
spinacz2100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 392
Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
Imię: Szubert
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: spinacz2100 » 22 sie 2011, 18:59

piersze było uzdrowienie silnik żeby miał wszystko jak ''nowy''
drugi był chip na ~ 180 koni
trzeci jest katalizator
a czy coś wiecej będe robił to nie wiem bo aż tak szybko nie muszę jeżdzić...
wolałbym teraz zmniejszyć spalanie o dwa litry niż zwiększać moc <lol>

PS.wystawiłem katalizator na allegro i cena przerosła moje oczekiwania myslałem 200-300zł może ktoś da a tu 1 oferta 500zł druga 600zł zobaczymy co wyjdzie do końca licytacji.

jutro auto wraca i będziemy działać...

m3rvin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 186
Rejestracja: 18 gru 2010, 00:46
Lokalizacja: Radlin / Hagen
Kontakt:

Post autor: m3rvin » 22 sie 2011, 19:19

spinacz2100 pisze:piersze było uzdrowienie silnik żeby miał wszystko jak ''nowy''
drugi był chip na ~ 180 koni
trzeci jest katalizator
a czy coś wiecej będe robił to nie wiem bo aż tak szybko nie muszę jeżdzić...
wolałbym teraz zmniejszyć spalanie o dwa litry niż zwiększać moc <lol>

PS.wystawiłem katalizator na allegro i cena przerosła moje oczekiwania myslałem 200-300zł może ktoś da a tu 1 oferta 500zł druga 600zł zobaczymy co wyjdzie do końca licytacji.

jutro auto wraca i będziemy działać...
za szt te 600zl czy 2szt
www.krzysztofpodolski.com Nie bądz obojetny przekaz 1% na szczytny cel :)
126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK

Awatar użytkownika
spinacz2100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 392
Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
Imię: Szubert
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: spinacz2100 » 22 sie 2011, 20:27

u mnie jest tylko jeden duży...
Wiem że są różne bo jak dzwonili do mnie to pytali o nyumery...

m3rvin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 186
Rejestracja: 18 gru 2010, 00:46
Lokalizacja: Radlin / Hagen
Kontakt:

Post autor: m3rvin » 23 sie 2011, 23:11

a więc Katy wycięte w ich miejscu rura nierdzewka tej samej średnicy co wydech,
słychać T wyraźniej ale nie żeby było buczennie lub podobnie
nie zauważyłem laga, a nawet troszkę lepiej wg mnie. jutro cykne foty jak katy wyglądały
w sobotę i tak oddaje T do czyszczenia zobaczymy co będzie :D

co do spalanie napiszę za jakieś 1kkm

pozdro
www.krzysztofpodolski.com Nie bądz obojetny przekaz 1% na szczytny cel :)
126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK

Awatar użytkownika
spinacz2100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 392
Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
Imię: Szubert
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: spinacz2100 » 25 sie 2011, 20:16

u mnie też już po kacie.auto jakby lepiej przyśpiesza w zakresie obrotów 1-2tyś... <lol>
gościu co wycinał mówił że nie był zapchany i raczej nie powodował zmniejszenia przepływu spalin.Auto chyba mocniej nie dymi.co do spalania to się okarze...

m3rvin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 186
Rejestracja: 18 gru 2010, 00:46
Lokalizacja: Radlin / Hagen
Kontakt:

Post autor: m3rvin » 26 sie 2011, 22:14

A co powiecie na temat wywalenia "katalizator wstępny" znajduje sie on zaraz za Turbo ?? bo tego zostawiłem <mysli>
www.krzysztofpodolski.com Nie bądz obojetny przekaz 1% na szczytny cel :)
126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK

Awatar użytkownika
spinacz2100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 392
Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
Imię: Szubert
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: spinacz2100 » 31 sie 2011, 23:12

z tego co słyszałem to niezbyt dobre to będzie dla turbawki...

sławektdi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 06 lis 2011, 01:18
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: sławektdi » 07 lis 2011, 17:57

Dlaczego ? Skoro dwa dalsze katy, bądź jeden ( w zależności od modelu ) są lekko zapchane to logika wskazuje nam sama ,że pierwszy kat zaraz za turbiną będzie też zapchany ( może nawet w większym stopniu ) a co za tym idzie może " blokować " spaliny i przy agresywnym stylu jazdy może spowodować znaczące podniesienie temperatury spalin zaraz za turbem. A większa temperatura zwiększa ryzyko awarii turbawki . Tak na chłopski mój rozum ;)
sławektdi

Awatar użytkownika
rebok23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 97
Rejestracja: 29 kwie 2011, 12:54
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: rebok23 » 20 lis 2011, 15:38

Siemka. Jak na razie mam auto u mechanika wymiana paska alternatora i przy okazji czytam co może być przyczyną chwilowego muła w audi 2.5tdi 150km skrzynia manual. Po odbiorze auta od mechanika (bo sam nie mam gdzie naprawiać) przemyję zawory n75 18, przepływomierz i teraz dodam jeszcze, że zobaczę czy miałem wymienione kiedykolwiek katy, jak nie to jadę się ich pozbyć. A moim zdaniem kat zaraz za turbo się nie zapcha, inżynierzy AUDI pewnie zrobili tą rzecz jako dożywotnią(tak dla sztuki). POZDRO <luzik>

Awatar użytkownika
Sylwek240
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 479
Rejestracja: 01 cze 2008, 00:29
Imię: Sylwek
Rocznik: 1996
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: o.Leżajska/Podkarpacie

Post autor: Sylwek240 » 05 sty 2012, 00:34

m3rvin bądź Jarecki możesz pstryknąć fotkę bo ciekawi mnie jak to u Ciebie wygląda ? tzn wydeszek z wyciętymi katami ? tzn dokładnie chodzi mi o to czy po prostej podejdzie ta rura nierdzewka czy może coś giąłeś, jakiej długości mają być rurki oraz jakieś średnicy ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja