[A6 C4] Mam problem z ogrzewaniem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 17 paź 2011, 14:01
- Lokalizacja: Ostrołęka
[A6 C4] Mam problem z ogrzewaniem
mam problem z ogrzewaniem. Wcale nie leci cieple powietrze nawet na rozgrzanym silniku. Czy to wina nagrzewnicy? I jak sie do niej dostac?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 17 paź 2011, 14:01
- Lokalizacja: Ostrołęka
Witam wszystkich.
Mam podobny problem, czytałem już trochę postów na ten temat.
U mnie objawy są takie że regulacja temperatury działa tylko w znikomym zakresie (lekko ciepłe powietrze - do lekko chłodnego) z tego względu myślę że można wykluczyć zacięty silniczek regulacji jako przyczynę. Zawór na wężu gdyby był pęknięty to chyba by coś z niego ciekło (tak sobie myślę) a śladów brak.
Panel sterowania też chyba w porządku bo jakiś sygnał daje skoro jest regulacja w jakimś zakresie.
Mam pytanie czy zawór na wężu od nagrzewnicy gdy jest uszkodzony może dawać takie objawy?
A może wina leży w samej nagrzewnicy? (zapowietrzona, zakamieniona)?
A może jakieś klapy od sterowania powietrzem się zapiekły i działają tylko w pewnym zakresie? Weźcie coś poradźcie bo idzie zima a w styczniu rodzi mi się syn i jak ja go przywiozę ze szpitala
Mam podobny problem, czytałem już trochę postów na ten temat.
U mnie objawy są takie że regulacja temperatury działa tylko w znikomym zakresie (lekko ciepłe powietrze - do lekko chłodnego) z tego względu myślę że można wykluczyć zacięty silniczek regulacji jako przyczynę. Zawór na wężu gdyby był pęknięty to chyba by coś z niego ciekło (tak sobie myślę) a śladów brak.
Panel sterowania też chyba w porządku bo jakiś sygnał daje skoro jest regulacja w jakimś zakresie.
Mam pytanie czy zawór na wężu od nagrzewnicy gdy jest uszkodzony może dawać takie objawy?
A może wina leży w samej nagrzewnicy? (zapowietrzona, zakamieniona)?
A może jakieś klapy od sterowania powietrzem się zapiekły i działają tylko w pewnym zakresie? Weźcie coś poradźcie bo idzie zima a w styczniu rodzi mi się syn i jak ja go przywiozę ze szpitala

USUNIęTO - Regulamin Forum pkt 29!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
dostań się na podszybie odepnij nawiew od silniczka i ręcznie przestaw jak zacznie dmuchać tzn ze silniczek nie otwiera sam klapki u mnie tak bylo ale dalej nie mogę dojść co i jak bo silniczek działa ok wiec porostu chyba z panelu klimatronica nie dochodzi sygnał ale będę się bawił w lato z tym teraz ważne ze działa ciepłoMoskit pisze:Witam wszystkich.
Mam podobny problem, czytałem już trochę postów na ten temat.
U mnie objawy są takie że regulacja temperatury działa tylko w znikomym zakresie (lekko ciepłe powietrze - do lekko chłodnego) z tego względu myślę że można wykluczyć zacięty silniczek regulacji jako przyczynę. Zawór na wężu gdyby był pęknięty to chyba by coś z niego ciekło (tak sobie myślę) a śladów brak.
Panel sterowania też chyba w porządku bo jakiś sygnał daje skoro jest regulacja w jakimś zakresie.
Mam pytanie czy zawór na wężu od nagrzewnicy gdy jest uszkodzony może dawać takie objawy?
A może wina leży w samej nagrzewnicy? (zapowietrzona, zakamieniona)?
A może jakieś klapy od sterowania powietrzem się zapiekły i działają tylko w pewnym zakresie? Weźcie coś poradźcie bo idzie zima a w styczniu rodzi mi się syn i jak ja go przywiozę ze szpitala
http://www.polerowanie-felg.pl/ogrzewan ... mage7.html odepnij to biale i zobaczysz jak przesuniesz klape recznie
lub prosciej bezpośrednio pod sam silniczek podłącz baterię 4,5V i sprawdz czy kręci się w obie strony przez wtyczkę podłącz baterię do pinów 1 i 2
Spróbuję tak zrobić jak znajdę chwilę czasu w dzień bo garażu nie mam a po pracy ciemno.
Byłem z tym u mechanika, ten pomacał jakieś przewody w silniku przy nagrzewnicy i stwierdził, że jeden jest gorący a jeden całkiem zimny więc nie ma obiegu przez nagrzewnicę. Później zawyrokował, że na pewno jest zakamieniona i zaproponował mi, że odepnie przewody od nagrzewnicy i naleje tam octu a po pół godziny wypłucze wodą
Robił ktoś takie numery? Bo ja narazie się niezdecydowałem 
Byłem z tym u mechanika, ten pomacał jakieś przewody w silniku przy nagrzewnicy i stwierdził, że jeden jest gorący a jeden całkiem zimny więc nie ma obiegu przez nagrzewnicę. Później zawyrokował, że na pewno jest zakamieniona i zaproponował mi, że odepnie przewody od nagrzewnicy i naleje tam octu a po pół godziny wypłucze wodą


USUNIęTO - Regulamin Forum pkt 29!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Zrobiłem taką płukankę i niestety u mnie też nic to nie pomogło. Wyleciało sporo syfu, kamienia i rdzy ale w dalszym ciągu nie ma obiegu płynu. Tym razem podejrzenie padło na pompę więc w poniedziałek ciąg dalszy. Oby tylko nie okazało się że pompa sprawna a zapchany jakiś przewód bo wtedy szukaj igły człowieku.grzemo pisze:Spróbować warto, nie zaszkodzi a może pomóc.
W moim przypadku nie pomogło i skończyło się na wymianie nagrzewnicy.

USUNIęTO - Regulamin Forum pkt 29!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 177
- Rejestracja: 10 sty 2009, 22:24
- Imię: Mieczysław
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Chełm
Moskit, mi twój przypadek na uszkodzoną pompe wody nie wygląda skoro wąż zasilania nagrzewnicy jest gorący to znaczy, że pompa jest ok.Na twoim miejscu sprawdził bym zawór regulujący obiegiem płynu nagrzewnicy bo to raczej on jest winowajcą w twoim przypadku a jeżeli nie sam zawór to jego sterowanie.